Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er noe veldig spesielt med tvillinger [emoji7][emoji173]️min pappa er tvilling så vet hvordan det er [emoji173]️
Vet du et stoooort mirakel skjedde! Jeg har blitt gravid av meg selv (med mannen seff [emoji23])Fatter ikke at det skulle skje!! [emoji15][emoji7] jeg som var sikker på at jeg måtte gjennom IVF... men noe nytt har skjedd med meg før jeg ble gravid og det var at jeg hadde to regelmessig mens og el slim, noe jeg ikke har opplevd før. Kroppen er for forunderlig til å forstå seg på. Er uansett ekstremt beæret takket være IVF... for jeg hadde aldri sittet her med mine barn ellers [emoji173]️så tydeligvis håp å få det til selv tross etter IVF [emoji7]
De mener det skal gå fint, men merket et lite tegn på usikkerhet...får tro det uansett og jeg blir fulgt opp hvertfall det sant det du sier. [emoji7][emoji2]
Så fin du er [emoji7] hurra for 30 uker på vei, tenk det! [emoji173]
Gratulerer med 30 uker på vei[emoji4][emoji173] Veldig fin mage som vokser bra! Godt å høre at alt er bra med jentene. Og håper formen din kommer seg etterhvert. God bedring[emoji171]
Innom å sniker litt i dagboka di Nydelig mage du har Tenk at det er plass til 2 små skatter inni der
Uff Bubbly vennen
Hørtes ikke noe særlig godt ut...
Og ikke noe å spøke med sarte slimhinner altså, om de er i nesa eller andre plasser Opplevde light-versjonen av det du skriver her rundt uke 14-15, og trodde jo et øyeblikk at jeg skulle blø ut fullstendig
Masse god bedring søta! [emoji173]️
Huff ikke bra når formen er på bånn. Skikkelig kjipt med neseblod! Har du et badekar eller ta deg en lang dusj og pakk deg godt inn og forsøk å slappe av, så kommer nok formen etterhvert håper jeg. Masse masse god bedring! P.s du har iallefall "kun" deg selv å ta vare på pluss de i magen,ikke mange små løpende rundt (selv om det hadde vært fantastisk alså) så kanskje det hadde vært/kunne vært verre ? Det hjelper iallefall meg å tenke slik når jeg har lyst å gi opp.. Hehe, mener det bare godt alså! Good bedring! Hilsen optimist/pessimist om hverandre
Uff, stakkars deg! God bedring [emoji173]️
God bedring til deg [emoji173]️
Masse god bedring[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Denne høstforkjølelsen sitter skikkelig i [emoji21][emoji40] Håper formen blir bedre snart[emoji173]
Uff, hørtes nesten groteskt ut Håper du føler deg bedre snart
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Håper formen din bedrer seg snart. God bedring [emoji173]️
Tusen takk for trøst! [emoji176][emoji92]
Jeg var nesten på gråten istad.... alt blir så slitsomt når man ikke er i form. Og ja, jeg innrømmer at jeg er som en mann... jeg hater å være forkjøla [emoji24]
Håper legen kan hjelpe meg, ellers så får jeg bare synes synd på meg selv til dette rir av seg selv [emoji22]
Jeg kjenner følelsen, det er helt grusomt! Og spesielt som gravid!