Bubblys dagbok - dobbel glede

Skjønner det! Skal ikke være så lett for oss ivf'ere som vet ting for nøyaktig haha[emoji13] Men bra det ikke blir kluss i boken din da[emoji106] Minner meg på at jeg har en sånn bok jeg også, som jeg begynte å skrive i og så har glemt litt bort...[emoji6]

Ja, nå har det bare blitt sånn, så får bare leve med det [emoji38] selvom jeg egentlig vet bedre da.
Jeg kladder i boka fra babyverden, så skal jeg skrive litt finere inn i den store boka. Men må få fremkalt magebildene mine så jeg vet hvor stor plass jeg har å skrive på hver side også [emoji5]
 
Enig i det du sier.. vi skal liksom bare "vite" at alt er bra [emoji26][emoji3] Åja, men da skjønner jeg hvorfor ting tar litt tid, frustrerende å ville hjelpe men ikke få lov, men også veldig omsorgsfullt av han da, du bærer jo tross alt på barna og jobber som bare det Du![emoji6][emoji171] det høres helt magisk ut med kinorom, og det kommer nok godt med når de små kommer [emoji4] selv om du sikkert gleder deg veldig til å lage klart romme(ne) sånn ca NÅ [emoji6]

Kinoen blir helt konge! [emoji1] Spørs hvor mye vi selv får brukt den i starten da. Men alle naboene og spesielt nabo-barna er veldig ivrige på at den skal bli ferdig [emoji16] [emoji440] Det blir veldig bra, og han gjør alt så ordentlig. Sambo er veeeldig snill med meg altså. Både med det at jeg ikke skal jobbe i kjelleren, hverken fysisk eller puste inn lim osv... men også at han lager middag hver dag og ordner og styrer med mye annet også. Jeg er virkelig heldig med en fantastisk mann! [emoji5][emoji176][emoji92]
Så får jeg bare dulle rundt i huset og gjøre de enkle tingene som å rydde i skuffer og skap så lenge.
 
Hurra!!! [emoji38][emoji322]
Mannen fikk svar fra jobben i dag. Vi søkte 2 ekstra uker med omsorgspermisjon (pga flerlinger) etter fødsel, og har fått det innvilget [emoji1376][emoji16]
Det betyr at sambo får omtrent 3 mnd sammen med oss i starten med tvillingene.
DET er godt å vite [emoji4][emoji176]
 
Hurra!!! [emoji38][emoji322]
Mannen fikk svar fra jobben i dag. Vi søkte 2 ekstra uker med omsorgspermisjon (pga flerlinger) etter fødsel, og har fått det innvilget [emoji1376][emoji16]
Det betyr at sambo får omtrent 3 mnd sammen med oss i starten med tvillingene.
DET er godt å vite [emoji4][emoji176]

Det er jo helt glimrende! Fikk han betalt alle ukene i tillegg?
 
Så herlig at han fikk ekstra perm med betaling[emoji173][emoji173][emoji106] Det er godt å vite at alt sånn er på plass[emoji7]
 
Åh så herlig oppdatering her fra [emoji7]tenk snart skal du få to herlige jenter!!! [emoji173]️[emoji7]de ukene kommer til å rase avgårde og plutselig sitter du der med to helt fantastiske og nydelige babyer [emoji173]️[emoji7][emoji173]️

God lesning at alt går bra med deg og dine skatter [emoji7]
 
Åh så herlig oppdatering her fra [emoji7]tenk snart skal du få to herlige jenter!!! [emoji173]️[emoji7]de ukene kommer til å rase avgårde og plutselig sitter du der med to helt fantastiske og nydelige babyer [emoji173]️[emoji7][emoji173]️

God lesning at alt går bra med deg og dine skatter [emoji7]

Tusen takk søte deg Lene [emoji8]
Ja tenk! Endelig skal vi få drømmen vår oppfylt, og dobbel glede tilogmed! [emoji847][emoji176]
Hvordan går det med deg??
 
30+1 [emoji3][emoji322]
Tenk at vi har passert 30 uker [emoji7]

Jeg føler meg så heldig og takknemlig for disse jentene som vi venter på. Nå er det (sannsynligvis) bare knappe 7 uker igjen til de møter denne store verden vi lever i. Jeg gleder meg sånn til å treffe dem og gi dem en god og kjærlig oppvekst[emoji171]. Alt jeg vil i verden er at de to skal få gode liv, og jeg håper de vil omfavne livet med glede og kjærlighet. Og at de skal få mange flotte opplevelser, med gode mennesker rundt seg, masse latter, venner og livsglede [emoji176][emoji322].

Nå skal jeg være på størrelse med en enlinggravid ved termin. Jeg tror jeg er heldig med en forholdsvis «liten» mage sånn sett, men jeg kjenner tyngden begynner å tære. Mye nedpress og en del mensmurringer. Jeg må bli enda flinkere på å ligge utover så ikke det blir så mye trykk på livmorhalsen.
Jeg har vært litt småpjusk de siste ukene, med tett nese og grums når jeg hoster. Ganske frustrerende, men er heldigvis ikke en fullkommen forskjølelse. Tenker å ta influensavaksina nå i oktober, så håper dette andre blir borte før den skal tas.
Babyene har begynt å bli veldig aktive nå og jeg kjenner mye mer enn bare sporadiske spark og slag av og til. Sambo har også begynt å syns det er gøy å kjenne jentene snu og vri på seg inni magen. Det er så koselig når han hilser på de små [emoji5]
Ellers syns jeg tiden går fryktelig fort, og jeg føler nesten jeg skal føde i morgen [emoji28] Er absolutt ikke klar, og det blir jeg nok aldri, for jeg syns fødsel (både vag. og ks) er så skummelt. Men ut skal de, og jeg satser på at legene på ahus vet akkurat hva de gjør [emoji5]

Her er bolle-magen denne uka:
56fa6378578ff9ca6d23f2097e115086.jpg
 
Hurra for 30 uker kjære du[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er det ikke lenge igjen[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Nydelig mage snupp, du kler den[emoji173]
 
Tusen takk søte deg Lene [emoji8]
Ja tenk! Endelig skal vi få drømmen vår oppfylt, og dobbel glede tilogmed! [emoji847][emoji176]
Hvordan går det med deg??

Kunne faktisk ikke blitt bedre enn dobbel glede mener nå jeg ;) helt fantastisk! Og magen din er super fin [emoji7][emoji7][emoji7] masse masse å glede deg til fremover! Og tenk for et herlig bånd de to jentene vil få [emoji173]️

Jo går bra her :) elsker alle bevegelsene jeg kjenner , bare synd tiden flyr for fort. Siste svangerskap og ønsker å nyte det for fullt. Er 22+4 idag :) litt små bekymret for henne, for fått beskjed om at gradevinkelen på hjertet er litt "feil", men jeg får stole på legene at alt ser fint ut og at det er ingen grunn til bekymring. For alle organer fungerer som de skal og det er fin blodgjennomstrømming i hjertet hennes. Skal heldigvis til kontroller, som hjelper litt på.
 
Hurra for 30 uker kjære du[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er det ikke lenge igjen[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Nydelig mage snupp, du kler den[emoji173]

Awww... takk snuppsi! [emoji8] og du følger jo etter hakk i hæl [emoji3] hvordan går det med deg da? Har du dagbok nå?
 
Kunne faktisk ikke blitt bedre enn dobbel glede mener nå jeg ;) helt fantastisk! Og magen din er super fin [emoji7][emoji7][emoji7] masse masse å glede deg til fremover! Og tenk for et herlig bånd de to jentene vil få [emoji173]️

Jo går bra her :) elsker alle bevegelsene jeg kjenner , bare synd tiden flyr for fort. Siste svangerskap og ønsker å nyte det for fullt. Er 22+4 idag :) litt små bekymret for henne, for fått beskjed om at gradevinkelen på hjertet er litt "feil", men jeg får stole på legene at alt ser fint ut og at det er ingen grunn til bekymring. For alle organer fungerer som de skal og det er fin blodgjennomstrømming i hjertet hennes. Skal heldigvis til kontroller, som hjelper litt på.

Ja, vi er virkelig heldige med to små på en gang. Gleder meg skikkelig til å oppleve båndet de knyter allerede nå [emoji5]

Tenk at du ble gravid igjen a!! [emoji3] Var det siste egget på frys? Fantastisk at vi skal kunne få så god hjelp med baby-making [emoji1][emoji176]
Uff, forstår du blir urolig av slike beskjeder, men legene mener det skal gå fint? Da er det nok bare stole på dem selvom det er skummelt... Det positive uansett er jo at dersom det skulle være noe, så vil hun få den absolutt beste hjelpa hun kan få her i Norge.
 
Gratulerer med 30 uker!! Det er stort :D
Og god bedring til deg <3
 
Gratulerer med 30 uker!! Det er stort :D
Og god bedring til deg <3

Tusen takk! [emoji8]
Og gratulerer med ny uke til deg og [emoji847][emoji176]
 
Awww... takk snuppsi! [emoji8] og du følger jo etter hakk i hæl [emoji3] hvordan går det med deg da? Har du dagbok nå?
Dagbok inne på januar[emoji173][emoji173] Ellers går det bra her[emoji7] bekkenløsning som kjennes godt, men holder den i sjakk m fysio[emoji108] 25 uker her nå så det går fort nå[emoji28][emoji7]
 
Dagbok inne på januar[emoji173][emoji173] Ellers går det bra her[emoji7] bekkenløsning som kjennes godt, men holder den i sjakk m fysio[emoji108] 25 uker her nå så det går fort nå[emoji28][emoji7]

Den må jeg finne!
Uff.... bekkenløsning høres ikke bra ut. Bra du får kontroll på den [emoji1360]
Shit tida går fort nå altså!
 
Ja, vi er virkelig heldige med to små på en gang. Gleder meg skikkelig til å oppleve båndet de knyter allerede nå [emoji5]

Tenk at du ble gravid igjen a!! [emoji3] Var det siste egget på frys? Fantastisk at vi skal kunne få så god hjelp med baby-making [emoji1][emoji176]
Uff, forstår du blir urolig av slike beskjeder, men legene mener det skal gå fint? Da er det nok bare stole på dem selvom det er skummelt... Det positive uansett er jo at dersom det skulle være noe, så vil hun få den absolutt beste hjelpa hun kan få her i Norge.

Ja det er noe veldig spesielt med tvillinger [emoji7][emoji173]️min pappa er tvilling så vet hvordan det er [emoji173]️

Vet du et stoooort mirakel skjedde! Jeg har blitt gravid av meg selv (med mannen seff [emoji23])Fatter ikke at det skulle skje!! [emoji15][emoji7] jeg som var sikker på at jeg måtte gjennom IVF... men noe nytt har skjedd med meg før jeg ble gravid og det var at jeg hadde to regelmessig mens og el slim, noe jeg ikke har opplevd før. Kroppen er for forunderlig til å forstå seg på. Er uansett ekstremt beæret takket være IVF... for jeg hadde aldri sittet her med mine barn ellers [emoji173]️så tydeligvis håp å få det til selv tross etter IVF [emoji7]

De mener det skal gå fint, men merket et lite tegn på usikkerhet...får tro det uansett og jeg blir fulgt opp hvertfall :) det sant det du sier. [emoji7][emoji2]
 
Back
Topp