bryllupsdag

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Har snart 1års bryllupsdag, er det vanlig å gi gave?
jeg aner isåfall ikke hva jeg skal gi.. han har alt :P

Han er 37 år, liker mote, sykling og natur.

Tips? :-)

Har aldri gitt gave, annet enn en tur sammen ved 5 og 10 år :)

Ikke gitt gave her heller. Men jeg ser at "trenden" er å gi noe som symboliserer den bryllupsdagen man feirer. Altså noe av papir den første osv.

Vi har 2 års bryllupsdag i morgen og vi gir ikke gave :) Mamma kommer og legger 3 åringen, så skal vi kose oss med god middag på kvelden :)

Har snart 1års bryllupsdag, er det vanlig å gi gave?
jeg aner isåfall ikke hva jeg skal gi.. han har alt :p

Han er 37 år, liker mote, sykling og natur.

Tips? :)

Vi har snart vår 7 bryllupsdag og pleier aldri å gi gaver. Vi går heller ut og spiser en bedre middag. Av og til har mannen kommet hjem med roser :)

Vi gir heller ikke gave. Ikke egentlig ut for en bedre middag heller selv om vi gjerne har god mat, grillet nedi fjæra sammen med halve slekta somregel.

Jeg sto st hans brud nemlig.

Har bryllupsdag i dag. Pleier ikke å gi hverandre noe spesielt. Mannen viderefører det svigerfar har gjort i alle år, en rose for hvert år vi har vært gift. Så i år får jeg 8 roser når vi komme rhjem fra ferie.

Nei, ikke vanlig.
Om man gir gave hvert år er vel tradisjonen å gi noe ift den listen om at
Gift i 1 år = papirbryllup. Gaven skal være av papir, et kort f. eks.
Gidt i 2 år = bommullsbryllup. Gaven skal være laget av bomull.
Gift i 3 år = Lærbryllup. Gave av lær
Osv.

Vi har enten gått ut å spist eller laget en bedre middag hjemme. Jeg får blomster og kort, han får Melkehjerter og kort. Første bryllupsdag kjøpte jeg et grytesett til han og han en stor parasoll til meg:hilarious: men det var det vi trengte og ønsket oss før sommeren så:hilarious:

Vi har stort sett gått ut for å spise.
Om vi kjøper gave til hverandre, er det en liten ting, om jeg ikke husker feil kjøpte jeg flaxlodd til han på 1års bryllupsdag og boksere på 2 års bryllupsdag :hilarious:

Vi har bryllupsdag på torsdag, men i år blir det ikke noe annet enn kanskje en tur på føden:rolleyes:

Vi gir ikke gave, men går ut og spiser. Første bryllupsdag gikk vi på samme restaurant som vi spiste på første gang som mann og kone (om man ser bort fra bryllupsmiddagen), andre bryllupsdag ble i litt hui og hast på en bedre pizzarestaurant mellom ultralyd og neste avtale. Men det ble koselig likevel. :)

Skrev ut og rammet inn diktet vi hadde i seremonien:)

Blomster og sjokolade er jo også alltid en vinner:p

Nei , vi blir påminnet dagen av mødrene våre begge :p

Gjør ikkenoe annet enn av vi lager ekstra god mat hjemme å ser en film sammen :)

I år feirer vi 10 år og da har jeg booket én natt på Støtvig hotell på Larkollen. Gleder oss :)

Back
Topp