Bryllup i sommer

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hva skal jeg ha på?? Æææ!
Vi skal i to bryllup, men aner ikke hva jeg skal ta på meg. Noen som har sett noen fine kjoler i det siste? Eller som har noen gode tips?
 
Kommer an på hvilken prisklasse du legger på. Jeg syns Agape har kjempefine kjoler, mn disse koster gjerne 2-3'.
Søstra mi skal også i bryllup i sommer og bestilte 4 kjoler på nett. Gratis retur så det var bare å prøve og velge den hun likte best:) Kan sjekke hvilken nettside det var om du vil:)
 
Har funnet mye fint på Zalando :)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Kommer an på hvilken prisklasse du legger på. Jeg syns Agape har kjempefine kjoler, mn disse koster gjerne 2-3'.
Søstra mi skal også i bryllup i sommer og bestilte 4 kjoler på nett. Gratis retur så det var bare å prøve og velge den hun likte best:) Kan sjekke hvilken nettside det var om du vil:)
Åå jatakk!

Og alle tips mottas med takk :)
 
Hmmm dere... Jeg veet jo egentlig at hvitt svart og rødt er "forbudt" i bryllup... Men er svart lang penkjole heeelt forbudt? :/
 
Hmmm dere... Jeg veet jo egentlig at hvitt svart og rødt er "forbudt" i bryllup... Men er svart lang penkjole heeelt forbudt? :/
Jeg hadde ikke gått med det, men du må nesten spørre bruden. Det er ikke alle som bryr seg om farge"reglene".:)

* på mobil *
 
Det er ofte bruden som bestemmer . Er vel svart, hvitt og gult som er regelen ?:) rødt også.
 
Jeg vet faktisk ikke, bare noe jeg hørte igår. En venninne av meg hadde kjøpt gul kjole og det var visst ikke helt etter boka. Men det begynner jo å begrense seg hvis en ikke kan ha hvit, svart, rød,gul!!:-/
 
Aha. Jeg finner bare at sterke farger bør unngås, i tillegg til spesielt hvitt, sort og rødt.

Men krysse, hva står det på invitasjonen under kleskode?

* på mobil *
Gult bringer visst ulykke over brudeparet også ! Har ei venninne spm kan alt om sånne ting.. Hehe:) bruden som bestemmer utifra det jeg vet.
 
Skal i et 31 august! Gudene vet hva jeg skal ha på meg:-/ må nok på shopping da.. Ha med liste over hva man ikke skal bruke i et bryllup.. Hehe:)
 
Jeg har en kjole som farmor sydde til et bryllup på 60-tallet, den har jeg brukt i bryllup senest i fjor:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Gult bringer visst ulykke over brudeparet også ! Har ei venninne spm kan alt om sånne ting.. Hehe:) bruden som bestemmer utifra det jeg vet.
Opptil fler som hadde gul kjole i bryllupet vårt. Mamma til venninna mi hadde gul kjole da datra hennes gifta seg. Om man har hatt sex med brudgommen kan man ha rød kjole :)
 
Opptil fler som hadde gul kjole i bryllupet vårt. Mamma til venninna mi hadde gul kjole da datra hennes gifta seg. Om man har hatt sex med brudgommen kan man ha rød kjole :)
Haha.. Jeg hadde nå ikke hatt sex med brudgommen, men.. Disse fargene er jo fra gammelt av da! De fleste er veldig liberale nå i dag :)
 
Back
Topp