Bubblys dagbok

Sååååå fantastisk[emoji7] Gratulerer så mye med dobbel lykke[emoji173]️ Sååå spennende å bli tvillingforeldre[emoji173]️[emoji173]️
 
Åh herregud[emoji24][emoji173]️ Hundremillioner gratulerer!!!! Hurra! Tenk for en gave etter alt dere har vært igjennom[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ååå herlighet så fantastisk Bubbly!! Tenk at du skal bli mamma til to [emoji7][emoji173]️[emoji7][emoji173]️Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️
 
Å herlighet ja! Nå fikk jeg frysninger :D Så hærlig!! Gleder meg til fortsettelsen - igjen, GRATULERER! [emoji173][emoji173]
 
Vi er i sjokk!! [emoji43][emoji43]
Herregud, griner nå også jeg. Plutselig var det TO foster på skjermen med hvert sitt bankende hjerte!! [emoji176][emoji176]
For en lykke! Og en skrekkblandet fryd!! [emoji28] Double trouble [emoji7][emoji7] Vi skal bli tvillingforeldre!
fbebb4ece31c5573cf84fa022456606d.jpg
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Griner jeg også [emoji23]
Herregud for en lykke [emoji7] så ufattelig glad på dine vegne nå [emoji173]
 
Hipp hurra!!! [emoji173][emoji173][emoji173] Det var det jeg sa: første ultralyden din var så tidlig at det både kunne være vanskelig å se hjerte og se sikkert om det var en eller to. [emoji12][emoji106][emoji4] Hehe... Gratulerer så mye, det kommer til å bli dobbel lykke. [emoji173] Hvordan reagerte mannen din? [emoji4]

Du hadde helt rett!!! [emoji16]

Vel, sambo satt i stolen ved siden av, og så ut som han prøvde å fordøye dette, litt mer rolig enn meg som satt og grein.

Han har alltid sagt han ikke vil ha tvillinger, både for at kroppen min skal slippe så mye, og fordi det er MYE jobb.
Så nå som det plutselig er virkelighet tror jeg han ble litt skremt. Men han smilte og holdt meg i hånda.
Han pleier å trenge litt tid når det gjelder forandringer, og dette er jo ganske høyt på den skalaen. Så han er nok piss-redd, selvom han er veldig glad vi er blitt gravide [emoji6][emoji176]
 
Sååå FANTASTISK! Ååå for en glede det må være! Gratulerer så myyye! :D:Heartred
 
Så herlige nyheter! [emoji3] [emoji173]️ Gratulerer så masse med to små spirer [emoji173]️[emoji173]️[emoji4][emoji173]️[emoji173]️
 
Hurra[emoji169][emoji169][emoji169][emoji169][emoji169][emoji169]
Tvillinger blir fantastisk kjære du[emoji7][emoji7] Gratulerer [emoji169]

Hurra, så fantastisk:) Dobbel lykke!

Åå så fantastisk :Heartpink:Heartpink tenk at det er to der inne til og med da :D hurra!

Åååh, frysninger :D Så utrolig gøy!! :Heartred:Heartred Dobbel lykke :Heartred:Heartred

Herregud tårer i øynene og frysninger så det holder!! Gratulerer [emoji173]️[emoji173]️ ikke rart du har vært litt dårlig [emoji6]

Frysninger!!
Gratulerer så mye!! [emoji7][emoji7][emoji173][emoji173]

Å herremin!!! Fikk helt sjokk her nå[emoji2] Gratulerer så utrolig mye[emoji177][emoji177]

Gratulerer! (kan være at jeg tørka en liten tåre på deres vegne nå)

Gratulerer så masse [emoji2][emoji2]

Sååååå fantastisk[emoji7] Gratulerer så mye med dobbel lykke[emoji173]️ Sååå spennende å bli tvillingforeldre[emoji173]️[emoji173]️

Åh herregud[emoji24][emoji173]️ Hundremillioner gratulerer!!!! Hurra! Tenk for en gave etter alt dere har vært igjennom[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ååå herlighet så fantastisk Bubbly!! Tenk at du skal bli mamma til to [emoji7][emoji173]️[emoji7][emoji173]️Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️

Ååå, næææ, så herlig!! Hurra, gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️

Å herlighet ja! Nå fikk jeg frysninger :D Så hærlig!! Gleder meg til fortsettelsen - igjen, GRATULERER! [emoji173][emoji173]

[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Griner jeg også [emoji23]
Herregud for en lykke [emoji7] så ufattelig glad på dine vegne nå [emoji173]

Tusen takk for alle gratulasjonene!! [emoji8][emoji176]

Tenk at det endelig ble VÅR tur! [emoji16] Jeg kan nesten ikke tro det enda, men titter på bildet foran meg her og det er sant! Det er to knøtter inni meg [emoji171][emoji170]

Vet ikke hva jeg skal si, jeg er så utrolig takknemlig for den gaven vi endelig har fått og har ønsket så sårt [emoji5][emoji92]
 
Tusen takk for alle gratulasjonene!! [emoji8][emoji176]

Tenk at det endelig ble VÅR tur! [emoji16] Jeg kan nesten ikke tro det enda, men titter på bildet foran meg her og det er sant! Det er to knøtter inni meg [emoji171][emoji170]

Vet ikke hva jeg skal si, jeg er så utrolig takknemlig for den gaven vi endelig har fått og har ønsket så sårt [emoji5][emoji92]
Endelig ble det deres tur ja :Heartred:Heartred Dere skal bli foreldre til to små knøtt, det er så fantastisk det, og så utrolig vel fortjent:D Dette forklarer jo hvorfor du har vært så kvalm kjære du:joyful: For en fantastisk førjulsgave dette blir :Heartred
 
Endelig ble det deres tur ja :Heartred:Heartred Dere skal bli foreldre til to små knøtt, det er så fantastisk det, og så utrolig vel fortjent:D Dette forklarer jo hvorfor du har vært så kvalm kjære du:joyful: For en fantastisk førjulsgave dette blir :Heartred

Ja, nå forstår jeg plutselig den kvalmen veldig godt [emoji6] følte jeg var mer pinglete enn de andre gravide som jobber mens de er kvalme [emoji15]Nå har jeg en bedre unnskyldning [emoji6]

For en julegave og livsgave vi skal få [emoji847] Blir nok ikke hytte-jul med svigers i år [emoji12]

Ønsker bare av hele mitt hjerte at du skal få følge etter [emoji8]
 
Ja, nå forstår jeg plutselig den kvalmen veldig godt [emoji6] følte jeg var mer pinglete enn de andre gravide som jobber mens de er kvalme [emoji15]Nå har jeg en bedre unnskyldning [emoji6]

For en julegave og livsgave vi skal få [emoji847] Blir nok ikke hytte-jul med svigers i år [emoji12]

Ønsker bare av hele mitt hjerte at du skal få følge etter [emoji8]
Ja håper og krysser selv[emoji169][emoji169][emoji7] slipper ikke jubelen løs selv etter formiddagstest, jeg vil se stigning først [emoji4] Men foreløpig ser det lovende ut[emoji7]
 
HERREGUD!! Jeg sitter fortsatt med gåsehud over hele kroppen! Tvillinger!!! Snakk om maks uttelling :D :D :D GRATULERER SÅ UTROLIG MYE, kjære Bubbly!! Dette var vanvittig gøy [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ja håper og krysser selv[emoji169][emoji169][emoji7] slipper ikke jubelen løs selv etter formiddagstest, jeg vil se stigning først [emoji4] Men foreløpig ser det lovende ut[emoji7]

Forstår det, det er veldig skummelt i starten, og vanskelig å tro på de strekene. Håper dagene går fort for deg så du får se stigning uten tvil [emoji5]
 
HERREGUD!! Jeg sitter fortsatt med gåsehud over hele kroppen! Tvillinger!!! Snakk om maks uttelling :D :D :D GRATULERER SÅ UTROLIG MYE, kjære Bubbly!! Dette var vanvittig gøy [emoji173][emoji173][emoji173]

Hihi! [emoji847] Tusen takk!
Hadde ALDRI trodd at begge skulle klare å feste seg etter 8 innsett av tilsammen 10 egg [emoji28]
Men der kan vi se! Det er håp for oss alle! Og plutselig er det dobbel lykke også. Kanskje det var meninga at vi ikke skulle klare det før nå [emoji176]
 
Forstår det, det er veldig skummelt i starten, og vanskelig å tro på de strekene. Håper dagene går fort for deg så du får se stigning uten tvil [emoji5]
Takk søta[emoji7][emoji7] Tiden vil vise, nå er det helg og den går jo fort[emoji4]
 
Back
Topp