Er mer at jeg aldri har hørt om bringebærkapsler eller denne spesielle oljen. Ingen har sagt noe om det til meg.
Slik jeg forstår det skal ikke kapslene smøres på, men inntas? Så hva er hensikten med dem.
Og hva er spesielt med Weleda olje?
Hei
Kapslene har jeg heller aldri hørt om- og kjenner ikke til de.
Men jeg skal lese litt om det for å se om dette kan være noe for meg .
Synes det er veldig interessant og liker å tilegne med kunnskap gjennom andres erfaringer. Utrolig fint at vi kan "hjelpe/råde" hverandre via forumet synes jeg. Jeg har tilegnet meg så mye ny kunnskap takket være alle her , og er så takknemlig for det.
Ang weleda oljen har jeg fått den tipset av flere av mine venninner som har skrytt veldig av den.
Weleda har utviklet økologisk naturlig hudpleie siden 1921 og weleda oljen er spesielt basert på urter, mineraler, naturlige planteoljer og ekte eteriske oljer.
Den skal visst være et av de "bedre" produktene på markedet.
Jeg smører meg 2-3 ganger daglig, og passer på at jeg alltid er fuktig på magen.
Jeg er høygravid i morgen (34+4) ,magen vokser i ekstremfart nå og jeg kjenner huden strekkes, men ikke noe antydning til strekkmerker enda.
Er klar over at strekkmerkene vanligvis kommer helt mot slutten, så kan jo fremdeles dukke opp...
Men hittil har jeg veldig god erfaring med
Weleda oljen og kommer til å anbefale den til alle jeg kjenner som er gravide.
Et fantastisk produkt !