Bringebærblad kaplsler og Weleda oil

Er kapslene store og har dem bismak? Jeg klarer ikke ta trankapslene engang:/
Ja, de er DIGRE og smaket dritt! Ble overraska og tror dette kommer til å bli en prøvelse

Er kapslene store og har dem bismak? Jeg klarer ikke ta trankapslene engang:/

Ja, de har litt str på seg og har en slags urte smak med en gang du putter de i munnen å skal til å svelge de :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde du klart å ta den om du slet.med kvalme?

Veldig vanskelig å svare på. Men bestill fra iHerb, er så billig at viss du ikke klarer å ta de, så har ikke du brukt mangen kronene :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det står at man evnt kan åpne kapslene og lage te. Regner med at det betyr at man kan blande det ut i drikke, eller ta pulveret uten kapselen med vann.

Den finnes i te også. Og den smaker ingen ting.

Jeg synes ikke de er så ille. Tran er mye verre.

Sent from my iPad using BV Forum

Den finnes i te også. Og den smaker ingen ting.

Jeg synes ikke de er så ille. Tran er mye verre.

Sent from my iPad using BV Forum

Teen syns jeg smaker ufattelig vondt, så den hadde jeg aldri klart å drikke om jeg slet med kvalme. I tillegg sies det at te er mindre effektivt enn tablettene (viss noen av de i det hele tatt fungerer ) :p

Kapslene skal være mer høykonsentrerte, jeg går nok for dem.. Med mindre det blir ekkel raping med ettersmak da.. Klarer ikke å ta trankapsler eller jern (flytende) lengre, blir så kvalm :s

Kapslene skal være mer høykonsentrerte, jeg går nok for dem.. Med mindre det blir ekkel raping med ettersmak da.. Klarer ikke å ta trankapsler eller jern (flytende) lengre, blir så kvalm :s

Jeg får ingen raping med ettersmak av de, men får det av trankapsler- flytende tran med sitron er mye bedre :D

Jeg får ingen raping med ettersmak av de, men får det av trankapsler- flytende tran med sitron er mye bedre :D

Har også den med sitron, men klarer ikke den heller :s :P Men har fått tran "helt i halsen" etter at en trankapsel sprakk i munnen (helt uten forvarsel :p) for noen uker siden. Fytti katta det var EKKELT altså... :)

Har vært på fødselsforberedende hos jordmor i dag, og måtte selvfølgelig spørre om disse bringebær bladene som alle snakker om :smiley-angelic006

Hun skrøt veldig av det, og anbefalte det.
Hun fortalte at hun selv hadde brukt det og var veldig fornøyd med produktet.
Hun mente at det ikke var skadel

Innlegget mitt ble publisert før det var ferdig skrevet .
Prøver igjen :

Har vært på fødselsforberedende hos jordmor i dag, og måtte selvfølgelig spørre om disse bringebær bladene som alle snakker om:)

Hun skrøt veldig av det, og anbefalte det.
Hun fortalte at hun selv hadde brukt det og var veldig fornøyd med produktet.
Hun mente at det ikke var skadelig for fosteret på noen måte, og at det ikke skadet å gi det en sjanse:)

Så nå har jeg kjøpt inn kapsler og enda en ny flaske av weleda oljen.
(Brukt 4flasker hittil!)
Magen er så stor nå og når man smører tre ganger daglig, går det MYE olje!
image.jpg

Er mer at jeg aldri har hørt om bringebærkapsler eller denne spesielle oljen. Ingen har sagt noe om det til meg.

Slik jeg forstår det skal ikke kapslene smøres på, men inntas? Så hva er hensikten med dem.

Og hva er spesielt med Weleda olje?
Jeg hadde heller aldri hørt om bringebærkapslene, men var hos jordmor i dag og hun sa at de KUNNE hjelpe deg til å få en bedre fødsel. Skal visstnok smøre deg innvendig eller noe. Hun hadde brukt dem selv, men kunne ikke si om det hadde noe effekt, men skader jo ikke å ta de mente hun.

Og det smaker ingenting.
De svelges jo hele:)

Og hvis man velger å lage te så smaker det bare litt gress-aktig. Jeg foretrekker å svelge kapslene bare. Enkelt og greit :)

Hvor kjøper men dette? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det for sent og begynne med disse tablettene i ule 36 ;/
Nei :) bare å begynne :) jeg ble anbefalt å ta de en stund etter fødsel også. Hjelper å normalisere livmora igjen blant annet :)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp