Bruker mannen din solkrem

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Oppgitt.no

Jeg smører meg. Jeg smører ungene. Mannen oppholder seg utendørs fra 9.30 til 16 med unntak av en halvtime i bil. Strikkede sol uten en sky å se, og ikke skygge å finne hverken på fotballen eller neste arrangement. Han har helt kortbsrbert hode, og knallsterkt skulle det tsjkoeta var. Han er solbrent. Armene så som så, der vokser en del hår som skjermer litt. Men hodet. Knall mørk rosa.

Han lærer somregel et stykke utpå sommeren men må han virkelig bli så dønn solbrent mange ganger før det går inn? Hvert år?

Når hun som skal spille fotball må smøres, så må han som skal stå på sidelinjen det også.
 
Vi skal av gårde et eller annet sted.
Ungene er smurt, og så finner mannen ut at nå må han smøre seg, men hvor er akkurat den solkremen hen bruker (blant alle andre vi har), leter huset rundt før den fremkommer fra det merkeligste stedet han la den sist.
Han smører seg mens jeg går til ungene som begynner å bli utålmodige...
Ut døren og avgårde....

Og midt oppi det hele har jeg glemt å smøre meg selv.....
 
Ja han smører seg når vi smører oss :)
 
Nei gjør ikke det , men blir ikke solbrent da
 
Av og til når han husker det. I dag smurte han seg mens vi var ved elva i sola.
 
Siden han blir kjempefort solbrent og hater å vlie det - ja. Er han som sørger for at vi alltid har faktor 30 i skapet :p
 
Ja, men han må titt og ofte minnes på det :p
 
Ja, men han må titt og ofte minnes på det :p
Jeg må nok til med det ja.

Å få ham til å send en etter en unge ned for å smøres og var åpenbart ikke klar nok melding om at han også burde...
 
Jeg må nok til med det ja.

Å få ham til å send en etter en unge ned for å smøres og var åpenbart ikke klar nok melding om at han også burde...
Å nei, han kan smøre ungene og ikke seg selv ja. Det trenger han egen beskjed om :cool: Han må forøvrig ofte påminnes ang. ungene også, syns jeg.
 
Han pleier ikke å smøre seg ved korte runder i solen, men gjør det hvis vi skal være ute lenge. Jeg får helt angst av å lese at folk er uforsiktig i solen. Det er ikke rart Norge er på verdenstoppen når det gjelder føflekkreft. :( Jeg har vært lite forsiktig i min barndom/ungdom, og jeg er veldig redd for å få den typen kreft så jeg tar ordentlig godt vare på huden min i solen nå.
 
Jeg føler jeg springer etter han med solkremen...:smiley-bounce022 han smører seg ALDRI selv, men lar meg smøre han av og til
 
Å nei, han kan smøre ungene og ikke seg selv ja. Det trenger han egen beskjed om :cool: Han må forøvrig ofte påminnes ang. ungene også, syns jeg.
Min husker ungene.

Men syntes åpenbart ikke det er så viktig selv
 
Min husker ungene.

Men syntes åpenbart ikke det er så viktig selv
Hehe. Han husker ungene utover sommeren, men ikke de første vår-ukene som de trenger solfaktor.
 
Han smører seg vel to ganger i året ca :p og da fordi jeg gi han solkremen og sier: «smør deg!» :wacky:
 
Min er veldig flink, men gjør det enkelt: smører seg samtid som unga med kremen til unga. Den står på hylla i innegangen, synlig hele tiden.
 
Han er allergisk mot sol så har ikke så mye valg. Her går det i sunblokk.
 
Back
Topp