Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

For en formiddag dette har vært! Startet dagen grytidlig og med god tid fra der jeg bor til Porsgrunn (tar vanligvis 2timer ish) halvveis i snøkaoset innser jeg at vi kommer forsent og jeg får helt sammenbrudd.. fikk heldigvis svar i cryphno om at vi skulle ta det med ro og uttak ble det uansett :)

Etter litt vival, Paracet og no opiater kosa jeg meg på en rosa sky. Under uttaket fikk jeg beskjed om fem egg ut og var egentlig fornøyd med det etter fire sist. Men de kom ut igjen og informerte om at det var totalt 10 egg! For en opptur! Så nå er det bare å vente på telefon imorgen :D

Wow! Helt fantastisk!Grattis!

Nå blir det andre boller!
 
Last edited:
Så godt å høre at uttaket var bra! En god nyhet fortjente du nå :) Krysser fingrene for eggene fremover ❤️
 
Så fantastiske nyheter! Nå må de bare dele seg fint [emoji2]
Jaa, håper det altså! Legen mente at vi hadde en hel haug til søsken og, men SÅ optimistisk er ikke jeg altså. Vil bare ha innsett jeg :p
 
Gratulerer så masse med fantastisk uttak! Så glad på dine vegne!
Gratulerer med gode nyheter
Gratulerer med et fint antall egg! :D
Hurra for god fangst[emoji7][emoji173] Nå skal det bli gullegg[emoji169]
Gratulerer[emoji173]️
Flott fangst! Håper på full fest i varmeskapet i natt! :)
Så godt å høre at uttaket var bra! En god nyhet fortjente du nå :) Krysser fingrene for eggene fremover ❤️
Tusen takk alle sammen! Blir veldig spennende imorgen da, de skulle ringe etter 12 :)
 
Jaa, håper det altså! Legen mente at vi hadde en hel haug til søsken og, men SÅ optimistisk er ikke jeg altså. Vil bare ha innsett jeg :p

Jaaa :) Vi er liksom happy hvis vi har ett egg til innsett og så er resten bare bonus :) Når er planen å sette tilbake?
 
Jaaa :) Vi er liksom happy hvis vi har ett egg til innsett og så er resten bare bonus :) Når er planen å sette tilbake?
Onsdag, men vet mer imorgen :D
 
Såå braa [emoji7][emoji7][emoji4]
 
Gratulerer så langt og masse lykke til i morgen :-) dette lover godt!
 
Oppdatering fra labben: 7 av 10 egg lot seg befrukte, 3 utvikler seg perfekt, ett falt ifra og 3 måtte vi vente å se :) er vel ikke så aller verst dette? Innsett imorgen <3

Se her! Her snakker vi ordentlig forsøk!

Var ganske sikker på at det ville gå mye bedre denne gangen! Første forsøk kan for noen bli megabom uten at det trenger være krise av den grunn.
Så langt har jo alt gått over all forventning spør du meg!

Ei venninne av meg fikk barn på et sånt " vente å se" egg , så det kan godt hende de kommer seg til i morgen.

Innsetting blir det jo og jammen kan det se ut som det blir på frys også!
 
Kjæresten min er søt da, han syns det er så kult at vi skal sette tilbake «babyen» på selveste valentinesday, at det MÅ jo bli bra :D og han gleda seg til å si det til babyen i konfirmasjonstalen :p han har trua, for å si det sånn!
 
Kjæresten min er søt da, han syns det er så kult at vi skal sette tilbake «babyen» på selveste valentinesday, at det MÅ jo bli bra :D og han gleda seg til å si det til babyen i konfirmasjonstalen :p han har trua, for å si det sånn!

Åå, det er koselig[emoji173]️ jeg har og trua!
 
3E45CB38-7575-4C2E-98AF-E727DFE7D0E6.jpeg

Ett egg i livmor (der pila er), og ett i fryseren ❤️ Etter avbrutt sist er jeg strålende fornøyd. 33,3 prosent sjanse pluss at jeg har alderen med meg så da er det bare å vente! Tester nok før det har gått 16 dager!
 
Back
Topp