Bubblys dagbok

Gratulerer så mye med dagbok, og som ruger:-) Leit å høre om vaginismen. Masse lykke til!
Tusen takk!! :)
Ja, den vaginismen er noe dritt. Har plaget meg siden blodproppen i 2007... Men man må bare kjempe og gjøre det beste ut av det. Bite tenna sammen når man ikke har noe annet valg.
Er så stolt over hvor langt vi har kommet :)

Wow! Gratulerer!! :D Og så fort tiden går. Veldig glad på deres vegne :)

Takk for det. :) Ja, tida flyr. Det er vel både på godt og vondt da man er midt i det her prøvestyret. ;) Godt å se at dere har fått hjelp! Nå krysser jeg fingre og tær for at lille, befruktede egget klorer seg fast, og kommer ut som en skrikende, varm og deilig bylt om 9 måneders tid. :D

AU til klype på tappen!! :eek::eek: Håper smertene snart roer seg og at egget fester seg og blir der i ni måneders tid :D

AU til klype på tappen!! :eek::eek: Håper smertene snart roer seg og at egget fester seg og blir der i ni måneders tid :D
Takk!! Ja håper den fester seg. Ønsker aldri å få klype på tappen igjen... *grine* ... Hadde ikke smertestillende engang. Er fortsatt veldig øm inni der, men det gir seg vel snart håper jeg.
Sambo er så søt og god med meg. Hentet godteri og cola til meg i hele dag, og nå skal vi strax ha taco :D Jeg får hvertfall god trøst! <3

Hmmm...

Hvis uttak (27.mai) regnes som 0dpo, så er jeg 3 dpo i dag....

LEEEENGE igjen til TD 10 juni (14dpo)....

I feel for ya! :p jeg er idag 9dpo og syns tiden går smått gitt. Leeeenge til testdato.

Innsettet i går var veldig smertefull for meg og jeg angret bittert på at jeg lot sambo slippe å få være med. Tappen satt veldig høyt opp og legen sa jeg var blandt 1-3% han hadde sett hvor han måtte sette en klype på og dra den ned for å komme til. Jeg lå og gråt og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det værste var jo over da han var ferdig, men jaggu så har jeg fortsatt mye smerter i underlivet etter i går. Føler også tendenser til menssmerter. Håper det går over snart. Ikke gøy.

MEN det er kjempegøy å tenke på det lille frøet inni der :D
Åh herregud!! Stakkars deg!:( Håper smertene går over snart og at dette blir siste gangen på flere år at du trenger å gjøre dette.

Åh herregud!! Stakkars deg!:( Håper smertene går over snart og at dette blir siste gangen på flere år at du trenger å gjøre dette.
Takk snille deg :) <3

Huff og huff, kjenner eggstokkene knyter seg når jeg leste om klype affæren. Omtrent som når menn får seg et ballespark tenker jeg. Håper du snart slipper kjipe post klypesmerter og at du kjenner mer pre pregersmurringer!

Huff, det hørtes forferdelig ut med innsettet! Håper de verste smertene har gitt seg nå. Gratulerer som ruger, håper virkelig det blir februarbaby på dere❤️

4 dpo i dag :D

Smertene er begynt å gi seg litt. Skal uansett til fastlegen i morgen for å høre hvordan jeg gjør det med jobben.
Har en veldig stressende jobb og mye av tiden jobber jeg med lim og gasser. Ingen bruker gassmasker der, så hvis jeg skal på jobb så MÅ jeg be om å få maske og da vil de fleste automatisk tro jeg er gravid. Blir ikke gøy å prøve å bortforklare det, spesielt hvis det ikke går denne gangen...

Testdato 10/6 forresten? Var det den du fikk av sykehuset? Jeg satte inn noen dager før deg, og satte inn blastocyst, og fikk testdato 9/6. Lurer på om de har skrevet feil på arket mitt, jeg.

Testdato 10/6 forresten? Var det den du fikk av sykehuset? Jeg satte inn noen dager før deg, og satte inn blastocyst, og fikk testdato 9/6. Lurer på om de har skrevet feil på arket mitt, jeg.

Jepp! Onsdag 10 juni skrev de på arket mitt. Det er akkurat 14 dager etter uttak (ons-27.mai), så regner med at det er riktig?
Da blir uttaksdato det samme som eggløsning på en måte.

Hvilken dag var uttaket ditt?

21 mai hadde jeg uttak:o

Da blir jo 4. Juni testdato. Føles mye mer overkommelig, mener jeg har ventet en stund allerede :p

Da blir jo 4. Juni testdato. Føles mye mer overkommelig, mener jeg har ventet en stund allerede :p
Haha! Ja da ville jeg HVERTFALL tatt en hjemmetest 4 juni ;) Selvom du hadde innsett sent så har jo egget utviklet seg siden uttaksdato når de spleisa egg+sperm :)

Da blir det snart testebonanza på oss, jenter!!! :D :D

Back
Topp