Dunn
Forumet er livet
ORIGINAL: Godhjerta.
ORIGINAL: Suzanne
ORIGINAL: Dunn
ORIGINAL: Suzanne
ORIGINAL: Dunn
ORIGINAL: ostepoppen
men du har da ikke lov tell å skrive under med hans navn?? er ikke det forfalskning av underskrift da??
je låner kortet te samboeren når mitt eget er tomt......[&:]
men bare når je ska handle inn mat til fellesen ol da...
Nei, det er det da. Det er jo ikke lov, men egentlig har man jo ikke lov å gi visa koden sin til noen. Og hva gjør du da hvis du bruker hans kort? Du kan jo ikke signere med din signatur for det er hans kort?
Det gjør ikke noe det, men om eieren skulle ha anmeldt det, da hadde blitt et problem.
men så lenge eieren godtar bruken er det samme hva slags underskrift det er.
Ok, så jeg kunne signert med min signatur da?
Nå fikk jeg dårlig samvittighet, for jeg har jo tross alt gjort noe ulovlig.. [8|]
Ja, det kan du.
ja, det er jo EGENTLIG uloveleig å forfalske underskrifter, men din sambo vet om det og godkjenner bruker, da er ikke det forfalsking i mine øyne, og banken bryr seg ikke heller[:D]
Jeg har gjort dette mange ganger med mastercardet til gubben, man kan bare tegne en krusedull så er det greit[8D]
Det er jo ulovlig å signere med andres underskrift. Jeg blir helt sjokka jeg over at betjeningen på plantasjen foreslo det.[&:]
Hvis det skulle vise seg at det kortet var stjålet, så vil butikken måtte stå ansvarlig og erstatte beløpet. Det kommer banken til å kreve nemlig.
Jeg har jobbet i butikk i maaange år, og aldri godtatt det når vi får reserveløsning.
Men hva hadde du gjort da?? Signert med din egen underskrift?
Det skal legges til at min samboer GODKJENER at jeg bruker hans kort..