Av og til. Han pleier dog å sky unna sola, og går ekstremt sjelden uten t-skjorte så blir ikke ofte brent uansett. Hender seg på armene og øverst i nakken om han har måttet jobbe ute, solkrem har han ikke med seg på jobb så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men du skreiv mannfolk sltså å da virker det ikke som du snakket om bare dinOg så? Skjønner ikke hvor du vil med denne kommentaren. Min mann blir rød, selv om din ikke blir det.
Når alle de andre mannfolka i tråden her heller ikke bruker solkrem, så tenker jeg det virker som en typisk manneting. Mannfolk jeg møter ellers virker heller ikke som de tar det så nøye eller husker på det. Så ja, «mannfolk», ettersom det gjelder flere enn én.Nei men du skreiv mannfolk sltså å da virker det ikke som du snakket om bare din
Kan det være at han overdriver i solen når han har solkrem? At uten så passer han bedre på å være i skyggen? Kan være lurt å teste en annen solkrem, da, men har aldri hørt om noen som blir solbrent av solkremen.Nei...
Jeg fikk klint han inn i fjor men fy han ble brent!
Mulig han reagerte på solkremen for han hadde blitt brent en gang tidligere å da han brukte solkrem.
Nei... han er mye i solen uten å bli brent. Og da jeg smurte han var han ikke så mye i sola de timene men ble sykt brent. Så må prøve å finne en innen vi skal til syden han tålerKan det være at han overdriver i solen når han har solkrem? At uten så passer han bedre på å være i skyggen? Kan være lurt å teste en annen solkrem, da, men har aldri hørt om noen som blir solbrent av solkremen.