Brystreduksjon

I følge en sånn kalkulator på nett har jeg en bmi på litt over 27. Skulle være akkurat innenfor grensa det da. [:D]
Får man bestemme selv hvilken størrelse de gjør det om til? Jeg hadde blitt overlykkelig om jeg endte opp på en C eller D cup. Jeg liker ikke å måtte kjøpe bh'er der cupen er så stor at man kan dekke hele trynet sitt i den. [8D] G er litt for tungt for den stakkars nakken min.

ORIGINAL: Surita

I følge en sånn kalkulator på nett har jeg en bmi på litt over 27. Skulle være akkurat innenfor grensa det da. [:D]
Får man bestemme selv hvilken størrelse de gjør det om til? Jeg hadde blitt overlykkelig om jeg endte opp på en C eller D cup. Jeg liker ikke å måtte kjøpe bh'er der cupen er så stor at man kan dekke hele trynet sitt i den. [8D] G er litt for tungt for den stakkars nakken min.

Godt sagt ;)

ORIGINAL: squakky

Godt sagt ;)

Problemet jeg møter er heller at det er nesten umulig å finne bher i størrelse g eller derom som faktisk dekker hele puppen. Mine er så flytende at jeg må ha en hel cup, og gjerne noe med mer støtte enn en tynn blondegardin. Men istedet blir det bare sånne som ikke holder noe på plass, og så må man hepse puppene inn i bh-en hver gang man har rørt på kroppen. [8D]

Mitt inntrykk er at de gjør en standard C ihvertfall. Mulig det kommer ann på kirurgen, men jeg gikk gra G-cup til C-cup. Nå er jeg på en DD

hadde vel en g eller h før jeg opererte, bruker vanligvis en dd..
Når jeg tok operasjonen så var det ikke snakk om no bmi, det har nok kommet i senere tid..
Fjernet i hvertfall nok pupp, 3 kg tilsammen.. [&o][:)]

ORIGINAL: Azoria

Mitt inntrykk er at de gjør en standard C ihvertfall. Mulig det kommer ann på kirurgen, men jeg gikk gra G-cup til C-cup. Nå er jeg på en DD

Mamma sa hun fikk ha et ord med i laget selv. Hun siktet på c, og fikk vel ca det.
Men c er vel en grei størrelse for de fleste, ikke for stort og ikke for lite, så lenge puppene passer til kroppen. [:)]

Sånn litt avsporing for dem som har store bryster og problemer med å finne seg bh... [8D]
Man finner mange fine i store størrelser inne på underverker.no. [;)]
Der har jeg bestilt det meste jeg har av bh'er... jeg er litt kresen og hater sånne med blonder på fordi det kløøøøør. Hehe...

Jeg tror jeg hadde passa perfekt til å gå rundt med størrelse C eller noe rundt deromkring... Spurte samboeren min og han sa bare at det der bestemte jeg helt selv. Hehe... tror ikke han blir lei seg om puppene mine blir litt fastere i fisken da. [8D]

eg har så lyst til å få dei redusert. henge jo på knærne og ein rygg som verker+++++ men viss ein må ha ein bmi på 28 eller under så e d ikkje sjangs i helvete for meg[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp