M
Moderator Linda
Guest
Kva slags type er du mest fornøgd med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker bæresele. Ergobaby adapt. Skikkelig fornøyd både jeg og mini. Har den alltid liggende under vognen, og han blir så fornøyd når han får komme oppi der. I helgen sov han vel 2,5 time oppi der mens vi var på fotballcup. Funker både til soving og våken baby som ikke vil ligge i vogn. (Straks 3 mnd)
Håper å bruke den lenge. Syns det er skikkelig koselig å ha han dinglende på magen.
Et lite tips; prøv å stille den inn mest mulig riktig før du begynner å knote med baby oppi. Jeg stresset så fælt med å få det riktig i starten, og angret på hele kjøpet mens jeg sto og knotet med hylende baby. Men så når alt var riktig (og jeg skjønte at den klipsen oppå ryggen ikke trenger å åpnes/lukkes for å ta den av og på) så viste det seg jo at det er såå enkelt å få den på.Så godt å høre! Jeg er førstegangsfødende og har kjøpt inn Ergobaby Adapt og gleder meg veldig til å bruke den
Et lite tips; prøv å stille den inn mest mulig riktig før du begynner å knote med baby oppi. Jeg stresset så fælt med å få det riktig i starten, og angret på hele kjøpet mens jeg sto og knotet med hylende baby. Men så når alt var riktig (og jeg skjønte at den klipsen oppå ryggen ikke trenger å åpnes/lukkes for å ta den av og på) så viste det seg jo at det er såå enkelt å få den på.