Brunt blod på papiret

Huff, jeg føler veldig med deg. Er i akkurat samme situasjon selv nå. Begynte med lys rosa spotting onsdag. Det hadde økt litt torsdag. Jeg var på TUL da, hun så foster og trodde hun så hjertet slå. Ble satt til 6+1.Men var ikke 100% prosent sikker. Men, selv om jeg da blødde var livmorhalsen lukket. Og det var visst bra. Nå tok blødningen seg ytterligere opp etter UL, og jeg har etter det blitt enda mer nervøs. Skal tilbake torsdag. Skal du på UL i morgen sa du? Krysser fingre for deg❤️

håper alt går bra for deg ❤️
Nei, har ikke vært i kontakt med lege eller noe enda. Jeg er ganske sikker på at jeg har mistet, men trodde jeg skulle blø mer. Da jeg hadde en ma blødde jeg masse! Men litt forskjell på uke 5 og 11 kanskje...
 
håper alt går bra for deg ❤️
Nei, har ikke vært i kontakt med lege eller noe enda. Jeg er ganske sikker på at jeg har mistet, men trodde jeg skulle blø mer. Da jeg hadde en ma blødde jeg masse! Men litt forskjell på uke 5 og 11 kanskje...
Jeg blødde ganske mye og hadde mye smerter da jeg mistet 5+3. Men det er sikkert forskjeller der, som alt annet i dette gravid-gamet.
Kjedelig å høre at du antakelig har mistet! :(❤️
 
håper alt går bra for deg ❤️
Nei, har ikke vært i kontakt med lege eller noe enda. Jeg er ganske sikker på at jeg har mistet, men trodde jeg skulle blø mer. Da jeg hadde en ma blødde jeg masse! Men litt forskjell på uke 5 og 11 kanskje...
Er det jeg stusser på og. Det kommer ikke noe i truseinnlegg her heller. Må på en måte dytte papiret litt oppi (hvor teit det enn høres ut). Jeg har hatt en SA før rundt samme tid, og blødde da mer.. Så, jeg skjønner lite. Har du hatt smerter? Mistet symptomer?
 
Er det jeg stusser på og. Det kommer ikke noe i truseinnlegg her heller. Må på en måte dytte papiret litt oppi (hvor teit det enn høres ut). Jeg har hatt en SA før rundt samme tid, og blødde da mer.. Så, jeg skjønner lite. Har du hatt smerter? Mistet symptomer?

Jeg også må dytte papiret oppi der for å se. Jeg hadde sånne murringer i korsryggen i kveld, men jeg har også fylt vedsekker så vet ikke om det er det som gjorde det. (Tung og vond jobb for korsryggen) Og mindre øm i puppene nå i de siste dagene. Hvordan er det med deg?
 
Hadde MA i desember. Det begynte med brun "utflod", kom kun når eg dytta papiret litt opp i hønemor. Hadde brun utflod ett par dager, før det gikk over te rødt blod som dryppa i do. Dagen eg sko på ultralyd hadde eg ikkje blødd heile nattå, så eg fikk litt forhåpninger om at det bare va en uskyldig blødning. Men innerst inne visste eg at det ikkje va liv eller hadde vært det på lenge.. Å det stemte, fosteret hadde stoppa utviklingen 3 uker før ca :(

Håpe det kun e uskyldig hos deg ❤️
 
Jeg også må dytte papiret oppi der for å se. Jeg hadde sånne murringer i korsryggen i kveld, men jeg har også fylt vedsekker så vet ikke om det er det som gjorde det. (Tung og vond jobb for korsryggen) Og mindre øm i puppene nå i de siste dagene. Hvordan er det med deg?
Jeg har også hatt øm og vond korsrygg. Som et slags belte som har lagt seg over. Det har kommet og gått litt. Men det har jeg hatt med de 2 andre og fordi jeg tidlig fikk bekkenplager, så stusset ikke så nevneverdig over det. Ømme pupper har gradvis gått over. Kvalmen sitter igjen enda. Men det er jo også vanlig at symptomer kan komme og gå. Uansett, for min del så har jeg mistet i dag, og er ikke i tvil. Men håper for din del at det ikke er tilfelle for deg❤️Blødninger kan også være helt ufarlig:)
 
Jeg har også hatt øm og vond korsrygg. Som et slags belte som har lagt seg over. Det har kommet og gått litt. Men det har jeg hatt med de 2 andre og fordi jeg tidlig fikk bekkenplager, så stusset ikke så nevneverdig over det. Ømme pupper har gradvis gått over. Kvalmen sitter igjen enda. Men det er jo også vanlig at symptomer kan komme og gå. Uansett, for min del så har jeg mistet i dag, og er ikke i tvil. Men håper for din del at det ikke er tilfelle for deg❤️Blødninger kan også være helt ufarlig:)

så leit at du mister også :( Jeg er ganske sikker på at dette har gått galt. Blødning har tatt seg opp og det er små slintrer med. Tenker å ta en test imorgen som jeg forventer er svakere.
 
Hei. Jeg går gjennom nå det samme. Begynte med rosa flekker onsdag og torsdag. Lørdag fikk jeg en frisk blødning med noen koagler og slim. Har begynt å gi seg nå men ska til legen i morgen for å være sikker. Er ca 5+5 nå. Ingen smerter noen steder men veldig redd. Har måttet bruke bind. Tror jeg har hatt en SA men trodde jeg skulle hatt smerter og at det hadde kommet ut store klomper eller noe større en noen koagler?
 
så leit at du mister også :( Jeg er ganske sikker på at dette har gått galt. Blødning har tatt seg opp og det er små slintrer med. Tenker å ta en test imorgen som jeg forventer er svakere.
Uff, så leit. Håper på det beste for deg, inntil det motsatte er bevist❤️
 
Back
Topp