Bryllup i sommer

Tror de færreste reagerer på at noen kommer i sort nå til dags...
sant.. men ingen hadde det i vårt bryllup.. selv om jeg ikke hadde brydd meg selv.. mer viktig for meg at den ikke er lårkort.
 
sant.. men ingen hadde det i vårt bryllup.. selv om jeg ikke hadde brydd meg selv.. mer viktig for meg at den ikke er lårkort.
Haha forloverene mine hadde lårkort xD
 
men da hadde du bestemt det selv... vi hadde veldig stivt.
Hehe ja jeg hadde godkjent, og de var ikke uanstendige likevel :) ganske stivt og tradisjonelt bryllup her også, men kjolene deres var kjempepene så ds var alt vel og bra ;) huffda ser forrige kommentaren kunne høres noe krass ut, hadde passet bedre med et hihi eller tihi ;P litt småmorsomt at de brøt med etiketten, men selvsagt helt planlagt og ok :) beklager om du følte deg ledd av, absolutt ikke slik det skulle høres ut!
 
Har virkelig ikke tenkt over at det er forskjellige farger man ikke skal bruke i bryllup jeg, unntatt hvitt selvfølgelig! Har vært i tre bryllup etter jeg ble "voksen", i det ene hadde jeg svart dress, det andre lilla kjole (oi, den hadde jeg glemt at jeg har!) og i det siste hadde jeg svart kjole, og da var jeg forlover også.. Hm... Brura sa ingenting på d da:)
 
Vi skal ha bryllup nå, og jeg tror ingen kommer til å stille i svart, rødt eller hvitt. Det hadde nok jeg reagert på, ikke at jeg hadde sagt det, men jeg synes ikke noe om det. Det er ikke bare fra gammelt av. Rødt stjeler oppmerksomhet i foto, det er jo en veldig sterk farge på gruppebilder f.eks. Og svart betyr jo sorg. En kirke full av svartkledde ser jo ikke ut som en feststemt gjeng? Svart farge i kirken er for meg helt uaktuelt hvis ikke det er begravelse jeg stiller i. Og det ser utrolig kjedelig ut på gruppebildene med mye svarte farger, mye penere da med alle de duse fargene festkjolene gjerne har. :) Sommerbryllup bør jo ha en del fine, lette farger synes jeg. Jeg er veldig opptatt av bildene fra dagen jeg da. Og hvitt tror jeg da de fleste ville reagert på om de var hvit brud selv? Det ser jo veldig rart ut om noen flere på bildene har helt hvit kjole?
 
Takk, da er det bestemt! Kan jeg bruke svart dressjakke og svarte pumps? Kan man bruke noe svart i det heletatt?;-)
 
Takk, da er det bestemt! Kan jeg bruke svart dressjakke og svarte pumps? Kan man bruke noe svart i det heletatt?;-)
Svart tilbehør er lov synes jeg :) av med jakken under middagen og på bilder, ellers helt ok
 
Back
Topp