Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fy søren, nå ble jeg mørkeredd. Og redd trafikk. Kan du være så snill å fortelle hvor å landet du oppholder deg sånn at alle som har livet kjært kan holde avstand? At du tørr, du risikerer ditt eget og andres liv når du kjører, fordi du ikke gidder bruke briller, som antakelig sertifikatet ditt ikke er gyldig uten?Jeg har pakket ut brillene fra sommerdvalen sin, men de ligger i etuiet dems enda.. Ikke glad i å bruke briller, men jeg har synsfeil som ikke kan rettes med linser.
Har minus 2 på begge, ser dobbelt og har veldig skjeve hornhinner.
Jeg burde bruke briller hele tiden, men prøver å være flink til å dra de frem i høstmørket om jeg skal ut å kjøre. For ser ikke avstander, skikkelser, hinder når jeg kjører![]()
fy søren, nå ble jeg mørkeredd. Og redd trafikk. Kan du være så snill å fortelle hvor å landet du oppholder deg sånn at alle som har livet kjært kan holde avstand? At du tørr, du risikerer ditt eget og andres liv når du kjører, fordi du ikke gidder bruke briller, som antakelig sertifikatet ditt ikke er gyldig uten?
Mitt sertifikat er gyldig utenDen testen stod jeg med glans, (er ikke spesielt høye krav for å kjøre uten briller) om du leser så tar jeg de frem når høstmørket kommer, så nei er ikke farlig i trafikken fordi jeg bruker brillene mine i mørket, leste du i det hele tatt innlegget?
Jeg ser i lyset og har styrke i solbriller, så ro ned tror det er mange andre du bør være redd for før meg.![]()
Tenk på hvor mange som er på veien ruset hver dag, hvor mange som ikke har sertifikatet. Tror du skal bekymrer deg over andre enn meg ja.
Mitt sertifikat er gyldig utenDen testen stod jeg med glans, (er ikke spesielt høye krav for å kjøre uten briller) om du leser så tar jeg de frem når høstmørket kommer, så nei er ikke farlig i trafikken fordi jeg bruker brillene mine i mørket, leste du i det hele tatt innlegget?
Jeg ser i lyset og har styrke i solbriller, så ro ned tror det er mange andre du bør være redd for før meg.
Tenk på hvor mange som er på veien ruset hver dag, hvor mange som ikke har sertifikatet. Tror du skal bekymrer deg over andre enn meg ja.