Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiHar kjøpt bringebærkapsler og weledaolje i dag, når begynte dere å smøre? Og hvor ofte smører dere? Og når begynte dere på kapslene? Og hvor mange kapsler per dag? Mandag starter vi på svangerskapsuke 33
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjøpte den til mellomkjøttet Har brukt den til magen siden starten Når starta du med kapslene da?Hei
Hvem av oljene kjøpte du?
Den til mellomkjøttet eller den til magen?
Den til mellomkjøttet kan du starte med nå, selv om det står fra uke 34.
Jeg bruker den bare på natten , pga blir litt "klam". Oljen til magen bruker jeg 3 ganger daglig.( Morgen-ettermiddag-natt.)
Kapslene tar jeg 2 x 2 ganger daglig av.
Jeg startet med kapslene for ca en uke siden. Jeg er 36+3 i dag.Kjøpte den til mellomkjøttet Har brukt den til magen siden starten Når starta du med kapslene da?
Står diverse steder at kapslene ikke bør tas for tidlig, nettopp for at det kan aktivere livmor og fremskynde fødsel. Tok ikke sjansen og begynte i uke 34Jeg startet med kapslene for ca en uke siden. Jeg er 36+3 i dag.
Jordmor mente det var litt i seneste laget, men bedre å starte da enn å ikke ta de.
Er visst anbefalt å ta hele siste trimester
Min Jordmor mente også at uke 34 var det ideelle tidspunktet å begynne å ta disse kapslene. Jeg var litt sent ute.Står diverse steder at kapslene ikke bør tas for tidlig, nettopp for at det kan aktivere livmor og fremskynde fødsel. Tok ikke sjansen og begynte i uke 34
Må de tas ved mat??? Det må ikke mine! Står bare morgen og kveld på boksen min :0Jeg er så himla dårlig på de kapslene! Problemet er å huske å ta dem til mat.
Må de tas ved mat??? Det må ikke mine! Står bare morgen og kveld på boksen min :0
Oki er ikke den jeg har ! Du kan jo bare prøve med litt vann bare! Jeg tar mine til frokost 2 tabletter (da jg husker alle pillene ) også tar jeg to tabletter rett før jeg legger meg med litt vann bare! Og det går veldig fint det
Ser nå at det står "mat eller drikke", så kanskje jeg kan slippe unna med vann?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ser nå at det står "mat eller drikke", så kanskje jeg kan slippe unna med vann?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Jeg tar kun 2 x 2 dagligDet står jo egentlig 2 kapsler to til tre ganger daglig. Altså 4-6 kapsler daglig? Jeg har den samme
Sent from my MT27i using BV Forum mobile app