Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Vel, du er akkurat forbi de 10 dagene der Ovitrellen kan gi falsk positiv (hvis jeg har forstått det rett). Så det er jo lovJeg tenker å teste i morgen tidlig. Greier ikke mer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, du er akkurat forbi de 10 dagene der Ovitrellen kan gi falsk positiv (hvis jeg har forstått det rett). Så det er jo lovJeg tenker å teste i morgen tidlig. Greier ikke mer!
Det er i morgen 13 dager siden jeg tok ovitrelletok en test for et par /tre dager siden, da var det en svaaaaak skygge der. Så har god kontroll på akkurat det
![]()
Neida, skal prøve å ikke bli skuffet. Satser på at testen blir positiv, så![]()
Haha! Jeg støtter deg uansettÆÆÆÆH!! Jeg har lovet gubben å vente noen dager til. Pokker altså!Jeg skal prøve å forhandle meg til å teste på onsdag. 1 dag før ihvertfall
![]()
Jeg skjønner ikke hva som feiler han. HahaHaha! Jeg støtter deg uansettFor jeg forstår deg så utrolig godt!!! Hva er det med disse mannfolka??? Er de ikke nysgjerrige og spente??
![]()
Hehe, jo ser jo den. Negativ test er er grusomt selvom man vet at det kanskje er for tidlig. Men tenk tenk tenk om den er positiv da?Jeg skjønner ikke hva som feiler han. HahaJeg tror egentlig han er kjemperedd for at testen skal bli negativ om den egentlig ikke er det. Nei...nå skal jeg ta en ny prat med han as. Hihihi
![]()
Jeg vet! Det er jo det den lille stemmen i hodet mitt skriker. HeheheHehe, jo ser jo den. Negativ test er er grusomt selvom man vet at det kanskje er for tidlig. Men tenk tenk tenk om den er positiv da?![]()
Nei, de sa ingenting om overstimulering. Men man kan vel ikke være for forsiktig, så da ringer jeg dem i morgen. Visste ikke at lite urin kunne tyde på overstimulering. Har ikke lagt merke til at magen har est ut egentlig, men skal ta en titt i speilet i morgen tidligHmmm...sa legen noe om at du var litt overstimulert? Har magen din est ut mye de siste dagene? Ring klinikken i morgen du. Så er du sikkertMan skal følge litt med på vanninntak og urinering. Du fikk jo ut 12 egg og kan være mildt overstimulert.
Bedre føre var osvNei, de sa ingenting om overstimulering. Men man kan vel ikke være for forsiktig, så da ringer jeg dem i morgen. Visste ikke at lite urin kunne tyde på overstimulering. Har ikke lagt merke til at magen har est ut egentlig, men skal ta en titt i speilet i morgen tidlig![]()
Bra du fikk sjekket ihvertfallRugedag 6:
Da har jeg vært i kontakt med Riksen og de spurte om magen har est ut eller føles stinn. Og om jeg føler meg anpusten.
Syns magen min ser helt lik ut jeg, og pusten føles tung når man tenker på det, men det var ikke noe jeg tenkte på før jeg fikk spørsmålet. Jeg er i dårlig form og etter noen mnd uten trening....
Så vi skal bare vente og se det ann litt. Men hvis jeg merker noe mer til symptomene skal jeg kontante dem igjen og få en sjekk.
Jeg er veldig glad jeg slipper å sjekke, jeg er dritt lei av roting med utstyr oppi der![]()
Blir spennende dager fremover nå!Rugedag 7:
Ingen spesielle symptomer. Jeg har bittelitt murringer nede i magen og ryggen, men det er ikke helt uvanlig for meg til vanlig. Fortsatt småkvalm og dårlig matlyst siden Ovitrellen.
Endelig føler jeg at jeg klarer å gjøre litt andre ting enn å lete febrilsk på Google etter symptomer, hvordan egget ser ut i dag, når det fester seg, sjansen for eneggete tvillinger, termindato, kjønnet til barnet, og ALT annet som popper opp i hodet mitt av spørsmål.
Jeg må faktisk være litt streng med meg selv nå og legge bort mobilen av og til.