Brunt blod på papiret

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Starter sa ofte slik? Nettopp vært på do nå da jeg oppdaget det. Er skikkelig nede nå og forventer det verste...
 
Det trenger ikke være sa. ❤️ Jeg hadde lyst rosa på papiret på torsdag, det gav seg. Men jeg skjønner at du blir stressa! Har du smerter?
 
Det trenger ikke være sa. ❤️ Jeg hadde lyst rosa på papiret på torsdag, det gav seg. Men jeg skjønner at du blir stressa! Har du smerter?

Nei, ingen smerter heldigvis. Det er vel ikke så mye annet å gjøre... Har litt lyst på ul, men de ser vel ikke så mye uansett. Er 5+5. Googling ga meg ikke svar :p Google sa enten ufarlig eller MA. Jeg blir helt koko av dette.
 
Hadde litt lyserosa i dagmårres her, er 6+0:) gikk rett i kjelleren selv, men igjen andre tegn til at noe skulle være galt. Kun bittelitt lys brunt på papiret nå, så hva enn det var har det nok gitt seg. Har tul på mandag.. spent på om det er et lite hjerte som slår eller ikke:Heartred
 
Oi fikk ikke redigert. Men ingen* andre tegn mente jeg:p
 
Starter sa ofte slik? Nettopp vært på do nå da jeg oppdaget det. Er skikkelig nede nå og forventer det verste...
Min startet med brunt blod, MEN det kom masse rødt med en gang etterpå. Når det er så lite høres det veldig uskyldig ut :Heartred
 
Starter sa ofte slik? Nettopp vært på do nå da jeg oppdaget det. Er skikkelig nede nå og forventer det verste...

Huff, skjønner du blir stresset. Hadde nok tenkt det verste selv men er MÅ jo ikke bety sa. Er jo mange som har små blødning. Jm min sa det sånn sett var bedre med brunt enn friskt.. Krysser alt for at det går fint. Vi er like langt, er jo så nervepirrende dager.. Går bare og venter på det eg og..

Når eg hadde ma i januar begynte det med lyst brunt på papiret men tok seg fort opp til mer slintrer.
 
Last edited:
Huff, skjønner du blir stresset. Hadde nok tenkt det verste selv men er MÅ jo ikke bety sa. Er jo mange som har små blødning. Jm min sa det sånn sett var bedre med brunt enn friskt.. Krysser alt for at det går fint. Vi er like langt, er jo så nervepirrende dager.. Går bare og venter på det eg og..

Når eg hadde ma i januar begynte det med lyst brunt på papiret men tok seg fort opp til mer slintrer.

jeg hadde en ma i 2014 og da var det friskt blod, så sånn sett tar jeg heller brunt enn rødt :rolleyes:
Var ikke noe mer på do siste, så håååper det ikke blir noe mer.
 
Det kommer jo alltid an på mengden :) Godt å høre at det er stoppet! Brunt blod er jo en gammel blødning som kommer ut, det kan være starten på en sa dersom det går over i friskt blod. Friskt blod er dog helt normalt i små mengder, da er det ofte snakk om en rift fra slimhinnene som er ekstra skjøre nå :happy:
 
Jeg har hatt en del brunt/rødt/klumper siden 5+2, er i dag 8+1, var sist på UL 7+0. Da var alt normalt, så alt håp er nok ikke ute ❤️
 
Jeg hadde en blødning sist jeg var gravid i uke 9,alt gikk fint da. Krysser fingrene for deg! ❤️

Var den liten? jeg hadde en relativt stor blødning i ettermiddag og er 9 uker på vei :(
 
Her er det mørkerødt. Kommer ingenting i bindet, er liksom bare oppi der. Syns jeg kjente på murring og tydelig aktivitet der nede, men det stoppet og ikke skjedd mer. Prøver å passe på å ikke få forhåpninger. Prøver å distansere meg. Heldigvis er mannen hjemme og er en støtte ❤️
 
Her er det mørkerødt. Kommer ingenting i bindet, er liksom bare oppi der. Syns jeg kjente på murring og tydelig aktivitet der nede, men det stoppet og ikke skjedd mer. Prøver å passe på å ikke få forhåpninger. Prøver å distansere meg. Heldigvis er mannen hjemme og er en støtte ❤️
Huff, jeg føler veldig med deg. Er i akkurat samme situasjon selv nå. Begynte med lys rosa spotting onsdag. Det hadde økt litt torsdag. Jeg var på TUL da, hun så foster og trodde hun så hjertet slå. Ble satt til 6+1.Men var ikke 100% prosent sikker. Men, selv om jeg da blødde var livmorhalsen lukket. Og det var visst bra. Nå tok blødningen seg ytterligere opp etter UL, og jeg har etter det blitt enda mer nervøs. Skal tilbake torsdag. Skal du på UL i morgen sa du? Krysser fingre for deg❤️
 
Back
Topp