Åh, trodde jeg hadde svart deg! Men mulig det var i IKM gruppen
Veldig fint og symbolsk bilde! Har du gitt tilbakemelding til klinikken i dag? For det var i dag sin var deres testdato?
Men du vet, at i løpet av uke 4-5 så bikker du 3000 kjapt med fordobling!
Nå er det eneste som er litt leit at vi ikke kommer i samme termingruppe, det er skikkelig leit faktisk..
Jeg vil så gjerne at du er der altså, bare vil dele reisen med deg 
Veldig fint og symbolsk bilde! Har du gitt tilbakemelding til klinikken i dag? For det var i dag sin var deres testdato?Men du vet, at i løpet av uke 4-5 så bikker du 3000 kjapt med fordobling!
Nå er det eneste som er litt leit at vi ikke kommer i samme termingruppe, det er skikkelig leit faktisk..

Jeg vil så gjerne at du er der altså, bare vil dele reisen med deg 
Ja, satser på å se fine 3+ når jeg tester!!
Hadde det skikkelig på følelsen, hihi.
Muligens jeg gjør det i morgen!
Og spennende med mulig huskjøp da!!
Så nå blir det spennende i dag da, når jeg er borte hjemmefra fra kl 10.00-22.00 på kordag med nye koret mitt, så skal pingla av en samboer jeg har ta vare på gutten… jeg må ha trua!
I morgen eller mandag blir det klaff, og da gir jeg meg med testinga kjenner jeg! Digital BØR slå ut på 3+ i morgen (har ikke mer tiss i meg nå, og liker ikke teste utover dagen)
grøss.. Og vi mødre altså, står i det!

Satser på at alt er som det skal!
Men da vet du hva det har i vente med er liten til, en ubrukelig mann på det området - for det er helt sikkert at det kommer i hus flere ganger med nytt baby