Brukar du bæretøy?

Ja, bruker sele, ringslynge og sjal. Brukte elastisk sjal når mini var ganske nyfødt.

Egentlig er jeg fornøyd med alt, men til hver sin bruk.
Foretrekker ofte sele på skogstur, ringslynga for kjappe opp, og sjal ellers.
Blir mye sjal i hverdagen, bruker det når lille klenge vil bli holdt men jeg trenger å lage mat feks. Sitter gjerne på ryggen når jeg lufter bikkja eller går på butikken også.

Bæretøy ❤
 
Brukte ikke vogna med første overhodet :p Det ble mest sele her, men litt sjal iblant. Brukte Caboo i starten, så angelpack fra ca 10 uker til 5-6 mnd, så manduca til han var nesten 2 år, da kjøpte vi lennylamb toddlersele, den bruker vi enda, er 2,5 år. Vært fornøyd med alt, men de har ulike bruksperiodet :) Har også en onbuhimo, meh dai og da tre vevde sjal liggende, kanskje vi foretrekker det mer på nestemann :)

Håper neste i magen og er bærebaby, barnevogn er styr :hilarious:
 
Ja. Brukte elastisk og vevd sjal i begynnelsen, men bruker mest sele nå. Fornøyd med alle!
 
Bruker det daglig. Aller aller mest fornøyd med bæreselen Tula Free to Grow. Både lille meg og min høye mann elsker den selen. ❤️
Liker også godt det vevde sjalet. Mei tai-en er den jeg bruker minst.

Skal jeg anbefale ett bæretøy må det bli Tula Free to grow. :D
 
Minstemann bodde så og si i sela de første 5 mnd :p han sov absolutt best oppi der. Nå (9mnd) bruker vi den ikke noe særlig mer, bare litt innimellom for litt ekstra kos eller når vi skal gå tur der det er upraktisk med vogn :)
 
Bruker bæresele. Ergobaby adapt. Skikkelig fornøyd både jeg og mini. Har den alltid liggende under vognen, og han blir så fornøyd når han får komme oppi der. I helgen sov han vel 2,5 time oppi der mens vi var på fotballcup. Funker både til soving og våken baby som ikke vil ligge i vogn. (Straks 3 mnd)
Håper å bruke den lenge. Syns det er skikkelig koselig å ha han dinglende på magen.
 
Har brukt vevd sjal siden nyfødt (prematur). Elastisk fikk jeg aldri dreisen på. Sele har jeg ikke, og toddler-meh daien jeg hadde til eldste for 9 år siden er på ferie hos et bærevennepar i Oslo. Har et oschasjal, og et baie slings her på ferie hos meg.
 
Ja. Har en ergobaby 360, et elastisk og en meh dai fra LennyLamb. Mannen foretrekker ergobabyen og jeg foretrekker meh daien. Det elastiske var fint i starten da, når lille var nyfødt.
 
Bruker både sjal og sele. Oppdaga sjal litt for seint så frøkna blir utålmodig og makkete før jeg klarer å sjale opp skikkelig, håper jeg har bedre lykke med nestemann!
 
Selen hver dag, sjalet ligger i vognen i tilfelle krise på tur.
 
Bærer ikke så mye nå men brukte mye vevd sjal og rs + litt sele og meh dai til yngste :) har fortsatt to rs, 4 sjal og en sele liggende da, sånn i tilfelle vi begynner å bære igjen :p
 
Hadde en flytai til mini, og håper kunne bruke det til nr 2 også.
 
Bruker bæresele. Ergobaby adapt. Skikkelig fornøyd både jeg og mini. Har den alltid liggende under vognen, og han blir så fornøyd når han får komme oppi der. I helgen sov han vel 2,5 time oppi der mens vi var på fotballcup. Funker både til soving og våken baby som ikke vil ligge i vogn. (Straks 3 mnd)
Håper å bruke den lenge. Syns det er skikkelig koselig å ha han dinglende på magen.

Så godt å høre! Jeg er førstegangsfødende og har kjøpt inn Ergobaby Adapt og gleder meg veldig til å bruke den :)
 
Bruker mest meh dai, har noen gode gamle travere som er med på laget år etter år.
 
Vi har brukt caboo frem til nå, veldig fin til soving dagtid mens jeg gjør husarbeid, eller når vi drar på besøk. Hun føler seg god og trygg i den :) Nå er hun 10 uker og vi tenker kjøpe en sele etterhvert som hun blir for tung til cabooen.
 
Så godt å høre! Jeg er førstegangsfødende og har kjøpt inn Ergobaby Adapt og gleder meg veldig til å bruke den :)
Et lite tips; prøv å stille den inn mest mulig riktig før du begynner å knote med baby oppi. Jeg stresset så fælt med å få det riktig i starten, og angret på hele kjøpet mens jeg sto og knotet med hylende baby. Men så når alt var riktig (og jeg skjønte at den klipsen oppå ryggen ikke trenger å åpnes/lukkes for å ta den av og på) så viste det seg jo at det er såå enkelt å få den på.
 
Et lite tips; prøv å stille den inn mest mulig riktig før du begynner å knote med baby oppi. Jeg stresset så fælt med å få det riktig i starten, og angret på hele kjøpet mens jeg sto og knotet med hylende baby. Men så når alt var riktig (og jeg skjønte at den klipsen oppå ryggen ikke trenger å åpnes/lukkes for å ta den av og på) så viste det seg jo at det er såå enkelt å få den på.

Takk :) Må nok øve meg litt før den taes i bruk.
 
Bruker elastisk sjal og ergobaby 360 omni på lillempr på 4mnd. Bruker sjalet på kveldstid når det er vanskelig å finne roen, og selen mår vi går til og fra skolen med storesøster (ekle bakker med vogn). Ellers er selen super å ha i vognen når vi er på tur om hun ikke finner roen, da elstastisl sjal lett blir knotete å knyte på farten. Hadde kun en vond bæresele til førstemann, som ble lite brukt.
 
Back
Topp