Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Fikk også en sånn i dag :sorry:
Vi får bare håpe vi har noen små treginger :Heartred:Heartred
Vi får vel tenke at det skal godt gjøres å treffe på første! Men det hadde jo vært så mye bedre!! Prøve å ikke havne i kjelleren bare, opp på hesten igjen! Klem til deg <3
 
Så kjipt med negativ test :( Men det er vel enda en stund til testdato? Da må det jo fremdeles være håp? Ikke gi opp helt ennå ❤️
 
Hvordan går det med deg?[emoji173]️
 
Så kjipt med negativ test :( Men det er vel enda en stund til testdato? Da må det jo fremdeles være håp? Ikke gi opp helt ennå ❤️
Venter du til testdato med neste test?
Det er vel håp, men jeg har gitt opp :p får vel ta en test etterhvert om tr ikke dukker opp, men ja, planlegger forsøk med egget på frys for øyeblikket :)
 
Hvordan går det med deg?[emoji173]️
Det går helt greit! Veldig skuffet over dette forsøket og den negative nesten på 11dpo, men sånn er livet. Var mye værre ned avbrutt forsøk. Nå planlegger jeg veien videre, og har vel innsett at utenom fryseegget får vi nok ikke nytt fersk før etter sommerstengt i Porsgrunn i juli :/
 
Det går helt greit! Veldig skuffet over dette forsøket og den negative nesten på 11dpo, men sånn er livet. Var mye værre ned avbrutt forsøk. Nå planlegger jeg veien videre, og har vel innsett at utenom fryseegget får vi nok ikke nytt fersk før etter sommerstengt i Porsgrunn i juli :/

Æsj, er så himla kjipt med det der sommerstengte greiene! Var sånn til meg ifjor sommer også!!

Skjønner godt du er skuffet, og at du planlegger veien videre! Gjort det under forsøka mine jeg også, og det har faktisk hjulpet å ha en plan videre! Vet du hvor raskt du kan få fryseforsøk??
 
Da testet jeg negativt i dag 15 dpo. Dette forsøket er da negativt. Ringer Porsgrunn imorgen og hører hvordan det blir med fryseforsøk.

Mannen vil at vi skal prøve alt nå for å lykkes, så han spanderer den testen i Athen, for se om vi har infeksjoner, evt antibiotika.

Vil så gjerne ha en baby <3
 
Så synd at det ikke gikk veien. Fint med mannen som vil prøve alt. Det skal gå snart!
 
Da testet jeg negativt i dag 15 dpo. Dette forsøket er da negativt. Ringer Porsgrunn imorgen og hører hvordan det blir med fryseforsøk.

Mannen vil at vi skal prøve alt nå for å lykkes, så han spanderer den testen i Athen, for se om vi har infeksjoner, evt antibiotika.

Vil så gjerne ha en baby <3

Så flott at mannen er med på å gå all in, det er min mann også[emoji173]️ og svigermor, hu insisterte på å betale vår prøve til Athen[emoji12][emoji12]
 
Da kom tr og.. For en fin dag :p
 
Kjedelig med mislykket forsøk!!

Jeg vurderer også å sende til Athen, koster det rundt 3000 kr?
Skikkelig dritt. Ikke noe positiv test på deg heller? :(

Det koster 200 euro. Jeg er overbevist om at jeg trenger en antibiotikakur, har aldri gått på det tidligere så nu er det dags!
 
Skikkelig dritt. Ikke noe positiv test på deg heller? :(

Det koster 200 euro. Jeg er overbevist om at jeg trenger en antibiotikakur, har aldri gått på det tidligere så nu er det dags!

Nei, tok negativ blodprøve i går.. så venter bare på tanta nå!!

Ok, da skal jeg sende også tror jeg.. Og så skal jeg teste ut scratching.

Bare å kjøpe oppbevaringskopper, grisete prosess..
 
❤️❤️
 
Skikkelig dritt. Ikke noe positiv test på deg heller? :(

Det koster 200 euro. Jeg er overbevist om at jeg trenger en antibiotikakur, har aldri gått på det tidligere så nu er det dags!

Med hidden chlamydia så er det 300 euro. Det kan lønne seg å ta den i tillegg, selv om du får antibiotika for bakterielle uregelmessigheter uansett. Om du får påvist hidden så får du litt sterkere og lengre antibiotikakur av det.
 
Snakket med Porsgrunn, innsett av fryseegget i uke 15, så slapp å vente en evighet. Skal skje i naturlig syklus. Det er litt skummelt syns jeg!
 
Snakket med Porsgrunn, innsett av fryseegget i uke 15, så slapp å vente en evighet. Skal skje i naturlig syklus. Det er litt skummelt syns jeg!

Nå skal jeg ikke si at det gjelder alle, men jeg ble i alle fall superdårlig av fryseforsøkmedisinene! Var helt grusomt syns jeg. For meg var det det verste med ivf, i tillegg mistet jeg jo to stk etter å ha gått helt ferdig på medisinene.

Vi bor så langt borte fra behandlende klinikk at jeg turte ikke ta sjansen å spørre om innsetting i naturlig syklus.
Jeg syns jo du er griseheldig som får innsetting i naturlig syklus! Da slipper du de grusomme hestedosene med hormoner!

Heia deg og fryseegget! Håper det blir full klaff! Er jo ikke så skrekkelig lenge til heller!

Dette blir kjempebra!
 
Back
Topp