Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Månestråle*
Jeg bruker hans og han bruker mitt[:)]
ORIGINAL: *Stella*
Nei.
Ikke egntlig fordi det er "privat" som du har skrevet, bare rett og slett fordi jeg ikke har behovet for det.
Vi har felles økonomi, det er samme hvem av oss som betaler, men vi har nå dekning på kortene våre begge to, en liten buffer i bunn, og overfører penger mellom vår konti ved behov (ettersom huslånet trekkes fra hans konto er det naturlig at den tømmes fortere enn min.)
Men kortet mitt er i min lommebok, og kortet hans er i hans lommebok, så om vi ikke handler sammen, så er det tungvidt å oppsøke ham for å få kortet hans utlevert før jeg drar på butikk, derfor bruker jeg aldri hans.
(det er jo egentlig ikke lov heller da, pinkode skal ikke opplyses til NOEN etter reglene, og å få signere med hans navn på reserveløsninga er rart de tillot, det er jo faktsik helt klart forfalskning av signatur da... Ved reserveløsning skal de sjekke at signaturen stemmer, og at man kan legitimere seg som den som eier kortet.. så her brøt ksaasdama faktsik loven, og han kunne nektet å få dette trukket fra sin konto, utfra at det åpenbart ikke var han som hadde godkjent det....Hvordan visste hun at det ikke var et stjålet kort?)
ORIGINAL: *Månestråle*
Jeg bruker hans og han bruker mitt[:)]