Bruktkjøp?

Nettopp kjøpt bed side crib brukt. Så da har vi alle fall soveplass i orden!
 
Nettopp kjøpt bed side crib brukt. Så da har vi alle fall soveplass i orden!
Hvilken kjøpte du? Jeg er på utkikk, men de er voldsomt populære på Finn og blir solgt kjapt! Jeg er i tillegg litt usikker på hva type som blir best ift sengen vår, som er en rammeseng fra IKEA.. usikker på om det blir et for stort glipe mellom sengen vår og bedsideno_O
 
Hvilken kjøpte du? Jeg er på utkikk, men de er voldsomt populære på Finn og blir solgt kjapt! Jeg er i tillegg litt usikker på hva type som blir best ift sengen vår, som er en rammeseng fra IKEA.. usikker på om det blir et for stort glipe mellom sengen vår og bedsideno_O
Vi kjøpte Troll bedside, tror den heter Oslo. Fulgte ikke med festeanordning til vår seng da, så vi må finne en løsning på det. Går uansett an å ikke senke siden mot oss helt, slik at baby uansett er trygg.

Sist hadde vi en Chicco next to me, men synes de i tøy er så digre. Den fra Troll tar mindre plass i rommet.
 
Fått tak i Troll bedside til under halv pris og Stokke vippestol og badebalje til 25% av prisen. Fornøyd med det :) blir mye penger totalt uansett på babyutstyr, så er fornøyd med å finne ting brukt som er så god som ny. Spesielt ting vi ikke vet helt om blir brukt mye eller ikke som vippestol. Setet passer jo også til steps stolen og den har svigers sagt de vil kjøpe til oss:)
 
Back
Topp