Bringebærblad kaplsler og Weleda oil

Her er det nå ett måltid om dagen viet til piller; tre omega 3, 2 bringebær, 2 hudprogram-vitaminer, 1 multivitamin og per i dag 1 magnesium.

Rart jeg mangler matlyst?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Har kjøpt bringebærkapsler og weledaolje i dag, når begynte dere å smøre? Og hvor ofte smører dere? Og når begynte dere på kapslene? Og hvor mange kapsler per dag? Mandag starter vi på svangerskapsuke 33:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt bringebærkapsler og weledaolje i dag, når begynte dere å smøre? Og hvor ofte smører dere? Og når begynte dere på kapslene? Og hvor mange kapsler per dag? Mandag starter vi på svangerskapsuke 33:)

Hei:)

Hvem av oljene kjøpte du?
Den til mellomkjøttet eller den til magen?
Den til mellomkjøttet kan du starte med nå, selv om det står fra uke 34.
Jeg bruker den bare på natten , pga blir litt "klam". Oljen til magen bruker jeg 3 ganger daglig.( Morgen-ettermiddag-natt.)

Kapslene tar jeg 2 x 2 ganger daglig av.

Hei:)

Hvem av oljene kjøpte du?
Den til mellomkjøttet eller den til magen?
Den til mellomkjøttet kan du starte med nå, selv om det står fra uke 34.
Jeg bruker den bare på natten , pga blir litt "klam". Oljen til magen bruker jeg 3 ganger daglig.( Morgen-ettermiddag-natt.)

Kapslene tar jeg 2 x 2 ganger daglig av.
Kjøpte den til mellomkjøttet:) Har brukt den til magen siden starten:) Når starta du med kapslene da?:)

Kjøpte den til mellomkjøttet:) Har brukt den til magen siden starten:) Når starta du med kapslene da?:)

Jeg startet med kapslene for ca en uke siden. Jeg er 36+3 i dag.
Jordmor mente det var litt i seneste laget, men bedre å starte da enn å ikke ta de.
Er visst anbefalt å ta hele siste trimester:)

Jeg startet med kapslene for ca en uke siden. Jeg er 36+3 i dag.
Jordmor mente det var litt i seneste laget, men bedre å starte da enn å ikke ta de.
Er visst anbefalt å ta hele siste trimester:)
Står diverse steder at kapslene ikke bør tas for tidlig, nettopp for at det kan aktivere livmor og fremskynde fødsel. Tok ikke sjansen og begynte i uke 34 :)

Står diverse steder at kapslene ikke bør tas for tidlig, nettopp for at det kan aktivere livmor og fremskynde fødsel. Tok ikke sjansen og begynte i uke 34 :)

Min Jordmor mente også at uke 34 var det ideelle tidspunktet å begynne å ta disse kapslene. Jeg var litt sent ute.
Jeg tar 4 istedenfor 6 piller daglig. Synes 6 piller blir litt i overkant mye.
Har ikke merket noe på fordøyelsen/sammentrekninger/kynnere/murringer - alt er som vanlig for meg.
Håper de gjør nytten sin under fødsel og etter fødsel:)

Jeg tar to til morran og to på kvelden rett etter tannpussen med vann bare.. Eneste måten jeg skal huske på det..

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

dy7uva4e.jpg

a8ezesap.jpg

Ser nå at det står "mat eller drikke", så kanskje jeg kan slippe unna med vann?

Oki er ikke den jeg har ! Du kan jo bare prøve med litt vann bare! Jeg tar mine til frokost 2 tabletter (da jg husker alle pillene :p ) også tar jeg to tabletter rett før jeg legger meg med litt vann bare! Og det går veldig fint det :)

dy7uva4e.jpg

a8ezesap.jpg

Ser nå at det står "mat eller drikke", så kanskje jeg kan slippe unna med vann?

På min står det 2 kapsler daglig og det står de inneholder 960mg pr.

Sent from my iPad using BV Forum

Kapslene går fint men den hersens massasjen med oljen... :S Føles ut som om det er en diger glassmanet nedi der, bare svampete, ømt og bløtt. Grøss.. Ikke er det lett å rekke ned dit med fingrene heller.. Dagens syt :p

Det står jo egentlig 2 kapsler to til tre ganger daglig. Altså 4-6 kapsler daglig? Jeg har den samme :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Det står jo egentlig 2 kapsler to til tre ganger daglig. Altså 4-6 kapsler daglig? Jeg har den samme :)

Jeg tar kun 2 x 2 daglig:)
Selv om det står 2 x 3 daglig.
Husker ikke alltid å ta de heller...

På mine står det kun 2 tabl daglig, tar de hver morgen :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tar 2 morgen og 2 på kveld, av biolife... Men om det har noen virkning vites jo ikke. Modningen var i gang før jeg begynte på dem. Men så sier det vel at de hjelper å trekke sammen livmoren etter fødsel også? :-)

Back
Topp