Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ja, jeg burde. Ingen tvang, kan kjøre fullt lov uten. Blitt testet flere ganger og jeg består testen![]()
Så ja jeg burde for meg selv, for det er ubehagelig å kjøre uten, jeg blir sliten av det.
Og ja, jeg prøver alltid å ha de på når jeg kjører bil. Men det skjer jo så klart at de kanskje ligger i den ene bilen og jeg bruker den andre, at jeg skulle ikke være borte så lenge at det ble mørkt. Å prøve for meg betyr ikke at jeg tenker på de lar de ligge hver gang, det betyr at jeg alltid prøver å ha de med meg. Nå trenger ikke jeg å forsvare min brille bruk her inne, jeg gjør ikke noe som ikke er lov. Jeg bruker briller for min egen skyld og ikke din skyld.
Og forresten når jeg skriver burde bruke de HELE tiden så er det ment som hele dagen, ikke hele tiden mens jeg kjører bil. Kjører sjeldent bil hele dagen![]()
Bare nysgjerrig her soden du sier du har lov å kjøre uten. Myser du veldig på disse testene?
Jeg hadde -1 da jeg kjørte opp, og var aldri snakk om noe ekstra tester fordi det var for sterkt og mitt førerkort er absolutt ikke gyldig uten briller eller linser. Har -2 nå og ser ikke tv klart engang som står 4 meter unna. Hadde aldri turt å kjøre uten brillene mine