Starbucks
Forumet er livet
*krysse krysse*Litt mens-murringer i mage og rygg i dag. Håper det er egget som gnager seg fast*håpe håpe*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*krysse krysse*Litt mens-murringer i mage og rygg i dag. Håper det er egget som gnager seg fast*håpe håpe*
Jeg må iallfall skifte truse flere ganger daglig pga lutinus. Jeg brukte truseinnlegg o begynnelsen, men merket fort en begynnende soppinfeksjon, så jeg fant ut at da skifter jeg heller truser og vasker klær som en galingsoppinfeksjon er noe av det verste jeg vet!!!
Helt vanlig med crinone, hatt det samme begge gangene jeg har brukt den. Anbefaler å kjøpe truseinnlegg av stoff.Fram til i dag har det ikke vært nødvendig med truseinnlegg eller noe. Men i dag tar det jo helt av. Ekstra truse er lagt i veskaHater innlegg, blir klamt og fuktig og sikkert som du sier god grobunn for sopp.
Har såååå lyst å teste, men fant denne fancy oversikten. Kun 32% har fått pos test så tidlig, så jeg må nok smøre meg med litt mer tålmodighet
Vis vedlegget 120038
Enda en merkelig ting i dag:
(Beklager ekle detaljer)
Jeg har tatt Crinone siden egguttak, og det har kommet ut en klump eller to med noe 'cottage cheese' liknende saker støtt og stadig.
Men akkurat nå har det kommet ganske mye seig hvit masse i tillegg til klumpene i trusa mi...
Godt tegn? Håper det!!![]()
Bare en liten ting ang crinone. Man skal ikke "grave" ut klumpene. Fikk beskjed om det på Riksen. Det avgir fortsatt virkestoffer.
Den countdown-siden er bare tull. De som rapporterer der aner jo ikke hvor mange dpo de er - det er bare selvrapportering. 15 % tester positivt 1 dpo....
I en studie jeg fant tok de daglige blodprøver av kvinner som forsøkte å bli gravide, slik at de kartla nøyaktig tidspunkt for EL og når man først fant hcg > 5. Det var 29 kvinner som ble gravide, og 2 av disse hadde hcg > 5 på 7 dpo. Etter det økte antallet dag for dag.
Crinone gir masse klumper, og kan komme ut i nesten alle regnbuens farger (æsj, jeg vet). Den kan også irritere slimhinnen så man opplever lett blødning. Unnskyld for detaljer n: Jeg måtte grave ut Crinone forsiktig med en ren finger i dusjen for å få plass til en ny dose følte jeg. Det stappet seg sammen som pappmassje oppi der.
Jeg har kjøpt mange Imse Vimse truseinnlegg som jeg bruker når jeg går på Lutinus (før: Crinone) etter eggløsning. Forhåpentligvis får jeg etter hvert bruk for dem over enda lenger tid (skal ta progesteron til uke 10-12 ved graviditet). Jeg elsker tøy-truseinnleggene mine, og synes de er supersøte.Skjønner ikke at noen orker plastbind i det hele tatt.
Vis vedlegget 120078
Ånei!! Uff daOg der fikk jeg tilbakeslag av ett 3 mnd gammelt magesår... Stikkende smerte i øverste del av magen
Nei, var nok fordi jeg ikke har tatt "hold deg unna sterk, stekt og krydret mat" så seriøst i det siste... og grillmat var alt det der... I tillegg til cola.Ånei!! Uff daPga stress? Masse god bedring!
ÅjaNei, var nok fordi jeg ikke har tatt "hold deg unna sterk, stekt og krydret mat" så seriøst i det siste... og grillmat var alt det der... I tillegg til cola.
Nå må jeg skjerpe meg igjen og begynne å spise yoghurt og slikt igjen
Takk!ÅjaMen da får du være flink fremover, så håper jeg det gir seg fort!
![]()
![]()
Ikke for å stresse deg, men jeg fikk ikke anbefaling om å bruke zomig etter innsett. De sa det er for lite forsking på det til å vite noe, også lege på Riksen. Kjenner dog igjen følelsen du beskriver i hodet. Ikke farlig. Jeg hadde forresten sykt mye migrene under rugetiden...til å bli gal av.Rugedag 10:
(Dette har nok ingenting med egget i magen å gjøre, men jeg noterer det uansett for senere):
Våknet tidlig med migreneanfall. Fikk tatt en migrenenesespray ganske raskt og la meg igjen. En rar følelse i hodet jeg ikke har hatt før av migrene/-medisinen, litt sånn voldsomt og stramt og prikkinger i hele hodet. Ville liksom ikke røre meg siden det var så ubehagelig.
Sovnet, og våknet migrenenefri![]()
(Jeg spurte på riksen om det var farlig for frøet å ta migrenemedisin-Zomig, og de mente det var helt ufarlig).
Ånei!! Nå ble jeg stressa...Ikke for å stresse deg, men jeg fikk ikke anbefaling om å bruke zomig etter innsett. De sa det er for lite forsking på det til å vite noe, også lege på Riksen. Kjenner dog igjen følelsen du beskriver i hodet. Ikke farlig. Jeg hadde forresten sykt mye migrene under rugetiden...til å bli gal av.