Bruker du penger på egenpleie?

Bruker nesten aldri penger på sånt... Brukte 450,- på fotpleie idag da :) er vel tredje hangen i mitt liv jeg gjør sånt :p

Bruker veldig lite. En mascara og eyeliner varer sikkert i to år hos meg. :P
Ellers kjøper jeg en sjelden gang neglelakk.

Brasiliansk voksing hver 5 uke.

Sminke: bruker chanel, smashbox, estee lauder og clarins, så blir en 2000kr hvertfall for å fylle sminkepungen helt på ny :P
Frisør: 1-2 gang i året, bare klipper, så ca 650 kr der.farger ikke håret!
Negler: lakker selv :P kjøper kanskje 1-2 nye lakker i året ca 100kr
Har mørke øyenbryn, bruker øyenbrynsskjærer og blyant fra hm.
Har også mørke vipper så trenger ikke farge :) bruker svart maskara i tillegg.
Bruker sminke hver dag jeg er på jobb/universitetet, men hvis jeg ikke skal noe spesielt annet enn trening, butikken, ta sol osv,så går jeg uten sminke!! :)

Omtrent ingenting... Går til frisør hvert jubelår. Neglene er ikke vits i å legge penger i da jeg er sykepleier og de må være korte, uten neglelakk Osv. Kjøper mascara til 189 annenhver måned :p

Jeg vet ikke... Kjøper ny sminke når jeg trenger det. Tenker ikke på prisen. Bruker frisør sjampo og balsam, klipper håret ca hver 3-4mnd.

Aldri regnet på det. Går til fotterapeut et par ganger i året. Frisør 2 ganger i året (kun klipp)

Bruker bare maskara.

Bruker penger på hår, hud og sminke :) negler fikser jeg selv. Vipper skulle jeg gjerne hatt men det er litt dyrt så tenkte jeg skulle spare litt før jeg tok det :)

Bruker sjeldent penger på sånt :P
Går til frisøren kanskje en gang i året, klipper som regel tuppene selv, eller så får jeg kjæresten til broren min til å gjøre det.
Sminke kjøper jeg når jeg trenger det :)

Aldri frisør her. Farger det selv og tante klipper det. Sminke brukes billige ting :)

Back
Topp