Jippi
kommende tobarnsmor :)
sant.. men ingen hadde det i vårt bryllup.. selv om jeg ikke hadde brydd meg selv.. mer viktig for meg at den ikke er lårkort.Tror de færreste reagerer på at noen kommer i sort nå til dags...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sant.. men ingen hadde det i vårt bryllup.. selv om jeg ikke hadde brydd meg selv.. mer viktig for meg at den ikke er lårkort.Tror de færreste reagerer på at noen kommer i sort nå til dags...
Haha forloverene mine hadde lårkort xDsant.. men ingen hadde det i vårt bryllup.. selv om jeg ikke hadde brydd meg selv.. mer viktig for meg at den ikke er lårkort.
men da hadde du bestemt det selv... vi hadde veldig stivt.Haha forloverene mine hadde lårkort xD
Hehe, da er jeg blant "de færreste".Tror de færreste reagerer på at noen kommer i sort nå til dags...
Hehe ja jeg hadde godkjent, og de var ikke uanstendige likevelmen da hadde du bestemt det selv... vi hadde veldig stivt.
Helt klart!Kan jeg bruke denne i bryllup?Vis vedlegget 18588 kjøpte den i dag![]()
ja! Kjempefin!Kan jeg bruke denne i bryllup?Vis vedlegget 18588 kjøpte den i dag![]()
Den blir du fin iKan jeg bruke denne i bryllup?Vis vedlegget 18588 kjøpte den i dag![]()
NydeligKan jeg bruke denne i bryllup?Vis vedlegget 18588 kjøpte den i dag![]()
Svart tilbehør er lov synes jegTakk, da er det bestemt! Kan jeg bruke svart dressjakke og svarte pumps? Kan man bruke noe svart i det heletatt?;-)
Svart tilbehør er lov synes jegav med jakken under middagen og på bilder, ellers helt ok
Da har du jo et skikkelig mål å se frem tilDa satser jeg på detmå litt ned i vekt altså.. Litt for mye mamma mage i kjolen:-/