21 uker i dag!! [emoji847][emoji322]
Føler hver eneste torsdag blir en fest med ny uke å glede seg over [emoji1]
Det går MYE bedre med ryggen etter jeg startet med BBHugMe faktisk! Så takk for alle anbefalinger om den. Sover bedre gjør jeg også. Selvom jeg våkner noen ganger så får jeg hvertfall sove også og føler meg mer uthvilt.
Jeg tenker mye og prøver å planlegge fremover. Nå tenker jeg på forsikring. Det virker ikke så vanlig å forsikre seg og barnet/barna under graviditeten og spedbarnstiden, men jeg føler så sterkt for å gjøre det. Just in case... Finnes en gratis i Storebrand, men den dekker kun ulykker. Den i IF dekker også mange medfødte sykdommer og skader, samt dagspenger ved lengre opphold på sykehus. Føler meg litt dust for å tenke at fæle ting kan skje, men jeg vil helst være på den sikre siden økonomisk dersom det skulle skje noe, og vi trenger hjelp... Sjansen er jo stor for premature barn, men håpet er selvsagt at de holder seg inne så lenge som mulig og er store og sterke når de møter verden [emoji1377][emoji5]
Ellers kjenner jeg mye liv nå og på kveldene er de mest aktive. Da kan jeg se bevegelse utenpå magen hvis jeg er tålmodig. Det er SÅÅÅ gøy å kjenne liv inni der, og det er så godt [emoji176][emoji176] Jeg elsker de to skattene våre så utrolig mye allerede [emoji7]