Bubblys dagbok - dobbel glede

Så fin du er [emoji7] hurra for 30 uker på vei, tenk det! [emoji173]
 
Ja det er noe veldig spesielt med tvillinger [emoji7][emoji173]️min pappa er tvilling så vet hvordan det er [emoji173]️

Vet du et stoooort mirakel skjedde! Jeg har blitt gravid av meg selv (med mannen seff [emoji23])Fatter ikke at det skulle skje!! [emoji15][emoji7] jeg som var sikker på at jeg måtte gjennom IVF... men noe nytt har skjedd med meg før jeg ble gravid og det var at jeg hadde to regelmessig mens og el slim, noe jeg ikke har opplevd før. Kroppen er for forunderlig til å forstå seg på. Er uansett ekstremt beæret takket være IVF... for jeg hadde aldri sittet her med mine barn ellers [emoji173]️så tydeligvis håp å få det til selv tross etter IVF [emoji7]

De mener det skal gå fint, men merket et lite tegn på usikkerhet...får tro det uansett og jeg blir fulgt opp hvertfall :) det sant det du sier. [emoji7][emoji2]

Wow! [emoji3][emoji92] Det er jo helt fantastisk!!! Tenk at kroppen plutselig kan «fungere» på den måten igjen sånn plutselig. Er så hyggelig å høre at dere skal få enda ett lite mirakel [emoji5] Det blir ett fullt hus med masse liv hos dere i årene som kommer nå da [emoji1]
Usikkerhet er helt naturlig, det er klart vi tenker på og bekymrer oss for de barna, spesielt hvis vi får en slik beskjed. Satser på god oppfølging. Er det ahus du tilhører? Føler meg hvertfall veldig godt ivaretatt der nå.
 
Så fin du er [emoji7] hurra for 30 uker på vei, tenk det! [emoji173]

Tusen takk Poppi! [emoji3]

Var hos jordmor i dag og fikk målt Symfysemålet. Godt over normalen for å si det sånn [emoji28] Men det syns ikke så godt utenfra sa hun, de ligger mer inni på en måte.

4dde71d130963c860fa8a38cc5706c3c.heic
 
Gratulerer med 30 uker på vei[emoji4][emoji173] Veldig fin mage som vokser bra! Godt å høre at alt er bra med jentene. Og håper formen din kommer seg etterhvert. God bedring[emoji171]
 
Gratulerer med 30 uker på vei[emoji4][emoji173] Veldig fin mage som vokser bra! Godt å høre at alt er bra med jentene. Og håper formen din kommer seg etterhvert. God bedring[emoji171]

Tusen takk! [emoji8]
Er heldigvis ikke blitt værre, men skulle gjerne vært uten denna forskjølelsen altså
 
Innom å sniker litt i dagboka di ;) Nydelig mage du har:Heartred Tenk at det er plass til 2 små skatter inni der

Tusen takk! [emoji3] Ja tenk det [emoji16] Skjønner det ikke selv jeg altså, men der inne er det to godklumper på ca 1,5kg hver [emoji847]
 
Skulle egentlig lagt ut nytt koselig uke-magebilde, og hva jeg har gjort denne uka i går, men må bare klage litt istedenfor...

Har vært forkjøla siden lørdag og de siste tre nettene har jeg dratt den dustete kroppen min inn i stua om natta fordi det ikke går å sove når jeg er så tett og hoster så mye. Holder sambo våken også....
Så i natt tror jeg at jeg klarte å sove kanskje 3 timer tilsammen.
Da jeg gikk for å skylle nesa med saltvannsspray og snyte meg på morgenkvisten sprutet det plutselig ut blod. Tror jeg aldri har blødd så mye i mitt liv.. det var ett blodbad! [emoji33] Gikk rett igjennom både dopapirdotter og bomullsdotter... Klarte til slutt å stoppe det forfra, men da renner jo herligheten ned i halsen da, damnit!! [emoji30]
Brukte over en time på å stanse massakren.... [emoji19]
Så nå sitter jeg her, tett i nesa, livredd for å røre nesa og starte jævelskapen igjen, vondt og tørr i halsen samtidig som jeg svelger unna blodige kvalmende slimklumper og er dødstrøtt men tørr ikke legge det stakkars hodet mitt ned helt enda... [emoji24]

Sånn! Det var godt å få ut! Takk for at dere holdt ut klaginga [emoji176][emoji92]
 
Uff Bubbly vennen :(
Hørtes ikke noe særlig godt ut...
Og ikke noe å spøke med sarte slimhinner altså, om de er i nesa eller andre plasser :eek: Opplevde light-versjonen av det du skriver her rundt uke 14-15, og trodde jo et øyeblikk at jeg skulle blø ut fullstendig :p

Masse god bedring søta! ❤️
 
Uff Bubbly vennen :(
Hørtes ikke noe særlig godt ut...
Og ikke noe å spøke med sarte slimhinner altså, om de er i nesa eller andre plasser :eek: Opplevde light-versjonen av det du skriver her rundt uke 14-15, og trodde jo et øyeblikk at jeg skulle blø ut fullstendig :p

Masse god bedring søta! [emoji173]️

Takk for trøst.... trengte det nå [emoji25]
Ja, seriøst trodde jeg at jeg kanskje skulle blø ihjel.... nesten. Er uansett veldig glad det var nesa og ikke nedentil jeg blødde. Man får vel prøve å se det positive i det hele...
 
Huff ikke bra når formen er på bånn. Skikkelig kjipt med neseblod! Har du et badekar eller ta deg en lang dusj og pakk deg godt inn og forsøk å slappe av, så kommer nok formen etterhvert håper jeg. Masse masse god bedring! P.s du har iallefall "kun" deg selv å ta vare på pluss de i magen,ikke mange små løpende rundt (selv om det hadde vært fantastisk alså) så kanskje det hadde vært/kunne vært verre ? Det hjelper iallefall meg å tenke slik når jeg har lyst å gi opp.. Hehe, mener det bare godt alså! Good bedring!;) Hilsen optimist/pessimist om hverandre :hilarious:
 
God bedring til deg ❤️
 
Masse god bedring[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Denne høstforkjølelsen sitter skikkelig i [emoji21][emoji40] Håper formen blir bedre snart[emoji173]
 
Uff, hørtes nesten groteskt ut :( Håper du føler deg bedre snart :Heartred
 
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Håper formen din bedrer seg snart. God bedring ❤️
 
Huff ikke bra når formen er på bånn. Skikkelig kjipt med neseblod! Har du et badekar eller ta deg en lang dusj og pakk deg godt inn og forsøk å slappe av, så kommer nok formen etterhvert håper jeg. Masse masse god bedring! P.s du har iallefall "kun" deg selv å ta vare på pluss de i magen,ikke mange små løpende rundt (selv om det hadde vært fantastisk alså) så kanskje det hadde vært/kunne vært verre ? Det hjelper iallefall meg å tenke slik når jeg har lyst å gi opp.. Hehe, mener det bare godt alså! Good bedring!;) Hilsen optimist/pessimist om hverandre :hilarious:

Hehe, Jeg liker å tenke det kunne vært værre jeg også [emoji6] og akkurat nå er jeg veeeldig glad jeg bare har meg selv og mageboerne å ta vare på. Har fått time hos legen om en time (heldigvis!) så håper hun kan gi meg noen magiske medisiner som hjelper [emoji1374].
Skulle egentlig til mamma og manuellterapaut i dag også, men har avbestilt begge.
Nå skal jeg bare karre meg til legen og hjem igjen, så skal jeg prøve å sove litt hvis ikke nesa klikker igjen.
 
Uff, stakkars deg! God bedring [emoji173]️

God bedring til deg [emoji173]️

Masse god bedring[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Denne høstforkjølelsen sitter skikkelig i [emoji21][emoji40] Håper formen blir bedre snart[emoji173]

Uff, hørtes nesten groteskt ut :( Håper du føler deg bedre snart :Heartred

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Håper formen din bedrer seg snart. God bedring [emoji173]️

Tusen takk for trøst! [emoji176][emoji92]
Jeg var nesten på gråten istad.... alt blir så slitsomt når man ikke er i form. Og ja, jeg innrømmer at jeg er som en mann... jeg hater å være forkjøla [emoji24]
Håper legen kan hjelpe meg, ellers så får jeg bare synes synd på meg selv til dette rir av seg selv [emoji22]
 
Tusen takk for trøst! [emoji176][emoji92]
Jeg var nesten på gråten istad.... alt blir så slitsomt når man ikke er i form. Og ja, jeg innrømmer at jeg er som en mann... jeg hater å være forkjøla [emoji24]
Håper legen kan hjelpe meg, ellers så får jeg bare synes synd på meg selv til dette rir av seg selv [emoji22]

Jeg kjenner følelsen, det er helt grusomt! :( Og spesielt som gravid!
 
Back
Topp