Brudekjolen din

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Har du den enda? Hvor kjøpte du den? Pris?
Legg gjerne ved bilde så får vi se mange fine kjoler :) <3

Haha, kjøpte min på ASOS ;-) hvit, kort vanlig kjole som kostet 600 tror jeg :D

Min ble sydd i Thailand, vi hadde er lite intimt bryllup der <3 kjolen kostet ikke mye! Hehe men minne for alltid. Henger i klesskapet

Min er en Pronovias kjole, kostet 22000.

31bdcc6094dea0f2b8f0415a4967ca48.jpg

Min er fra Luna Novia. Kjøpt på en brudesalong i Alicante. Kostet vel 20-25k. Husker ikke helt :) Henger i boden.

image.jpeg

Hadde en fra Nikolais Brudekjoler i Køben. Kostet 15.000. Støver ned i kjelleren ett sted....

Agape kjole til 4000 kr, med bolero til 1200 kr til. Skal selge, har bare ikke kommet så langt enda.

9ec778b8b652b381eff9ab29ea28f5b2
Denne. Kjøpte den brukt gjennom finn til 8000 kr. Solgte den etter bryllupet og rens til samme pris. Ble budkrig :p Er fra agape. Ser ikke poeng å beholde en dyr kjole gitt. Har heller bruk for pengene :)

Den kosten 11800 og er fra Agape:-). Henger hos foreldrene mine da vi ikke har plass der vi bor nå, men håper å få kjøpt noe snart og da blir den med;-) ganske stor "prinsesse"kjole;-)

Eg fant brudekjolebutikk som hadde lagt ned og solgte alt billig. Kjole, sko og underskjørt nedsatt fra 15 000 til 800,-

Min er fra agape og kostet 16000kr. Men den er "hemmelig" enda da vi ikke gifter oss før ved nyttår :)

Min kommer fra Kina, kostet 1800kr + 500kr i toll :p
Den henger i skapet mitt, kunne tenkt meg å sydd den om til en dåpskjole eller noe :)

(fant ikke bilde av den nå)

9ec778b8b652b381eff9ab29ea28f5b2
Denne. Kjøpte den brukt gjennom finn til 8000 kr. Solgte den etter bryllupet og rens til samme pris. Ble budkrig :p Er fra agape. Ser ikke poeng å beholde en dyr kjole gitt. Har heller bruk for pengene :)
Huff, er heilt enig med deg, har berre ikkje fått somla meg til å selge den;)

Min brudekjole. Kjøpte den brukt gjennom finn.no men det er en Agape kjole. Betalte vel rundt 3000 hvis jeg ikke husker helt feil.

Last edited:
Back
Topp