Brukte du lang tid på å bli gravid?

Ikkje planlagd, var litt sein med å sette på p-plaster nr 2 [emoji12]
 
Spiren er en overraskelse. De andre barna har blitt til med pergotime!
 
2PP på oss, når vi virkelig gav godviljen til. Tempet og brukte Clear Blue OPK i PP2, og da fikk vi det til.
 
PP1 her! Ante ikke noe om når eggløsning var eller slike ting, vi bare hadde en måned uten prevansjon og skulle "se hva som skjedde", og sannelig ble det til to streker på ikm!
Veldig lykkelige, men litt satt ut over at det gikk så raskt! Vi hadde sett for oss at vi måtte vente noen måneder, kanskje halvår, før vi fikk se en positiv test :smiley-ashamed004
 
Begynte aldri på prevensjon etter nr 1. Fikk mensen da han var 5 mnd, og når jeg en mnd etterpå forventet mensen, så var jeg gravid [emoji7]
 
Prøvde ikke engang denne gangen [emoji15] Sist brukte vi 8 mnd etter en kjemisk, så totalt 10 mnd..

Egentlig var start for prøving i august, men veldig glad for at det gikk greit denne gangen![emoji173]️
 
Planlagt, prøvd siden september i fjor, men med en mann som knapt bare er hjemme i helgene så gikk det til slutt! :Heartred
Men lykken var kortvarig.. ble SA i April, og det var helt jævli...:sorry:
Men det ble betre, og kort tid etter (juni), ble vi gravid again! :smiley-bounce012 :flower Føler på meg at dette skal gå bra! :Heartred
 
Ca 1,5 år her. Men vi har prøvd å ikke bli "prøvere". Jeg har pcos så vi viste det kunne ta tid. Klaff for første gang nå, og håper bare det holder!
 
Planlagt, satt først på pp1 men så mistet vi i april. Ble gravid igjen på pp2 etter dette. Håper sånn at jeg sitter med baby i armene i mars neste år :Heartred livredd for å miste igjen, det var helt forferdelig
 
Både og. Har prøvd 3 mnd, dette var Pp4, men da prøvde vi ikke direkte. Hadde oss to ganger pga familiesituasjon, men der satt den[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette trengte vi nå.
 
Planlagt.
Brukte 4 år på å bli gravid første gang. Mistet i SA, og ble gravid igjen PP3 etter SA.
Lille engel døde 1 døgn etter fødsel.
Ble gravid med lillebror 3mnd etter fødsel.
Garvid igjen nå på PP 9, PP 2 etter ammeslutt.
 
Jeg har sluttet å telle PP, men vi har prøvd siden vi mistet i MA i september 9 uker på vei. Det var forferdelig og jeg håper aldri vi opplever noe slikt igjen. Jeg har strevd litt etter det, for det har tatt lang tid å bli gravid. Hadde termin 29 april, terminen med denne blir 29 mars. Håper vi får beholde denne[emoji173]️
 
Back
Topp