Brukte dere lang tid på å bli gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Førstemann er p-pillebarn, nr 2 ble jeg gravid med etter første eggløsning etter fødsel med nr 1 (eldste var da 5,5 mnd). Sluttet på p-pillen 2. Okt, og hadde positiv test i dag :-) så 1PP her :-)

Gikk på minipillen første gang, men slurvet 1 dag og vips fikk vi en jente 9 måneder senere... Denne gangen var det planlagt og full klaff på første forsøk. Mannen bannet på at det kom til å gå på første forsøk siden en liten slurv med pillen førte til graviditet første gang. Han hadde jammen rett.:)

4 uker:D

5 år grunnet pcos og stoffskifte:)

10 år med første. ( inkl prøverør), denne spiren er uplanlagt, men kom ca 5 mnd etter jeg fikk mens tilbake.

Første gangen brukte vi 6 pp'er, med en ex.u og en SA før spira satt.
Denne gangen brukte vi 5 pp'er, med to kjemiske før denne spira forhåpentligvis blir til juli :)

Pp13 som endte i SA
Pp2 etter SA nå :)

Denne gangen på første reelle pp, første barn på 1 pp og andre på 2 pp :gen014

Sluttet på prevensjon i august, men vi kjørte "sikre" perioder i september. Vi bestemte oss for å ta det som det kom, og skjedde det så skjedde det. Satt på første "forsøk" gitt..

Første gang brukte vi 9pp, men det endte i SA. Denne gangen rakk jeg bare å ha mensen en gang etter SA før den satt :)

PP 2 her, men egentlig første skikkelige forsøk da mannen var på jobbreise ved el i PP1. Så føler jeg er veldig heldig denne gangen.. Tok 5 mnd sist gang.. Håper h*n klamrer seg godt fast til juli :)

4 syklus etter slutt på ppiller, men 1 PP bomma vi helt(vet det nå), 2 PP var mannen bortreist, 3 PP(første med EL tester) 4PP(Med EL tester)Full klaff:D:D

Back
Topp