Bruker mannen din solkrem

Av og til. :p Han pleier dog å sky unna sola, og går ekstremt sjelden uten t-skjorte så blir ikke ofte brent uansett. Hender seg på armene og øverst i nakken om han har måttet jobbe ute, solkrem har han ikke med seg på jobb så...
 
Nei men du skreiv mannfolk sltså å da virker det ikke som du snakket om bare din
Når alle de andre mannfolka i tråden her heller ikke bruker solkrem, så tenker jeg det virker som en typisk manneting. Mannfolk jeg møter ellers virker heller ikke som de tar det så nøye eller husker på det. Så ja, «mannfolk», ettersom det gjelder flere enn én.
 
Nei...
Jeg fikk klint han inn i fjor men fy han ble brent!
Mulig han reagerte på solkremen for han hadde blitt brent en gang tidligere å da han brukte solkrem.
 
Nei...
Jeg fikk klint han inn i fjor men fy han ble brent!
Mulig han reagerte på solkremen for han hadde blitt brent en gang tidligere å da han brukte solkrem.
Kan det være at han overdriver i solen når han har solkrem? At uten så passer han bedre på å være i skyggen? Kan være lurt å teste en annen solkrem, da, men har aldri hørt om noen som blir solbrent av solkremen.
 
Soleksem av solkrem har jeg hørt om, men man blir ikke brent av kremen, da er det noe man ikke tåler, tenker jeg?

Men soleksem kan man få av komboen solrekm og sol dersom man ikke tåler den kremen.
 
Kan det være at han overdriver i solen når han har solkrem? At uten så passer han bedre på å være i skyggen? Kan være lurt å teste en annen solkrem, da, men har aldri hørt om noen som blir solbrent av solkremen.
Nei... han er mye i solen uten å bli brent. Og da jeg smurte han var han ikke så mye i sola de timene men ble sykt brent. Så må prøve å finne en innen vi skal til syden han tåler
 
Ikke ofte, men han oppholder seg ikke i sola (så langt det er mulig), og går heller ikke uten t-skjorte.
Han smører seg når vi er utenlands, selv om han oppholder seg i skyggen, men med rødt hår og lys hud er det ikke noe annet alternativ. :)
 
Min gjør ikke det, men han kommer fra et tropisk land og tåler solen ekstremt godt. Han kan egentlig ikke fordra sol og vil helst være inne når det er fint ute :hilarious:
 
Back
Topp