Brukte du lang tid på å bli gravid?

M

Moderator Tone

Guest
Var graviditeten en overraskelse eller planlagt?
Brukte du lang tid til du ble gravid?
 
Det ble PP1 denne gangen. Ikke prøvde vi særlig hardt heller, så overraskelsen var stor. [emoji173]️[emoji173]️
 
Pp1 denne gangen (brukte el-tester) Brukte 4 pp da det ble MA tidligere i år.
 
Sluttet på p-pillen i april og annet tenkte jeg ikke på :happy:. Med første tok det ca. 3 måneder.
 
Vi har prøvd i 2 år, vært gravid en gang tidligere.
 
Her tok det ca 15mnd før spiren satt. Men har hatt veeeeldig varierte sykluser så har ikke hatt peiling på når jeg har hatt el :confused:
 
Slutta på pilla i desember, blei gravid i januar endte i MA med i mars. Fikk ikke normal syklus før mai pga rester etter ma n. Og jaggu satt spira der på første forsøket:eek:xsmile9
 
Jeg har vært prøver i 4 år. Ble gravid i fjor, men babyen døde i magen uke 38+5. Dette er første ivf forsøket etter vi mista.
 
Veldig planlagt. Ble gravid i pp3 men mista i MA. Ble gravid igjen på første EL etterpå, ca 2 mnd etter MA-en.
 
Lille bolla på et år er prøverørsbarn så trodde ikke vi klarte det selv, så her var det en overraskelse[emoji4]
 
har 1 barn som er 8år, mistet 3 ganger etter det, så på denne første IVF så er jeg gravid
 
Ufrivillig gravid, så prøvde ikke.
Har blitt gravid på 1pp med de to andre (og tredje som ente i MA).
 
Her gikk det på pp2, veldig overraska da jeg trodde vi bomma helt på EL siden samboer reiste bort. Skvatt skikkelig når jeg plutselig så to streker på testen <3
 
Veldig planlagt her[emoji173][emoji173]. Hadde 5prøveperioder.
 
Brukte litt over ett år :) Veldig happy, da vi brukte over 3 år med førstemann.
 
Back
Topp