Bubblys dagbok

Vi er i sjokk!! [emoji43][emoji43]
Herregud, griner nå også jeg. Plutselig var det TO foster på skjermen med hvert sitt bankende hjerte!! [emoji176][emoji176]
For en lykke! Og en skrekkblandet fryd!! [emoji28] Double trouble [emoji7][emoji7] Vi skal bli tvillingforeldre!
fbebb4ece31c5573cf84fa022456606d.jpg
Omg!!! For en lykke [emoji173][emoji173] gratulerer så mye kjære deg [emoji7]
 
Åh, Bubbly! Så utrolig fantastisk!!!! [emoji7] Jeg hylte av glede i bilen så jeg skremte mannen! Dobbel lykke [emoji173][emoji173] Gratulerer så utrolig mye!
 
Omg!!! For en lykke [emoji173][emoji173] gratulerer så mye kjære deg [emoji7]

Tusen takk snuppa! [emoji8] Er så lykkelig at hjertet sprenger [emoji176][emoji16]
 
Åh, Bubbly! Så utrolig fantastisk!!!! [emoji7] Jeg hylte av glede i bilen så jeg skremte mannen! Dobbel lykke [emoji173][emoji173] Gratulerer så utrolig mye!

Haha! [emoji23] Så utrolig søtt av deg! [emoji16] Føler vi har fulgt hverandre i så mange år og gleder meg så veldig over at vi også endelig skal bli foreldre [emoji16][emoji176] Vi klarte det begge to! Mange klemmer sendes din vei [emoji8]
 
Å kjære Gud!! Nå fikk jeg så sjokk og gåsehud her!! Du skal jo bli tvillingmamma, Bubbly :D dette er bare helt fantastisk! Gratulerer så utrolig mye! :D ❤️
 
Åh! Kjære deg! GRATULERER SÅ MYE! ❤️❤️ Dette var tidenes beste nyheter :D
(Og det ante meg hele tiden :p)
 
Last edited:
Herregud!! Double trouble[emoji16][emoji108][emoji106][emoji6] Så fantastisk! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
 
Å kjære Gud!! Nå fikk jeg så sjokk og gåsehud her!! Du skal jo bli tvillingmamma, Bubbly :D dette er bare helt fantastisk! Gratulerer så utrolig mye! :D [emoji173]️

Tusen takk kjære deg! [emoji16] Er helt i ekstase!
Har brukt kvelden på å Google "tvillingsvangerskap" [emoji12]
 
Vi er i sjokk!! [emoji43][emoji43]
Herregud, griner nå også jeg. Plutselig var det TO foster på skjermen med hvert sitt bankende hjerte!! [emoji176][emoji176]
For en lykke! Og en skrekkblandet fryd!! [emoji28] Double trouble [emoji7][emoji7] Vi skal bli tvillingforeldre!
fbebb4ece31c5573cf84fa022456606d.jpg
HERREGUD! SÅ FANTASTISK! Griner noen gledestårer her nå Gratulerer så mye !!!! Du satt inn to og det er tvillinger! Fryktelig glad på deres vegne For en solskinnshistorie
 
Tusen takk kjære deg! [emoji16] Er helt i ekstase!
Har brukt kvelden på å Google "tvillingsvangerskap" [emoji12]
Det skjønner jeg godt! For et sjokk, men samtidig, for en vanvittig glede! Tenk at begge to festet seg og skal få bli babyene dine :D Dette er så stas!
 
Du hadde helt rett!!! [emoji16]

Vel, sambo satt i stolen ved siden av, og så ut som han prøvde å fordøye dette, litt mer rolig enn meg som satt og grein.

Han har alltid sagt han ikke vil ha tvillinger, både for at kroppen min skal slippe så mye, og fordi det er MYE jobb.
Så nå som det plutselig er virkelighet tror jeg han ble litt skremt. Men han smilte og holdt meg i hånda.
Han pleier å trenge litt tid når det gjelder forandringer, og dette er jo ganske høyt på den skalaen. Så han er nok piss-redd, selvom han er veldig glad vi er blitt gravide [emoji6][emoji176]
[emoji173] Jeg er veldig glad for at jeg hadde rett denne gangen her. [emoji173]

Han kommer nok til å tenke etter hvert at han ikke husker hvorfor han ikke ønsket seg tvillinger. [emoji7] Jeg forstår godt at nyheten må synke inn likevel, det er jo en stor overgang fra ufrivillig barnløs til tobarnsfar. [emoji4] Heldigvis en god stund igjen av svangerskapet til å fordøye tanken. [emoji12][emoji173]
 
HERREGUD! SÅ FANTASTISK! Griner noen gledestårer her nå Gratulerer så mye !!!! Du satt inn to og det er tvillinger! Fryktelig glad på deres vegne For en solskinnshistorie

Hihi! [emoji16] Tuuuusen takk! Det er så godt med den heiagjengen her inne altså! Hadde aldri kommet så langt uten dere [emoji8]
Såååååå lykkelig over å være en solskinnshistorie [emoji295]️[emoji5]
 
Det skjønner jeg godt! For et sjokk, men samtidig, for en vanvittig glede! Tenk at begge to festet seg og skal få bli babyene dine :D Dette er så stas!

Tenk det a! [emoji43][emoji16]
Det er helt sykt, kan nesten ikke tro det fortsatt. Blir overrasket hver gang jeg ser på bildet [emoji847] Vi skal ha babies!
 
[emoji173] Jeg er veldig glad for at jeg hadde rett denne gangen her. [emoji173]

Han kommer nok til å tenke etter hvert at han ikke husker hvorfor han ikke ønsket seg tvillinger. [emoji7] Jeg forstår godt at nyheten må synke inn likevel, det er jo en stor overgang fra ufrivillig barnløs til tobarnsfar. [emoji4] Heldigvis en god stund igjen av svangerskapet til å fordøye tanken. [emoji12][emoji173]

Ja, det vil nok gå mer og mer opp for han etterhvert [emoji5] Han var litt mer emosjonell da han kom hjem fra jobb og han ringte mammaen sin og fortalte nyheten. Virker som det går fortere enn forventet [emoji6]

Jeg er veldig glad jeg overtalte ham til å bli med i dag så han fikk SE de med egne øyne, og være en del av sjokket over to stykker. Hadde ikke vært like fint om jeg skulle videreformidle det jeg hadde opplevd.

Det fine er at jeg vet han kommer til å bli en fantastisk pappa. Han er så flink med barn og småbarna vi kjenner bare elsker han [emoji5] Så jeg er ikke i tvil om at han og jeg kommer til å klare småbarnstiden med to små helt utmerket [emoji176]

Åååå!!!! Så glad jeg er!!! Hjertet sprenger [emoji171][emoji170]
 
Blir så rørt og glad av å lese i dagboken din! Dette er så fortjent, koselig og stas:) Tenk to små nurk kommer til dere før jul❤️❤️ Send litt babystøv til oss som prøver da!
 
Wow, tvillinger! Så utrolig gøy! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk! Helt utrolig. Rart å si at VI skal ha tvillinger [emoji3]
 
Blir så rørt og glad av å lese i dagboken din! Dette er så fortjent, koselig og stas:) Tenk to små nurk kommer til dere før jul[emoji173]️[emoji173]️ Send litt babystøv til oss som prøver da!

Det blir verdens beste julegave! [emoji16] Syns tiden skal gå litt fortere, trenger ikke sommer og sånt [emoji12]

Skal kaste rundt meg med babystøv. Sender det til alle dere som prøver her på assistert [emoji92][emoji92][emoji8][emoji92][emoji92] Ønsker at dere alle skal få kjenne på denne lykken [emoji176]
 
Back
Topp