Leniiis
Glad i forumet
Du må regne fra innsettTakk jenter..
Men uttak var 27. Mai og TD er 10. Juni (akkurat 14 dager etter), så jeg regner med at man skal regne fra uttak? Det er 10 dager siden uttak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må regne fra innsettTakk jenter..
Men uttak var 27. Mai og TD er 10. Juni (akkurat 14 dager etter), så jeg regner med at man skal regne fra uttak? Det er 10 dager siden uttak.
Ja, må regne rugedager fra innsett.Du må regne fra innsettRugedag 1 er fra den datoen du satt inn egget. Jeg fikk svak positiv rugedag 10. Da innsett som dag 1.
Skal prøve på detHehe, ingen grunn til å føle seg dum. Du kan meget vel få en positiv test fortsatt! Slapp av og tenk at murringen er lille frø som gaver seg på plass og ikke mens i anmarsj.![]()
Nei må ikke føle deg dum ❤Ååååå...... *føle seg såååå dum*
Da er det kanskje ikke så rart den var negativ...
Men disse mens-murringene er fryktelig irriterende. Jeg føler jeg må ha med bind i veska just in case. Murringene er ganske mye og hele tida.
Jeg er glad dere sier dere også har hatt mensmurringer og likevel vært gravide! Gir meg litt håp![]()
Det er sånn jeg føler nå. 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Men jeg får jo bare vente og se. Kanskje vi får mirakelet vårt. Skulle ønske jeg kunne spole tiden fremoverNei må ikke føle deg dum ❤
De murringene hadde jeg heeeele tiden, var selv bombe sikker på at jeg ikke var gravid. Fikk meg en gledelig overraskelse ❤
Det stemmer om du regner DPO, men om du regner "rugedager", så er rugedag 1 dagen etter innsett. De regnet det på klinikken min og de gjør det samme på RiksenTakk jenter..
Hvis man spør de som har blitt gravide, så er ett av tegnene at "kjempemensen" er på vei. Men dessverre gir progesteron nøyaktig de samme symptomene. Det er derfor vi ivf'ere er håpløse med symptomer fordi vi går på alle disse hormonene som ødelegger den "naturlige" følelsen. Det jeg prøver å si er at du ikke må gi opp enda, søte degEr det sant? Det føles bare så utrolig likt ut som mensen som banker på døra... Kanskje det bare er crinonen som kødder med meg da... ?
Da jeg var gravid i fjor, på august 14 forumet, så hadde "alle" menssmerter hvert fall til uke 5-6. Jeg også. Og ekstra pga progesteronstøtte. Føles stadig ut som mensen skal komme når man går på det.
Ser at du har testet veldig tidlig og krysser fingrene for at spiren er i magehulen fortsatt og at kroppen snart lager nok hcg til positiv test. ♥
Krysser for en bra og rolig ferie!12 dpo, rugedag 10:
Er så stolt av meg selv som ikke testet i dag heller. Nå er det bare 2 dager til blodprøven.
Jeg er litt sliten av draget mellom de store forventningene og de negative tankene. Nå har jeg landet litt på 50/50.
Jeg blir dritglad om jeg får positiv. Men om jeg får negativ så vil jeg prøve å ikke bli helt knust.
Planen er å bestille sommerferie etter vi vet hva resultatet blir. Om jeg er gravid så blir det nok en bra, men litt rolig ferie. Men dersom jeg ikke er gravid, så skal jeg på ett heftig eventyr!
Jeg tror det er viktig å ha noe å se frem til uansett resultat![]()