Bruker du penger på egenpleie?

Nei. Men i helga skal jeg sette på negler for første gang :eek: Whopwhop. Gruer meg mitt kjenner jeg
 
Bruker penger på frisør ca hver 3-4 mnd. Alltid frisørsjampoer fordi de funker best for håret mitt. Halvdyr sminke, gode produkter til føttene og har dessverre en 'greie' for dyre parfymer :-/
 
Jeg synes egenpleie er viktig. Jeg klipper og farger håret samt fikser bryn hos frisør.
Når det kommer til produkter bruker jeg stort sett økologiske. Hudpleie fra May Lindstrøm, Aurelia og One Love Organics, solprodukt fra Coola, hårpleie fra A'kin og Rahua, sminke fra Ilia, RMS beauty og Kjær Weis...
 
Går litt opp og ned her, etter hvor god råd jeg føler vi har. Nå har vi nettopp kjøpt nytt hus, så nå blir det lite.
Men bruker alltid "dyr" sminke, tåler veldig lite av de billige, får helt kløe. Tåler ikke alt av det dyrere heller, men har funnet mine merker. :)
Bruker også dyre hudpleieprodukter av samme grunn. Type hudterapeut-merker, dior/chanel/biotherm osv er ikke "bra nok". Får helt kløe. :p
Ellers frisør går jeg til 2-3 ganger i året, har nettopp sluppet ut min naturlige hårfarge, så slipper iallefall å farge det. Fikset brynene og neglene hos hudterapeut fram til vi flyttet, nå må jeg nok belage meg på å gjøre det selv. Men det går fint! Blir mindre og mindre sminke på meg ettersom jeg blir eldre.
Baderutinen om morgenen har gått fra 1,5t fra start til slutt, helt ned til 20 minutt. Inkludert dusj. :p
 
Bruker en del penger på hår, hud og sminke :)
 
Er det billigsminke? :p
Bruker bare sånne jeg :p

Samme her :p Synes ikke mascaraen min til 200 fra maxfactor er billig jeg da. kanskje det bare er meg som er gnien :rolleyes: haha :p

Bruker pudder til 150 kroner boksen. Brukt Id bare mineral sminken før til rundt 500 boksen, og likte den ikke i det hele tatt :p
 
Samme her :p Synes ikke mascaraen min til 200 fra maxfactor er billig jeg da. kanskje det bare er meg som er gnien :rolleyes: haha :p

Bruker pudder til 150 kroner boksen. Brukt Id bare mineral sminken før til rundt 500 boksen, og likte den ikke i det hele tatt :p

Holder meg til det som er billigst, enkelt og lett å få tak i :p
Aldri hatt behov for dyre greier :)
 
Holder meg til det som er billigst, enkelt og lett å få tak i :p
Aldri hatt behov for dyre greier :)

Dyreste jeg bruker er mascaraen, rett og slett for det er den eneste jeg liker :p

Begynte med den dyre mineralsminken da det var så "hype" og "alle" brukte det, men fant fort ut det virkelig ikke var verdt pengene for min del. :p
 
Bruker penger på vipper og kjøper sminke fra Dior, Chanell osv, men kjøper på taxfree så er ikke så dyrt. Vipper er virkelig verdt pengene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bruker litt på frisør. Brukte lite sminke før fødselen og ikke ofte jeg gidder å sminke meg noe særlig nå med mindre jeg skal ut på noe spesielt. Bruker også en god ansiktskrem men kjøper ikke de dyreste. Ligger vel midt på treet prismessig.
 
Gudene vet. Er hos frisøren 1-2 ganger I året. Sminker meg lite så kjøper bare noen mascara I løpet av året. Bruker billig hårprodukter da det I heste hale
 
Jeg bruker nok over 10 000 i året.
Jeg er frisør selv, så farging koster meg 400,- i måneden og klipp er gratis, så det er jo en del som blir brukt på farging.
Ellers så er jeg veldig glad i Dior og Make up store, så der går det lett noen tusenlapper.
Sminker meg mye hver eneste dag, så det koster en del, men jeg trives veldig godt med å gjøre det, så det er verdt det.
Kjøper bare merker som KMS California, Redken, Wella ol når det kommer til shampo, balsam, hårkur, styling.
Bruker lite penger på parfyme og neglelakk, men jeg har investert i shellack selv, så det blir veldig bra resultat og varer lenge :)
 
Om jeg kunne velge hadde det vært mangfoldige 1000 til.
Jeg bruker en som regel dyr sminke og selvbruningsprodukter hele året. Frisøren når det trengs, og hender jeg stikker innom for vipper og litt Restylane. Forfengeligheten lenge leve. :)
 
Bruker ikke så mye penger på meg selv, bruker mer penger på de rundt meg.
Bruker helt enkel sminke fra h&m, cubus osv. Bruker noen ganger penger på frisør, noen ganger får jeg svigerinna mi til å klippe meg (hu er frisør) og andre ganger klipper jeg litt selv. Negler ordner jeg selv eller så ordner tanta til samboeren negler, hår og sminke om det er til en spesiell anledning. Jeg farger stortsett håret selv. Men i fjor tok jeg frisør time med klipp og striper (kom på 2130kr), syntes det ble dyrt. Så gjør det sjeldent.
 
Frisør hver 8. Uke, dyre produkter (sminke/hårprodukter/kremer) :)
 
Ej går en gang i månen å former og farger øyebrynane åsso klipper ej tuppane på håret kansje kvar 3 måne..ellers bruker eg ikkje so mykje penger på sminke .kjøper på cubus eller H&M
 
Brukte 200,- på å få klippa håret hos ei venninne idag :p
Sikkert to år siden sist..og blir sikkert lenge til neste gang og :p
 
Back
Topp