Brukte dere lang tid på å bli gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
1. pp med nr 1 - 2. pp med denne lille spira! <3 tok ut spiral i september, så var forberedt på at det kunne ta tid - men var heldig gitt :)

Sluttet på pilla i juli/august, så denne gangen gikk det raskt :D Telte dager og full svingom i eggløsninga så klaffet det tilslutt! Hadde kjøpt inn el-tester med de trengte jeg ikke...

Med min lille gutt på 1,5 brukte vi 5 år,fikk det til slutt til med ivf :-)
Er nå gravid 9+2,som ikke var planlagt

Litt over 3 1/2 år tok d med første, og nå tok det 3 mnd ;-)

2 eggløsning etter sluttet på P-pillene så var jeg gravid:)

Tok to år og ein MA. Men eg har hatt lyst på barn i fleire år før det. Var vanskelig å overtale mannen..

Etter pilleslutt i midten av april, så satt første spire med ei gong(eggeløsning 5.mai) Det fekk jo ein tragisk ende med MA i slutten av august. Blødde til 23/24 sept. Tenkte mitt om syklusen, men mensen kom 5.okt og var akkurat som før. Aldri vore så glad for å få mensen!! Hehe. Kjente eggeløsning 19. Okt.
Så første forsøk begge gongane. Funnet ut at eg ikkje bør gå lenge uten prevensjon.. ;)

Første forsøk! :) En stor lettelse siden jeg nærmer meg 37, så da ser det lyst ut for muligheten for 2 barn før det føles for seint :)

Med første tok det 16mndr med flere spontanaborter og utredning. Denne gang kom det som en herlig rask overraskelse <3

Back
Topp