squakky
Elsker forumet
Noen her som har fått det gjort? Og hvor? Hvilke erfaringer sitter dere igjen med? Er det noen plasser dere vil anbefale? Og vet dere hva som må til for å få det dekket av kommunen? Og hva skejr hvis jeg blir gravid igjen? Vokser de seg store da og?
Jeg er rett og slett drittlei av at klær og bh'er ikke skal passe. Jeg ammer ikke lenger, men puppene er fremdeles like store og tunge. Visste at det kom til å bli sånn, for alle damene i slekten min har beholdt størrelsen på puppene etter graviditet
Hele holdningen min er ute på tur, og ryggen og nakken begynner å bli sliten. Kan ikke ha det sånt stort mer. Men allikevel er jeg redd for å ikke kvalifisere til å få det dekket.
Takk for svar :)
Jeg er rett og slett drittlei av at klær og bh'er ikke skal passe. Jeg ammer ikke lenger, men puppene er fremdeles like store og tunge. Visste at det kom til å bli sånn, for alle damene i slekten min har beholdt størrelsen på puppene etter graviditet
Hele holdningen min er ute på tur, og ryggen og nakken begynner å bli sliten. Kan ikke ha det sånt stort mer. Men allikevel er jeg redd for å ikke kvalifisere til å få det dekket. Takk for svar :)