Ja, de er DIGRE og smaket dritt! Ble overraska og tror dette kommer til å bli en prøvelseEr kapslene store og har dem bismak? Jeg klarer ikke ta trankapslene engang:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de er DIGRE og smaket dritt! Ble overraska og tror dette kommer til å bli en prøvelseEr kapslene store og har dem bismak? Jeg klarer ikke ta trankapslene engang:/
Er kapslene store og har dem bismak? Jeg klarer ikke ta trankapslene engang:/
Neeeeei! Da vet jeg ikke om det er noe vits å kjøpe:/Ja, de er DIGRE og smaket dritt! Ble overraska og tror dette kommer til å bli en prøvelse
Hadde du klart å ta den om du slet.med kvalme?Ja, de har litt str på seg og har en slags urte smak med en gang du putter de i munnen å skal til å svelge de
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det står at man evnt kan åpne kapslene og lage te. Regner med at det betyr at man kan blande det ut i drikke, eller ta pulveret uten kapselen med vann.Neeeeei! Da vet jeg ikke om det er noe vits å kjøpe:/
Hadde du klart å ta den om du slet.med kvalme?
Det står at man evnt kan åpne kapslene og lage te. Regner med at det betyr at man kan blande det ut i drikke, eller ta pulveret uten kapselen med vann.
Den finnes i te også. Og den smaker ingen ting.
Jeg synes ikke de er så ille. Tran er mye verre.
Sent from my iPad using BV Forum
Kapslene skal være mer høykonsentrerte, jeg går nok for dem.. Med mindre det blir ekkel raping med ettersmak da.. Klarer ikke å ta trankapsler eller jern (flytende) lengre, blir så kvalm :s
Jeg får ingen raping med ettersmak av de, men får det av trankapsler- flytende tran med sitron er mye bedre
Jeg hadde heller aldri hørt om bringebærkapslene, men var hos jordmor i dag og hun sa at de KUNNE hjelpe deg til å få en bedre fødsel. Skal visstnok smøre deg innvendig eller noe. Hun hadde brukt dem selv, men kunne ikke si om det hadde noe effekt, men skader jo ikke å ta de mente hun.Er mer at jeg aldri har hørt om bringebærkapsler eller denne spesielle oljen. Ingen har sagt noe om det til meg.
Slik jeg forstår det skal ikke kapslene smøres på, men inntas? Så hva er hensikten med dem.
Og hva er spesielt med Weleda olje?
Du får kjøpt det på helsekostenHvor kjøper men dette?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei bare å begynne jeg ble anbefalt å ta de en stund etter fødsel også. Hjelper å normalisere livmora igjen blant annetEr det for sent og begynne med disse tablettene i ule 36 ;/
Takk! Da får jeg vagge meg en tur på senteret ;-)Du får kjøpt det på helsekosten
Feks Life.