Brukte du lang tid på å bli gravid?

Med førstemann tok det tre pp, husker ikke helt med andre, men ikke langt unna. Spent på hvordan det går denne gangen!
 
Førstemann satt på 1.pp, denne satt på 3.pp.
 
Planlagt [emoji173]️ brukte 10mnd på å bli gravid, mistet i 10+4, hatt en syklus i mellom så satt nye spiren vår [emoji173]️
 
Vi brukte først et år, men mistet ei lita jenta i januar (19uker på vei), med termin nå i juni. Rett rundt hennes termindato har jeg da klart å bli gravid igjen.
Sluttet med prevensjon to måneder etter fødsel, så det har nå tatt tre måneder med inaktiv prøving.
Nå håper vi bare alt er bra med den lille beboeren ❤
 
PP1, vi bestemte oss bare for å kaste prevensjon og bare la det bli når det blir, Overaskelsen ble stor da det bare etter kort tid var klart at vi var gravide med nr 2:Heartred
 
Vi brukte et år på jenta vår som døde i magen dagen etter termin, og nå har vi brukt 8 måneder.
 
Planlagt, men likevel overraskende da vi hadde forberedt oss på lenger tid med prøving.
Hadde begynt på folat, og fant ut i juni at jeg bare skulle slutte med prevensjon. Ingen aktiv prøving før august, tenkte vi, så vi tenkte ikke over tidspunkt for EL eller noe annet - vi bare brukte ikke prevensjon. Satt på første forsøk, ble litt overrasket - men veldig glad, og det var jo liksom planlagt uansett, så nå bare håper vi at det går hele veien! :)
 
Absolutt ikke. Blitt gravid på pille. Så positivt overrasket kan en si [emoji4]
 
Hadde SA første graviditet og ble gravid 1,5 mnd etterpå med lillemor[emoji173]️
SA igjen i Mai i år[emoji174] og gravid igjen nå [emoji173]️ krysser alt vi har for at det går bra denne gang.
 
Bestemte oss for å prøva, og skje da som skjer... Gjekk vel tre veker, så var eg gravid. ❤️

Mista den eine av to i fyrste svangerskap, p-pillebarn.
Andre svangerskap kom brått på, då eg gjekk med koparspiral.
Tredje var og p-pillebarn.
 
Back
Topp