Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Jeg måtte legge inn alt på nytt :p
Ble sykt irritert, for han regnes ikke med på mitt skjema overhode, ringte og spurte.
 
Skal dette helfogreiene være så vanskelig!!??!?? :mad::mad:

Hadde lagt inn ALT, og det er for to forsøk så det tok sin tid, også sender jeg inn min del av skjema, logger ut så mannen får gjort det samme også er skjemaet borte? Hva faen?!? Sånt gjør meg så forbanna.. får begynne på nytt da..

Hilsen sinnataggen :wacky:
Blir forbanna med deg :sour:
 
B276F709-95AD-4837-97B1-CA9F12CEC56B.jpeg

Erfaring med disse? Er noen av disse tidligtester? :)
 
Hadde den øverste, synes ikke de var så bra.. men mine har jo ikke vært positive da :hilarious: man må dyppe dem, til min store irritasjon!

Dypper du ikke babyplan!?[emoji5]
 
Jo, men de der bestilte jeg jo med sånn stor dings for å kunne tisse på dem og ikke dyppe :p

Aha[emoji1303][emoji23] begynte å lure på om du var så treffsikker at du klarte å treffe under maxstreken på babyplanstrimlene[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Aha[emoji1303][emoji23] begynte å lure på om du var så treffsikker at du klarte å treffe under maxstreken på babyplanstrimlene[emoji23][emoji23][emoji23]
Jaja, kan ikke du det! :hilarious:
 
Glemte å tisse i kopp idag, er det mulig.... :banghead:
 
Glemte å tisse i kopp idag, er det mulig.... :banghead:

Har vært der jeg og. Man tisser i søvne og ser det hele forsvinne i dass og så tenker man, hmmmm det er noe jeg har glemt.....så ser man den tomme koppen....

Det sies at 4/2 er bra nok for testing: Holde seg minst 4 timer, og 2 siste uten å drikke noe. Generelt ikke drikke mengder innenfor de 2 første, men drikke normalt.

Husk dessuten at urinen må stå litt i koppen før du tester ( hvis du bruker strimler eller billigtester) siden den må holde en temperatur under 30 grader for å være gyldig.

Er så spent på testingen din, krysser alle fingre for deg!
 
Hurra for innsett :D
 
Har vært der jeg og. Man tisser i søvne og ser det hele forsvinne i dass og så tenker man, hmmmm det er noe jeg har glemt.....så ser man den tomme koppen....

Det sies at 4/2 er bra nok for testing: Holde seg minst 4 timer, og 2 siste uten å drikke noe. Generelt ikke drikke mengder innenfor de 2 første, men drikke normalt.

Husk dessuten at urinen må stå litt i koppen før du tester ( hvis du bruker strimler eller billigtester) siden den må holde en temperatur under 30 grader for å være gyldig.

Er så spent på testingen din, krysser alle fingre for deg!
Haha, godt vi er fler! Kanskje prøve igjen ikveld da :)
 
du må endre underskriften din, vi har jo termin 7.nov fordi vi hadde ivf nå i feb! :cat::Heartbigred
 
Hva står i underskriften min? Ser den ikke jeg :p
Kastet pillene mai/juni - prøvd aktivt siden august 2016.

Oktober 16: første gyntime med ultralyd og blodprøver - alt normalt og påvist EL.
Desember 16: får utskrevet pergotime for å "booste" EL og mannen tar sædprøve - alt normalt.
Januar 17: Første pp med pergotime. Skylling av eggledere - mulig tette eggledere, henvist HSG røntgen.
Februar 17: God effekt av pergotime, ikke gravid. HSG røntgen viser åpne eggledere, livmor og livmorhals er som normalt.
April 17: Henvist IVF, time 28/6!
Oktober 17: Medisinstart og IVF.
Så da prøver vi videre, og håper på en spire i 2017 :Heartred
 
Kastet pillene mai/juni - prøvd aktivt siden august 2016.

Oktober 16: første gyntime med ultralyd og blodprøver - alt normalt og påvist EL.
Desember 16: får utskrevet pergotime for å "booste" EL og mannen tar sædprøve - alt normalt.
Januar 17: Første pp med pergotime. Skylling av eggledere - mulig tette eggledere, henvist HSG røntgen.
Februar 17: God effekt av pergotime, ikke gravid. HSG røntgen viser åpne eggledere, livmor og livmorhals er som normalt.
April 17: Henvist IVF, time 28/6!
Oktober 17: Medisinstart og IVF.
Så da prøver vi videre, og håper på en spire i 2017 :Heartred
I fix :)
 
Back
Topp