Bubblys dagbok

Ja, det vil nok gå mer og mer opp for han etterhvert [emoji5] Han var litt mer emosjonell da han kom hjem fra jobb og han ringte mammaen sin og fortalte nyheten. Virker som det går fortere enn forventet [emoji6]

Jeg er veldig glad jeg overtalte ham til å bli med i dag så han fikk SE de med egne øyne, og være en del av sjokket over to stykker. Hadde ikke vært like fint om jeg skulle videreformidle det jeg hadde opplevd.

Det fine er at jeg vet han kommer til å bli en fantastisk pappa. Han er så flink med barn og småbarna vi kjenner bare elsker han [emoji5] Så jeg er ikke i tvil om at han og jeg kommer til å klare småbarnstiden med to små helt utmerket [emoji176]

Åååå!!!! Så glad jeg er!!! Hjertet sprenger [emoji171][emoji170]
[emoji173][emoji173][emoji173]

Det er helt herlig å lese om denne dagen deres altså. Endelig deres tur. [emoji173]

Og han er nok glad for at du overtalte han, dette er jo en sånn opplevelse man husker resten av livet. Og sånn andre spør om, og sikkert barna senere og. "Hva tenkte du da du skjønte at det var to på skjermen?" [emoji4][emoji173]
 
Last edited:
Tenk det a! [emoji43][emoji16]
Det er helt sykt, kan nesten ikke tro det fortsatt. Blir overrasket hver gang jeg ser på bildet [emoji847] Vi skal ha babies!
Det forstår jeg godt! Det er bare å nyte Bubbly, for dette unner jeg deg maksimalt❤️ Tenk, to små Bubblies :D
 
Omg! Lenge siden jeg har har kommentert noe her inne, men nå! Klart jeg ikke å holde meg lenger :p GRATULERER så mye med dobbel lykke ❤️ Helt fantastisk! Dette unner jeg deg virkelig:D For en reise det har vært, og nå endelig, er du i mål :D
 
Juhu!! Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️ Skjønner mannen er paff, men det går seg nok til [emoji4]
 
[emoji173][emoji173][emoji173]

Det er helt herlig å lese om denne dagen deres altså. Endelig deres tur. [emoji173]

Og han er nok glad for at du overtalte han, dette er jo en sånn opplevelse man husker resten av livet. Og sånn andre spør om, og sikkert barna senere og. "Hva tenkte du da du skjønte at det var to på skjermen?" [emoji4][emoji173]

Ja, dette blir ikke glemt med det første akkurat [emoji6]
Sambo kommer nok ikke til å angre når de kommer ut og vi blir kjent med dem og får rutiner. Men akkurat nå er han fortsatt litt sånn "Shit, hva er det vi har gjort?" Men han er verdens beste likevel. Ordner mat til meg og tar seg av absolutt alt av husarbeid og mathandel. Så jeg og de inni meg blir tatt godt vare på av ham [emoji5][emoji170]
 
Det forstår jeg godt! Det er bare å nyte Bubbly, for dette unner jeg deg maksimalt[emoji173]️ Tenk, to små Bubblies :D

Nyter utrolig nok bivirkningene når jeg husker hvorfor [emoji6][emoji1360] Digger Bubbliesene allerede [emoji4][emoji171][emoji170]
 
Tihi tenk 2 små knøtt[emoji7][emoji7][emoji173] Det blir verdens beste førjulsgave[emoji173][emoji173][emoji173] Har dere fortalt besteforeldrene??
 
Omg! Lenge siden jeg har har kommentert noe her inne, men nå! Klart jeg ikke å holde meg lenger :p GRATULERER så mye med dobbel lykke [emoji173]️ Helt fantastisk! Dette unner jeg deg virkelig:D For en reise det har vært, og nå endelig, er du i mål :D

Haha! [emoji23] Så herlig! Koselig å se deg igjen! Hvordan er det med deg?
Tusen takk for gratulasjoner [emoji176] Dette var VIRKELIG verdt å vente på! [emoji5] Angrer ikke ett sekund på all venting, smerte, sprøytestikk eller hormoner. Nå er vi i havn med verdens beste skatter [emoji847][emoji92]
 
Juhu!! Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️ Skjønner mannen er paff, men det går seg nok til [emoji4]

Tuuusen takk! [emoji8]
Jada, han er verdens snilleste, bruker bare litt tid på å fordøye endringer. Han trives best med god komfort og stabile dager kan man si.
Nå har han ikke så mye valg, men fortsatt litt tid på seg da [emoji6] til å venne seg til dette.
Han kommer til å bli den beste pappaen som finnes for våre barn [emoji170][emoji92] Jeg elsker han så vanvittig mye
 
Gratulerer masse:) tenk to stk :D dette er fantastisk.

Tusen takk CurlySue!! [emoji1] Ja, plutselig satt de godt! Helt utrolig etter så mange nedturer [emoji847]
 
Haha! [emoji23] Så herlig! Koselig å se deg igjen! Hvordan er det med deg?
Tusen takk for gratulasjoner [emoji176] Dette var VIRKELIG verdt å vente på! [emoji5] Angrer ikke ett sekund på all venting, smerte, sprøytestikk eller hormoner. Nå er vi i havn med verdens beste skatter [emoji847][emoji92]

Alt bra her, snuppa er 9 mnd allerede :eek: Tiden går kjempe fort! ;)
Savner faktisk det å gå gravid, fødsel og alt som har med det å gjøre! Haha men elsker at hun er såpass stor nå at det skjer så mye spennende og ikke bare er en liten søt baby:p

Selv om det har vært en lang prosess så er alt verdt det når du får babyen din i armene! Eller for din del, babyene [emoji173]️ Tenk så kult! 2 stk :D Du er heldig!

Sniker litt i kulissene her, må følge med vettu:) En stund til enda, men brått er jeg tilbake her igjen:)

Nei du, dette var virkelig fortjent altså:) ønsker deg alt vel videre og håper du blir kvitt kvalmen snart :)
 
Det er en bragd for enhver kvinne å lage et barn, men bare superheltinner kan lage to :dummy::dummy1:
 
Alt bra her, snuppa er 9 mnd allerede :eek: Tiden går kjempe fort! ;)
Savner faktisk det å gå gravid, fødsel og alt som har med det å gjøre! Haha men elsker at hun er såpass stor nå at det skjer så mye spennende og ikke bare er en liten søt baby:p

Selv om det har vært en lang prosess så er alt verdt det når du får babyen din i armene! Eller for din del, babyene [emoji173]️ Tenk så kult! 2 stk :D Du er heldig!

Sniker litt i kulissene her, må følge med vettu:) En stund til enda, men brått er jeg tilbake her igjen:)

Nei du, dette var virkelig fortjent altså:) ønsker deg alt vel videre og håper du blir kvitt kvalmen snart :)

Aww, 9 måneder allerede! De er jo såååå søte når de begynner å utforske verden i den alderen [emoji5]

Jeg kan ikke forstå at du savnet graviditeten da [emoji12] men det er vel fordi jeg syns så sykt synd på meg selv akkurat nå [emoji28] Kvalmen og slappheten blir nok glemt så fort de forsvinner. Jeg er egentlig litt redd for siste tiden i graviditeten og fødsel også, men får snakke med jordmor om dette etterhvert. Det er jo så fantastisk samtidig at det vokser liv i meg og at vi skal bli en familie i desember [emoji176]

Du må bare fortsette å snike litt [emoji6] Syns det er veldig hyggelig med besøk fra dere som har lykkes og få solskinnshistoriene [emoji295]️

Kos deg med vesle frøkna nå, og så blir det spennende å følge deg når du blir klar for å lage lillebrøster senere [emoji8]
 
Det er en bragd for enhver kvinne å lage et barn, men bare superheltinner kan lage to :dummy::dummy1:

Awww!!!! Det var veldig fint sagt! Tusen takk! [emoji170] [emoji7]
 
Aww, 9 måneder allerede! De er jo såååå søte når de begynner å utforske verden i den alderen [emoji5]

Jeg kan ikke forstå at du savnet graviditeten da [emoji12] men det er vel fordi jeg syns så sykt synd på meg selv akkurat nå [emoji28] Kvalmen og slappheten blir nok glemt så fort de forsvinner. Jeg er egentlig litt redd for siste tiden i graviditeten og fødsel også, men får snakke med jordmor om dette etterhvert. Det er jo så fantastisk samtidig at det vokser liv i meg og at vi skal bli en familie i desember [emoji176]

Du må bare fortsette å snike litt [emoji6] Syns det er veldig hyggelig med besøk fra dere som har lykkes og få solskinnshistoriene [emoji295]️

Kos deg med vesle frøkna nå, og så blir det spennende å følge deg når du blir klar for å lage lillebrøster senere [emoji8]

Haha ja, utrolig men sant! Jeg savner ikke 1. Trimester så mye kanskje [emoji23] haha kvalm av alt! Men de andre er gull:D nå hadde ikke jeg noen store plager, så var nok derfor :) Savner ikke fødsel altså, men liksom alt rundt det. Spenningen, hvordan er det, hvordan blir det, hvordan ser hun ut osv osv :)

Ja er ganske fantastisk faktisk, DU lager to liv liksom! Ganske utrolig hva en kropp kan :eek:
Misunner deg altså:)


Tusen takk, hyggelig å høre:) jeg fortsetter å snike og skal bli flinkere til å legge igjen spor også [emoji28]
 
Haha ja, utrolig men sant! Jeg savner ikke 1. Trimester så mye kanskje [emoji23] haha kvalm av alt! Men de andre er gull:D nå hadde ikke jeg noen store plager, så var nok derfor :) Savner ikke fødsel altså, men liksom alt rundt det. Spenningen, hvordan er det, hvordan blir det, hvordan ser hun ut osv osv :)

Ja er ganske fantastisk faktisk, DU lager to liv liksom! Ganske utrolig hva en kropp kan :eek:
Misunner deg altså:)


Tusen takk, hyggelig å høre:) jeg fortsetter å snike og skal bli flinkere til å legge igjen spor også [emoji28]

Ja, foreløpig har jeg vært "sengeliggende" i en mnd, så ganske kjedelig og kjipt... Så håper jeg har ork til litt jobb og sommerferie før magen blir plagsomt stor [emoji6]
Kan tenke meg jeg nyter graviditeten bedre når jeg føler meg bra.
Gleder meg helt enormt til spenningen og å få småtassene ut. Jeg liker ikke smerte og ubehageligheter så skulle gjerne fått barn uten alt det rundt [emoji12] Men det blir nok fantastisk når det skjer.
En venninne syns jeg er så heldig som skal føde, for hun syns det var det mest fantastiske hun hadde opplevd noensinne. Det gir litt trøst til sånne reddharer som meg.

2 liv ja! Helt utrolig altså! Kan ikke forstå at vi skulle bli så heldige [emoji16]
 
Vi er i sjokk!! [emoji43][emoji43]
Herregud, griner nå også jeg. Plutselig var det TO foster på skjermen med hvert sitt bankende hjerte!! [emoji176][emoji176]
For en lykke! Og en skrekkblandet fryd!! [emoji28] Double trouble [emoji7][emoji7] Vi skal bli tvillingforeldre!
fbebb4ece31c5573cf84fa022456606d.jpg
Ååå herregud Bubbly!! Har följt dig så länge att jag är sååååååååå glad för eran skull [emoji173]️[emoji173]️ gud så jag unnar er detta, njut av varje ögonblick
 
Back
Topp