valkyrien
Glad i forumet
hvordan funker dette egentlig da??? antar at det må tømmes og vaskes mange ganger om dagen???
Tror je holder meg til tamponger je![]()
Kommer an på hvor mye man blør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan funker dette egentlig da??? antar at det må tømmes og vaskes mange ganger om dagen???
Kommer an på hvor mye man blør detJeg kunne fint klart meg med 1 tømming i døgnet, men pleier å tømme morgen og kveld. Bare skyller når jeg tømmer, og vasker skikkelig når den legges bort etter endt mens. Det er mye mer styr og skifting med tamponger
![]()
SignHar ikke prøvd, og frister heller ikke![]()
ok, hvis det ikke tømmes så ofte blir jo saken litt annerledes, så for meg at dette var skikkelig ekkelt på jobb o.l![]()
Nå har jeg litt dilla for blod generelt, så syns det virker myyye eklere å faktisk måtte tømme en kopp med blod for blod og da se blodet bare renne, i stedet for å ta ut en tampong der alt allerede er absorbert og "borte"beklager detaljer men ja
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva gjør dere på offentlig toalett der man ikke har vask inne på selvet toalettet? Altså hvis man må skylle den?
Jeg blør som en gal når jeg har mensen, så jeg måtte sikkert ha tømt den en gang i timen, haha.
Blør gjennom tampong, så må ha bind i tillegg til tampong. Skikkelig slitsomt.
Tror ikke jeg kunne tenkt meg å prøvd det, synes egentlig det virker litt ekkelt. Men skal aldri si aldri
Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com
BV-appen ❤