Brukar du bæretøy?

Prøvde mai thai med eldstesøster men ble alsri helt komfortabel med det :)
Brukte elastisk sjal til minstemor helt til mannen fant ut hvor koselig det var å ha ho oppi der så han stjal det ved hver anledning :happy:
Kommer bruker det igjen.. vurderer Caboo også :happy:
 
Ja, bruker ergobaby onmi 360. Når hun var nyfødt til hun var 3 mnd brukte vi caboo close.
 
Elsker sjal!
Har vevd, elastisk, seler, meh dai og ringslynge :)
Foretrekker sjal, men mini er i bærenekt periode, til en viss grad, og popper sete eller klatrer utav det som ikke er sele med mindre vi går fra barnehage til buss, lengre enn det er uaktuelt vistnok
 
Begynte med bæretøy når mini var 1 mnd. ved 2mnd sluttet vi med vogn. han er nå snart 3 år og bæres enda i vevd sjal <3
 
Ja, bruker bæresjal eller ringslynge daglig. Da ungen var mindre brukte jeg også meh dai og Angelpack bæresele. Jeg trengte ting som tok lite plass når jeg tok de med ut på tur, syns fort Ergobaby og sånt blir så klumpete.

Nå planlegger jeg bæresjal til nestemann som kommer i september. Skal gi elastisk sjal en sjanse til (fikk det ikke til første gang), og så skaffer jeg noen tynne, myke bomullssjal.

Er veldig aktiv på ulike Facebook-grupper relatert til bæretøy, og har arrangert flere bæretreff i Oslo-området. Veldig greit med bæretreff, så man kan møte andre bærere og prøve bæretøy man ikke har selv. :)
 
Brukte mye sjal når minstemann var baby og til han var rundt 2 år (da nekta han og ville mye heller gå selv) - åh som jeg savner bæretiden❤

Har tatt vare på alt av bæretøy til forhåpentligvis nestemann kommer:)
 
Når dere bar barnet i sjal, lå det i en lomme, eller «satt» barnet med sjalet mellom bena/under rompa?

Venter nr 2 nå i mai, og vi har både sjal og ergobaby. Har så lyst til å få til sjal når hun er nyfødt ;)
 
Når dere bar barnet i sjal, lå det i en lomme, eller «satt» barnet med sjalet mellom bena/under rompa?

Venter nr 2 nå i mai, og vi har både sjal og ergobaby. Har så lyst til å få til sjal når hun er nyfødt ;)
Baby skal sitte i sjalet, i froskeposisjon - sjekk ut Bærehjelpen på instagram, og Bæregledes hjemmeside, masse god informasjon! Å "ligge" i sjalet er potensielt farlig mtp luftveier og anbefales ikke.
 
Back
Topp