5+6
Og der fikk man hodet over vann etter noen GRUSOMME dager med omgangen! Aldri vært så sikker på at jeg kom til å dø i hele mitt liv! Okei det var en smule dramatisk, men samboeren var definitivt på nippet til å dø, for det var like før jeg tok livet av han selv…
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
At det går an å være så ubrukelig når ungen din spyr! Han er så hypokonder og så redd basilusker at han blir stående uten å gjøre noe som helst. Så da har jeg da, med min gode luktesans (fordi gravid) stått og brekt meg og vasket opp etter ikke bare en 9-åring, men en 32-åring også, fordi det er tydeligvis like vanskelig å treffe doen når man er barne-mann som når man er voksen mann
MEN! Mannen lever, guttungen lever, og jeg lever, og er såvidt jeg vet fortsatt gravid! Sendte forøvrig melding til klinikken i dag med bekymringer ang SA og MA og BO og EXU og alle ting jeg aldri har tenkt over før, og som ikke var et stressmoment sist (da levde jeg under en boble som sa at positiv test betyr baby uansett)…
Har sluttet å teste fordi jeg er tom for tester, men skal prøve alt jeg har å ikke tenke så mye på akkurat det! Siste test jeg tok var på tirsdag, og den var såvidt det var sterkere enn kontrollstreken, så jeg døpte den en dye-stealer, og lot det ligge med det! Stolt!
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Har forøvrig ikke fastlege, og bor på bygda, så får ikke tatt HCG- målinger om noen tenkte på det, og det er kanskje like greit, for det tror jeg hadde stressa meg mer!
Jeg må bare innse at jeg ikke får gjort noe fra eller til, så da er det bare å vente de 12 dagene som gjenstår til UL, og bare tenke at alt er bra til det motsatte er bevist! Og det er det jo!
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)