Bubblys dagbok

Takk jenter..
Men uttak var 27. Mai og TD er 10. Juni (akkurat 14 dager etter), så jeg regner med at man skal regne fra uttak? Det er 10 dager siden uttak.
Du må regne fra innsett :) Rugedag 1 er fra den datoen du satt inn egget. Jeg fikk svak positiv rugedag 10. Da innsett som dag 1.

Du må regne fra innsett :) Rugedag 1 er fra den datoen du satt inn egget. Jeg fikk svak positiv rugedag 10. Da innsett som dag 1.
Ja, må regne rugedager fra innsett.

Ååååå...... *føle seg såååå dum*
Da er det kanskje ikke så rart den var negativ...
Men disse mens-murringene er fryktelig irriterende. Jeg føler jeg må ha med bind i veska just in case. Murringene er ganske mye og hele tida.
Jeg er glad dere sier dere også har hatt mensmurringer og likevel vært gravide! Gir meg litt håp :)

Hehe, ingen grunn til å føle seg dum. Du kan meget vel få en positiv test fortsatt! Slapp av og tenk at murringen er lille frø som gaver seg på plass og ikke mens i anmarsj. :-)

Hehe, ingen grunn til å føle seg dum. Du kan meget vel få en positiv test fortsatt! Slapp av og tenk at murringen er lille frø som gaver seg på plass og ikke mens i anmarsj. :-)
Skal prøve på det :) Er bare litt vanskelig i dag. Men skal prøve å tenke positivt nå.

Ååååå...... *føle seg såååå dum*
Da er det kanskje ikke så rart den var negativ...
Men disse mens-murringene er fryktelig irriterende. Jeg føler jeg må ha med bind i veska just in case. Murringene er ganske mye og hele tida.
Jeg er glad dere sier dere også har hatt mensmurringer og likevel vært gravide! Gir meg litt håp :)
Nei må ikke føle deg dum ❤
De murringene hadde jeg heeeele tiden, var selv bombe sikker på at jeg ikke var gravid. Fikk meg en gledelig overraskelse ❤

Nei må ikke føle deg dum ❤
De murringene hadde jeg heeeele tiden, var selv bombe sikker på at jeg ikke var gravid. Fikk meg en gledelig overraskelse ❤
Det er sånn jeg føler nå. 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Men jeg får jo bare vente og se. Kanskje vi får mirakelet vårt. Skulle ønske jeg kunne spole tiden fremover

Takk jenter..
Men uttak var 27. Mai og TD er 10. Juni (akkurat 14 dager etter), så jeg regner med at man skal regne fra uttak? Det er 10 dager siden uttak.
Det stemmer om du regner DPO, men om du regner "rugedager", så er rugedag 1 dagen etter innsett. De regnet det på klinikken min og de gjør det samme på Riksen:) De fleste ser ikke positiv test før på rugedag 11 eller 12 (dpo 13/14) tidligst:)

Er det sant? Det føles bare så utrolig likt ut som mensen som banker på døra... Kanskje det bare er crinonen som kødder med meg da... ?
Hvis man spør de som har blitt gravide, så er ett av tegnene at "kjempemensen" er på vei. Men dessverre gir progesteron nøyaktig de samme symptomene. Det er derfor vi ivf'ere er håpløse med symptomer fordi vi går på alle disse hormonene som ødelegger den "naturlige" følelsen. Det jeg prøver å si er at du ikke må gi opp enda, søte deg:) Hold motet oppe og hold ut noen dager til før du kan begynne å teste for å få riktig resultat. Nå får du bare masse falske negative tester:) Kroppen din skal jo først begynne å produsere hcg, også skal det jo rekke å bli nok til å skilles ut i urin. Dette tar litt tid:)

Jeg har så vanvittige "menskramper" som kommer og går, at jeg stadig går på do kun for å se etter blødning. Men nada!

4+2 i dag. Så kramper er absolutt ikke ensbetydende med menstruasjonen!!

Tusen Takk for oppmuntringen jenter <3 Jeg føler meg bedre nå :) Forstår jeg testa for tidlig og fikk litt panikk av de murringene.
De har gitt seg litt nå, så det er ikke så ille. I tillegg har jeg kost med en 1-åring i dag, og det var såååå koselig. Håper jeg får ett så rolig og snillt barn. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet igjen.

Nå har jeg tatt Crinonen for ca 30 min siden og kjenner mensmurringene bygger seg opp igjen. Det MÅ være den som kødder med kroppen min.

Da jeg var gravid i fjor, på august 14 forumet, så hadde "alle" menssmerter hvert fall til uke 5-6. Jeg også. Og ekstra pga progesteronstøtte. Føles stadig ut som mensen skal komme når man går på det.

Ser at du har testet veldig tidlig og krysser fingrene for at spiren er i magehulen fortsatt og at kroppen snart lager nok hcg til positiv test. ♥

Da jeg var gravid i fjor, på august 14 forumet, så hadde "alle" menssmerter hvert fall til uke 5-6. Jeg også. Og ekstra pga progesteronstøtte. Føles stadig ut som mensen skal komme når man går på det.

Ser at du har testet veldig tidlig og krysser fingrene for at spiren er i magehulen fortsatt og at kroppen snart lager nok hcg til positiv test. ♥

Jeg googlet crinone og menssmerter og det var ikke rent få som hadde skrevet det samme. I tillegg fant jeg ett forum hvor alle som var blitt gravide skrev om rutetida si, og så godt som 70% skrev menssmerter.
Jeg testet nok litt for tidlig ja. Nå har sambo lagt ned testeforbud frem til TD.... Han sa i går kveld at han håper smertene er lille frø som graver seg godt inn og fester seg kjempegodt :) Han er så søt og god med meg om dagen <3

Da er jeg på 11dpo og rugedag 9 i dag:
MASSE mensmurringer til frokost hvertfall. Nesten så jeg vil ta en paracet, men tviler på at det hjelper uansett.

Mensmurringene forsvant litt utover dagen. Og jeg har hatt en fantastisk dag i sola med en venninne. Klarte å tenke på andre ting en god stund.
Nå er crinonen tatt igjen og det føles som murringene er på vei tilbake. Det virker ganske sikkert nå at murringene er forårsaket av crinonen.

Venter ellers spent med å ta hjemme g-test til onsdag.
Da blir det samtidig blodprøve på morgenen, med svar på ettermiddagen (hvis jeg tar den på riksen).

12 dpo, rugedag 10:

Er så stolt av meg selv som ikke testet i dag heller. Nå er det bare 2 dager til blodprøven.
Jeg er litt sliten av draget mellom de store forventningene og de negative tankene. Nå har jeg landet litt på 50/50.

Jeg blir dritglad om jeg får positiv. Men om jeg får negativ så vil jeg prøve å ikke bli helt knust.

Planen er å bestille sommerferie etter vi vet hva resultatet blir. Om jeg er gravid så blir det nok en bra, men litt rolig ferie. Men dersom jeg ikke er gravid, så skal jeg på ett heftig eventyr!
Jeg tror det er viktig å ha noe å se frem til uansett resultat :)

12 dpo, rugedag 10:

Er så stolt av meg selv som ikke testet i dag heller. Nå er det bare 2 dager til blodprøven.
Jeg er litt sliten av draget mellom de store forventningene og de negative tankene. Nå har jeg landet litt på 50/50.

Jeg blir dritglad om jeg får positiv. Men om jeg får negativ så vil jeg prøve å ikke bli helt knust.

Planen er å bestille sommerferie etter vi vet hva resultatet blir. Om jeg er gravid så blir det nok en bra, men litt rolig ferie. Men dersom jeg ikke er gravid, så skal jeg på ett heftig eventyr!
Jeg tror det er viktig å ha noe å se frem til uansett resultat :)
Krysser for en bra og rolig ferie! :D

Back
Topp