Bruker du menskopp?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
hvordan funker dette egentlig da??? antar at det må tømmes og vaskes mange ganger om dagen???

Tror je holder meg til tamponger je :p

Kommer an på hvor mye man blør det ;) Jeg kunne fint klart meg med 1 tømming i døgnet, men pleier å tømme morgen og kveld. Bare skyller når jeg tømmer, og vasker skikkelig når den legges bort etter endt mens. Det er mye mer styr og skifting med tamponger ;)

Kommer an på hvor mye man blør det ;) Jeg kunne fint klart meg med 1 tømming i døgnet, men pleier å tømme morgen og kveld. Bare skyller når jeg tømmer, og vasker skikkelig når den legges bort etter endt mens. Det er mye mer styr og skifting med tamponger ;)

ok, hvis det ikke tømmes så ofte blir jo saken litt annerledes, så for meg at dette var skikkelig ekkelt på jobb o.l :p

Jepp, har brukt den nå i to perioder.
Tømmer den morgen og kveld. Stor fornøyd:)
Glad jeg fant dem.
Jeg føler meg mye renere og stresser ikke like mye under tr.
Har ikke klippa av min noe ennå, vurderer å ta litt av den, men får som regel plassert den slik at jeg ikke merker noe.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Nei, ellers takk! Nok griseri m tampong om man ikke ska driv å sett opp en "kopp".

Sent from my iPhone using BV Forum

hvordan funker dette egentlig da??? antar at det må tømmes og vaskes mange ganger om dagen???

Tror je holder meg til tamponger je :p

Ikke mange ganger nei;)
Du kan ha den inni inntil 12t tror jeg. Anbefales å tømmes litt oftere (6-8t) de første dagene man blør mest.

Kan fint bade med den og:D

Jepp. Skal ALDRI mer bruke tampong. Mensbeger et noe helsesøstre burde informere jenter om på ungdomsskolen!!! Rent, enkelt, trygt, billig, og man slipper illeluktende bind og tamponger i søpla.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Nå har jeg litt dilla for blod generelt, så syns det virker myyye eklere å faktisk måtte tømme en kopp med blod for blod og da se blodet bare renne, i stedet for å ta ut en tampong der alt allerede er absorbert og "borte" :p beklager detaljer men ja :p

Nå har jeg litt dilla for blod generelt, så syns det virker myyye eklere å faktisk måtte tømme en kopp med blod for blod og da se blodet bare renne, i stedet for å ta ut en tampong der alt allerede er absorbert og "borte" :p beklager detaljer men ja :p

Jeg svimer nesten av av å ta blodprøve, og må nærmest ha båre om barna skal tappe blod. Mens sånn mensbeger tåler jeg.
Bind/tampong er verre enn det begeret du skyller;)

Er det ikke bare å tømme det ut i doen mens man sitter over den etter å ha dratt det ut? Ser for meg at det må være veldig greit. Så bare skylle det litt fort i vasken før man setter det inn igjen? Ikke verre det enn tampong. Får blod på fingrene når man setter oppi tampong også.

Jeg syns det virker litt eklere, men smaken er som baken; delt i to ^^ jeg får gjøre det som passer meg så får andre gjøre det som passer seg for hver enkelt :) hehe :)

Hva gjør dere på offentlig toalett der man ikke har vask inne på selvet toalettet? Altså hvis man må skylle den?

Jeg blør som en gal når jeg har mensen, så jeg måtte sikkert ha tømt den en gang i timen, haha.
Blør gjennom tampong, så må ha bind i tillegg til tampong. Skikkelig slitsomt.

Tror ikke jeg kunne tenkt meg å prøvd det, synes egentlig det virker litt ekkelt. Men skal aldri si aldri :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

lurer på det samme som Camilla over :)

men sklir den ikke ut heller hvis man feks tisser eller presser litt ???? skjønner virkelig ikke hvordan dette fungerer jeg :p

Hva gjør dere på offentlig toalett der man ikke har vask inne på selvet toalettet? Altså hvis man må skylle den?

Jeg blør som en gal når jeg har mensen, så jeg måtte sikkert ha tømt den en gang i timen, haha.
Blør gjennom tampong, så må ha bind i tillegg til tampong. Skikkelig slitsomt.

Tror ikke jeg kunne tenkt meg å prøvd det, synes egentlig det virker litt ekkelt. Men skal aldri si aldri :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Jeg har brukt sånn for mange pr og er veldig fornøyd.
Blør veldig mye når jeg har mens og de første par dagene må jeg tømme den noen fanger i løpet av dagen. Hvis jeg er på et do der det ikke er vask inne tømmer jeg den i do, setter den opp igjen uten å skylle og tørker eventuelt blod av fingeren med do papir. Vasker så hendene når jeg kommer ut fra doen.

Back
Topp