Bringebær vol.2

Lilje1992

Betatt av forumet
Vi som prøver :)
VELKOMMEN TIL MIN DAGBOK

Etter å ha fulgt forumet en stund, og stukket noen forsiktige tær i forskjellige tråder tenker jeg at det er på tide å få ned litt tanker i min helt egne dagbok!

Jeg er 32 år gammel, mamma til en på 9,5 år, og møtte mannen i mitt liv for straks 6 år siden. Han har vært en nydelig pappa for mini, og nå er det på tide å produsere småsøsken! Jeg tok ut p-stav tidlig i år, og vi begynte prøvingen for fullt i juni. Det har vært en berg og dalbane av følelser for min del, men har hatt en stødig mann som bare tar imot alt på strak arm og støtter med «vi prøver igjen!» hver gang tante rød melder sin ankomst. :Heartpink

Syklusen min er nesten irriterende regelmessig, og har så lenge jeg kan huske vært på 29 dager, både med og uten hormonell prevensjon. Derfor har denne syklusen (som er offisielt pp4 for oss) vært rar! Jeg er i skrivende stund på CD 32, og ingen antydning til verken TR eller positiv test. Har ingen symptomer bortsett fra trøtthet, oppblåsthet, ømme pupper og total forvirring. Har hatt en del kvalme, murringer, og generelt ubehag, men ingen positiv test så langt, ei heller spotting eller blødning av noe slag.

For å gjøre visa enda morsommere, så skal vi på ferie til uka, og jeg synes det er kjempeartig å potensielt få besøk av tanta akkurat når vi har basseng og avslapning på tapetet… eeeeller ikke… men hvem vet, kanskje det bare er sen hcg stigning? Kanskje eggløsning var senere enn antatt (siste aksjelegging ble 16. oktober, pga jobben til mannen, så håpet er vel ute for spire!)? Tiden vil vise! Jeg holder meg selv oppdatert (og kanskje det er flere som vil følge med og lese?), så blir det spennende om tanta kommer i morgen eller ei!

PS! Navnet på dagboken kommer av at sist jeg gikk gravid fikk jeg vite om graviditeten akkurat når mini var på størrelse med et bringebær, og jeg kalte han «lille bringebær» helt til dagen han ble født og fikk navnet sitt :Heartred

Oppsummering prøving:
  • PP0: februar 2024 - tok ut p-stav for å bli kjent med syklus etter 6 år på prevensjon
  • Ingen aktiv prøving: februar 2024 - mai 2024
  • PP1: Juni 2024 - vi prøver oss frem - IKKE GRAVID
  • PP2: Juli 2024 - leser meg grundig opp på eggløsning og fertile dager - IKKE GRAVID
  • PP3: August 2024 - ble gravid for 10 år siden med storebror - IKKE GRAVID
  • PP4: September 2024 - noe dårlig prøvemåned, mye stress, lite aksjelegging - IKKE GRAVID
  • PP5: Oktober 2024 - leter etter EL med strips - begynt temping - IKKE GRAVID
  • PP6: November 2024 - fertilitetssjekk privat

Last edited:
CD 33, PP 4

Da har vi kommet til det punktet hvor Flo-appen ikke lenger klarer å følge syklusen min, og har gitt opp å estimere mens og eggløsning fordi TR er forsinket. Ingen tegn til tanta i dag heller, men har valgt å ikke teste. Tar en test i morgen. Jeg kan være alt fra 15-18 dpo i dag, og har ingen symptomer som tyder på forestående mens. Fortsatt ganske trøtt, noe uggen, og vondt i halsen.

Har ikke fastlege da kommunen min ikke har noe særlig av det, så får ikke tatt blodprøver eller sjekket opp heller. Varer det til over høstferien får jeg fri til legevakta eller gå privat, vi får se :dead: Nå har jeg siste arbeidsdag før syden, så får jeg prøve å nyte sol og bad uten for mye stress!

Last edited:
CD 1, PP 5

Jaggu, kanskje det hjalp med dagbok for å sortere tankene? Kroppen er merkelig! :laughing021

Ble sendt hjem fra jobb i dag med feber, hodepine, og generelt skikkelig uggen, og når jeg kom hjem banket tanta på! :evil4 Litt godt å kjenne at det skjer noe, spesielt siden jeg allerede hadde innfunnet meg med at det ikke ble spire denne prøveperioden! Typisk at det blir blodig bassengferie, men jeg har heldigvis en syltynn tante som vet sin besøkstid, så er vel helt ferdig til mandag/tirsdag. :notworthy

Mannen er ivrig på ny prøving, og jeg er vel klar jeg også! Med denne forskyvningen får vi faktisk bedre sjangse på november om det ikke klaffer i oktober, fordi det ikke kræsjer med borte-jobb for mannen. Det er jo ganske motiverende, selv om jeg manifesterer oktober-klaff og juli-baby! :angelic:

Last edited:
CD 2, PP 5

Som vanlig sover jeg ekstremt dårlig når TR er på besøk. Men er ikke så trøtt på dagtid egentlig heller, så vet ikke helt hva som er greia med det :confused005 Sovna ordentlig sikkert rundt 04:00, og det er jo typisk når vi skal sitte 4,5 timer i fly i dag… Samboeren oppgraderte oss, så vi sitter på fremste rad alle tre i det minste, så får godt med beinplass! :notworthy Har utover lite søvn som vanlig lite symptomer. Har aldri vondt eller ubehag mens jeg blør, og har alltid veldig mild blødning, HELDIGVIS! Kjøpte meg eggløsningstester i går, og skal prøve en syklus med jevn testing, siden forrige syklus ble første som hadde forsinket EL! Vil ikke misse peaken igjen! Ellers skal mannen teste svømmerne sine denne mnd, bare så det er gjort, og han har begynt på kosttilskudd han også, sånn for å ha best mulige sjanser fremover.

Ser det er noen innom her i ny og ne pga reaksjoner, det er koselig! :Heartred Har aldri skrevet dagbok, men kjenner det er godt å lufte tankene med seg selv, og sette litt ord på ting. Samboeren får nok mas, så greit å finne et annet utløp for munndiare :cool:

Last edited:
CD 3, PP 5

I dag er jeg skikkelig forvirra… mensen var jo tre dager forsinket denne syklusen, kom på fredag… trodde jeg. Kom masse rosa på papiret, og littegranne på en tampong (hadde i en gul tampong i 4-5 timer ish, og det vart bare litt brunt blod på ene siden når jeg tok den ut). Så i går lørdag dro vi på ferie til syden, og samme greia på de to gule tampongene jeg satte inn i løpet av dagen (tampong pga 4,5 timer i fly, og orker ikke styre med bind/truseinnlegg på fly). Tok ut og gikk uten hele resten av dagen i går. Så til i dag. Satte i en gul tampong før en utflukt kl 12 (ingenting før det på dagen), så tok jeg den ut igjen nå kl 16, og det er bare bittelitt brunt på ene siden… det er jo ikke vanlig mensen?? Negative tester hele veien, siste test tatt på torsdag denne uken… hva skjer? Her er jeg på resort, så ingen graviditetstester å oppdrive, så må vente til det tar seg opp med TR, evt vente med gtest til vi kommer hjem om en uke :confused005 Kan jeg være gravid og det er festeblødbing? Isåfall sykt sent? Eller? Eggløsninga kom jo da mest sannsynlig den 19. men siste to gangene vi har lagt inn aksjer var 16. og 30. oktober, så det klaffer liksom ikke det heller… Får ta tiden til hjelp! Drukket litt alkohol fordi ferie og all inclusive, men lurer jo på om det er lurt eller ei :confused005

Last edited:
CD 5, PP 5

Blitt to dager til med samme rare lille blødning, så velger å kalle det TR og gå videre med livet :laughing002 Her har vi 30 grader og strålende sol! Blitt mye bading til tross for tampong og drit, men formen er topp, og vi nyter dagene :Heartpink

Håper på en liten spire denne mnd, da har vi snakket om å annonsere på lillejulaften for den kommende storebroren, og øvrig familie på julaften :angelic: Man må ha trua!!

Ellers har jeg bestilt opp eggløsningstester til når vi kommer hjem, og holder motet oppe for ny PP! Blir lite sengekos her når det er så varmt og alle ligger på samme rom, men litt har vi nå fått til å kose oss, og humøret er på topp hos samtlige! Veldig godt med litt avbrekk i hverdagen etter en noe som føles ut som en eviglang september :Heartpink

Nei nå skal jeg hoppe i bassenget igjen! :blob3

Last edited:
CD 6, PP 5

Da var tr (???) borte, og vi satser alt vi har denne mnd! Fant ut at det vart litt kleint på hotellet her, for vi har veldig nysgjerrige naboer på begge sider, og mini sover så lett i varmen… så da ble det en runde i dusjen i går, så får vi se hvordan resten av uka blir! Nesten litt spennende å måtte være så kreativ :laughing002 Blir litt erting og hinting, og litt ekstra artig når vi vet vi ikke kan der og da pga våken 9-åring eller publikum! Vi øver jo bare nå, for EL kommer jo ikke før nærmere cd 15 :cool:

Ellers er formen grei. Magen var litt i ulage første dagene pga reise og uvant mat, men ellers har jeg blitt ganske så brun, og gått opp sikkert 4 kg pga all inclusive :laughing021Jeg har tatt med meg vitaminene mine på tur, og tar q10, men lurer på om jeg kanskje tar for lite? Tar en kapsel dagen, og de er på 100 mg. Produsent anbefaler mellom 30-100 mg dagen, men leser her inne at man bør ta mellom 300-600?? Må lese meg opp litt.

Nå går bussen vår om litt så må løpe, vi skal på ubåt-cruise! :hello

Last edited:
CD 7, PP 5

Jeg er så rolig i dag! Stress med jobb og prøving og høst har endelig gitt seg. Jeg er ikke glad i regn, og jeg er ikke glad i vinter. Sånn er det bare, men må leve med det når jeg bor i kalde Norge :laughing021 Vi har dermed bestemt oss for at vi skal få til en sånn ferietur på høsten hvert år, så slipper jeg min årlige høst-depresjon like sterkt! Når mannen har jobben han har, så er vi så heldige å ha muligheten! Jeg er jo opprinnelig fra varmere strøk, så kroppen min takler sol og sommer bedre enn kulde og vinter :cool:

Vi har enda to hele dager igjen i sommervarmen, og har oppstart av aksjelegging for denne perioden nå i kveld (selv om eggløsninga ikke er før om en ukes tid) :Heartpink Har 30 eggløsningstester som venter i postkassa når vi kommer hjem, så gleder meg til å dra frem dem og «tissekoppen» min (sammenleggbar silikonkopp som alltid står klar for å tisses i).

Ellers tråler jeg forumet etter spennende dagbøker og tråder, og synes det er så gøy å lese om hvor forskjellige vi er alle sammen! Noen vil ha mange, noen vil ha en, noen vil ha tette, noen vil vente lenge, noen får til på første på, andre har over 80 på bak seg :Heartpink Så må vi huske å leve for oss selv og alle vi har rundt oss også, ikke bare det store ønsket som er en spire til i flokken. Det har denne ferien lært meg: å sette pris på øyeblikkene her og nå! Vi får en baby til, på en eller annen måte, men det øyeblikket som er akkurat nå er det ingen som kan gi tilbake, så vi skal nyte! Nyte hver uke, hver dag, hver time, hvert minutt og hvert sekund av det EVENTYRET som er livet :love7

Last edited:
Selv om jeg er født og oppvokst i Norge, takler jeg sol og sommer bedre enn kulde og vinter :p Misunner dere ferien i varmere strøk! Kjenner jeg bare gleder meg skikkelig til sommeren igjen.
Elsker holdningen din om å bare nyte øyeblikkene her og nå ❤️ Er lett å gå inn i den bobla med prøving, og glemme å nyte hverdagen også.
Håper uansett det klaffer for dere denne pp’n ❤️ Kos dere masse og nyt ferien!

Selv om jeg er født og oppvokst i Norge, takler jeg sol og sommer bedre enn kulde og vinter :p Misunner dere ferien i varmere strøk! Kjenner jeg bare gleder meg skikkelig til sommeren igjen.
Elsker holdningen din om å bare nyte øyeblikkene her og nå ❤️ Er lett å gå inn i den bobla med prøving, og glemme å nyte hverdagen også.
Håper uansett det klaffer for dere denne pp’n ❤️ Kos dere masse og nyt ferien!
Ja som min bestefar sa så fint: Alle kropper takler aller best det været man kan være naken i uten å fryse :laughing002 Sommer er den beste tiden, og sommerferie er såååå fantastisk (og aller best om man får til å ha den samtidig) :Heartpink

Takk for lykkeønskninger! Krysser fingrene for full klaff, så håper jeg :Heartpink:Heartred følger dagboka di, og så artig å se oppdateringer og at HCG stiger så fint for deg! :notworthy

Ja som min bestefar sa så fint: Alle kropper takler aller best det været man kan være naken i uten å fryse :laughing002 Sommer er den beste tiden, og sommerferie er såååå fantastisk (og aller best om man får til å ha den samtidig) :Heartpink

Takk for lykkeønskninger! Krysser fingrene for full klaff, så håper jeg :Heartpink:Heartred følger dagboka di, og så artig å se oppdateringer og at HCG stiger så fint for deg! :notworthy
Haha, fantastisk! :laughing002 Jeg blir deprimert av hvor tidlig mørkt det blir, regn og kulde. Neste sommer kan liksom ikke komme fort nok!! ❤️

Krysser fingrene for deg ❤️
Så gøy at du følger med :love017 Ja, det var en stor lettelse ❤️

Haha, fantastisk! :laughing002 Jeg blir deprimert av hvor tidlig mørkt det blir, regn og kulde. Neste sommer kan liksom ikke komme fort nok!! ❤️

Krysser fingrene for deg ❤️
Så gøy at du følger med :love017 Ja, det var en stor lettelse ❤️
Håper sommeren som kommer blir like bra som den som var! :smiley-angelic001

Takk :Heartpink Gleder meg til å følge deg videre!

CD 9, PP 5

Siste sydendag for i år, og vi har plassert oss ved bassenget :Heartred Mini er bittelitt sliten av sola, så tror det er perfekt med hjemreise senere i dag :smiley-angelic002

I natt kjente jeg stikninger på venstre side, litt sånn murringer bare ikke helt… litt tidlig for eggløsning enda eller? Venter ikke den før nærmere CD 15-19 en gang… Men mulig det bare er luft/magen som jobber med all maten vi har spist i løpet av uka :laughing002 SOM jeg gruer meg til å måtte lage middag hver dag igjen!

Ellers har mannen bestemt seg for å drøye jobb-reisen med en dag, så vi får lagt inn litt tidlig-aksjer i kveld og i morgen :smiley-angelic001:Heartred Han er heldigvis ikke borte lenge, så vi får en super PP denne mnd om det ikke skjer noe spesielt.

Skal ta en gtest når vi kommer hjem da, sånn i tilfelle rottefelle, siden tanta var så veldig rar! Oppdaterer fortløpende :cool:

Last edited:
CD 10, PP 5

Merker jeg er mindre her inne når jeg ikke er i DPO-land, men er innom en gang i blant og sjekker varsler på tråder og dagbøker jeg følger! Samboeren flira litt av meg i går, for jeg prøvde desperat å lese ferdig en spennende tråd før jeg måtte sette på flymodus for å fly hjem fra ferie :hilarious:

Første jeg gjorde når jeg kom hjem var å gå på do og ta en eggløsningstest, som ikke overraskende var veldig negativ! Venter ikke eggløsning før om en halv ukes tid (litt varierende utifra appen jeg bruker) men blir artig å se stigning!

Jeg er tydeligvis en sånn som har best LH på kvelden, for se på bildet her! Ene tok jeg i går kveld rett før 23, og nederste i dag rett over 10. Tror jeg legger inn rutine om å ta EL-test etter jobb, det blir mellom 15-17 en gang hver dag. Tar en til senere i dag også, bare for å dobbeltsjekke at det ikke er noe rart og toppen allerede har vært (noe som er veldig usannsynlig i og med at jeg ble ferdig med tr på tirsdag denne uka) :Heartred

Vedlegg

• IMG_7016.jpeg
    IMG_7016.jpeg
    139,1 KB · Visninger: 17
Last edited:
CD 11, PP 5

I dag flyter tankene litt overalt. Har en liten pustepause på jobb, etter å ha snakket med en kollega om dette med prøving. :Heartred Det er så ekstremt altoppslukende! Tiden går fort og sakte om hverandre, man har tankene helt andre plasser… hver eneste lille rykk og napp i kroppen gjør at man mister konsentrasjonen, og hvor mange ganger i løpet av en dag er det egentlig normalt å sjekke trusa??

Jeg har i går og i dag hatt vannaktig utflod (sorry TMI), og har følt for å skifte truseinnlegg ofte. Vannaktig i seg selv tyder jo ikke på så mye, men har i dag hatt noe murringer, og sexlysten er på topp! Hadde en runde med samboeren i går, og kjenner det er noe ømt og følsomt. Venter ikke EL før om 4-5 dager, men Premom skal ha det til at EL er på CD 22?? Det er alt for seint! Jeg har jo sykluser på 29 dager, så EL må komme rundt 15… legger ved et bilde av testene for denne syklusen (første syklus jeg tester med strips). Skjønner meg ikke helt på det enda, men kommer meg vel inn i det! Satser på at appen følger meg når den ser at det begynner å stige i LH :smiley-angelic001

Redigerer for å legge til: LH er best når den er best :laughing002 Jf gårsdagens innlegg… Går visst litt opp og ned det der, men håper det går stort sett oppover de neste dagene

Redigerer igjen: endret siste test inne på appen etter tips her inne. Oppdaterte bildet også, så det blir rett om jeg vil inn i dagboka og se ved en senere anledning :Heartred La den inn som 0,38, for den er jo ikke i nærheten av like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :laughing021

Vedlegg

• IMG_7036.jpeg
    IMG_7036.jpeg
    251,7 KB · Visninger: 13
Last edited:
SYKLUS-APPER

Hvorfor er det sånn at selv når jeg har ført inn alt av menstruasjon, eggløsningsslim, symptomer osv. i 3 forskjellige apper siden februar i år, så presterer alle appene å gi ulik info for når eggløsning er?? Så irriterende! Flo sier eggløsning er på CD 15 (18. oktober), Babyverden sin beregning er at eggløsning er på CD 16 (19. oktober), og Premom mener at jeg har eggløsning på CD 19 (22. oktober)…

Jeg skjønner jo at en app ikke klarer å beregne eksakt, men at de ikke skal kunne være enige når man legger inn akkurat samme informasjon synes jeg er irriterende..

I familiekalenderen denne mnd har vi dermed plotta inn fertile dager mellom 14.-23. oktober, og forutsatt eggløsning 18.-22. oktober :laughing021 Så må vi bare legge inn godt med aksjer inni der en plass! Hilsen hu mor som må ha alt planlagt og på papiret, og så samboer vet han ikke kan si ja til oppdrag utenbys på nevnte dager :cool:

Last edited:
CD 12, PP 5

Det vanskeligste med å styre med det her graviditetsgreiene er at jeg ikke har fastlege i kommunen jeg bor i… fastlegen min er 8 timer unna (evt en time med fly), og jeg har stått på venteliste for ny lege i 2 år (!!!). :arghh: Fastlegekrise much? Samboeren står på venteliste til samme lege, så om vi skal utrede noe så er vi nødt til å gjøre det privat enn så lenge for å slippe eviglang venting. Vi har sendt forespørsel om fertilitetsjekk hos Volvat for begge to, og venter på å få time. Dette kommer jo på 3500 kroner, inkludert spermprøve og UL og sånn. Blir julegaven til oss selv, og håper ikke vi trenger å bruke den, men verdt det om vi like vel må… :santa

En annen ting er denne evige dårlig samvittigheten ifht livstil og vaner! Jeg snuser ikke, jeg røyker ikke, jeg drikker ikke (kun til spesielle anledninger, men velger som regel å være sjåfør), men jeg er ALT for glad i søtsaker, bakst, potetgull, is… ALT som ikke er bra for kroppen! :mad:Veier 71/72 kg og er 165 cm høy. Er på ingen måte feit, men er så redd for at kostholdet skal sette en stopper for baby! Det som irriterer meg aller mest er at jeg VET jeg bør holde meg unna, men tyr til noe godt (og prosessert) ofte! Så blir jeg bare sur på meg selv… med storebror veide jeg 63 kg når jeg ble gravid med han, men det er jo 10 år siden! Gikk opp til nesten 90 kg i graviditeten, og han veide jo nesten 5 kg når han ble født. Har ligget stabilt på pluss minus 71/72 kg i 7 år nå, så kroppen er jo på en stabil vekt, selv med snacks og godis! Samboer er lik meg ifht snacks, men han veier 110 kg og er 186 cm høy, så han har litt for mye på kroppen akkurat nå. Han snuser også, så det påvirker sikkert. Og han er født ekstremt prematurt… i uke 24… :dummy: ingen komplikasjoner eller senskader, men har jo lest mye forskning om at tidlig fødte kan være sterile, fordi testikler og kjønnsorganer forøvrig ikke er helt modne ved fødsel… han har ingen problemer med utstyret, men har alltid hatt en bekymring ifht svømmerne sine (ikke hatt noe grunn til å sjekke det før vi ble i lag - ikke interessert i barn før det). Han har lite mengde når han kommer, selv om det ikke nødvendigvis har så mye å si, men blir godt å få det sjekka og bare få et svar på om det er mulig!

Puh… det var et langt innlegg! Oppsummering: vi venter på time for fertilitetsjekk, og håper vi får fastlege i kommunen vi bor i før neste år! :dance018

CD 14, PP 5

I går og i dag har eggløsningsslimet kommet på plass (i dag mer enn i går)! Ble aksjelegging i går kveld, og tenkte å få til en runde i dag også (det sies at søvn avler søvn, men jeg tror sex avler sex også!). Strimmeltestene er fortsat negative, men ser noe stigning, så skal fortsette å teste to ganger om dagen til det skjer noe mer!

Fikk lynraskt svar fra fertilitetsklinikken, og skal inn for blodprøver på CD 2/3 om det ikke sitter nå denne mnd, så skal vi få en fullstendig sjekk begge to! Blir så spennende å se om det er oss det er noe galt med, eller om det bare ikke har klaffet enda! Håper på sistnevnte! :smiley-angelic001

Ellers er hverdagen skikkelig i gang etter ferie, og jeg har en litt annen ro nå denne uka enn det jeg har hatt på lenge :Heartred Litt mer «det som skjer det skjer»-vibes, og det er litt godt å tenke på! Har ikke vært voldsomt mye inne på forum, fordi det skjer så mye med fritidsaktiviteter og jobb og livet generelt, og det er litt godt! Leser litt sporadisk på spennende tråder, og bare…
LEVER :love7

Oppdatering kl 19:44:
Nå skjer det noe med testene! Woho! Endelig på vei til eggløsning! Oppdatert bilde for egen dokumentasjon :angelic:

Vedlegg

• IMG_7069.jpeg
    IMG_7069.jpeg
    422,4 KB · Visninger: 17
Last edited:
CD 15, PP 5

Da var eggløsningstesten så vidt på vei ned igjen, og toppen var nådd i går! Har fortsatt masse eggløsningsslim på plass, så vi satser på en runde til med aksjelegging i kveld :happy093.

Jeg blir altså så fascinert av kroppen! Holdt ikke på sånn her med førstemann, men nå sjekker jeg utflod som om jeg aldri har gjort annet :laughing021 Har puttet inn to fingre omtrent hver gang jeg har vært på do de siste tre dagene, for å ha oversikt over når det blir mer/mindre slim, men enn så lenge så er det stabilt.

Har også kjøpt meg babyplan sitt termometer, og glidemiddel som skal imitere eggløsningsslim (for god measure!) og hjelper å holde liv i og lede svømmerne dit de skal! Kjøpte både den med applikation til inni, og den vanlige til å spørre på utstyret til samboeren. Anbefales å brukes sammen, så blir spennende! Lukta ingenting, og kjennes skikkelig ut som EL-slim! Det var veldig spesielt! Oppdaterer på hvordan det fungerer så de som evt er nysgjerrige kan få en pekepinn! Spennende om det får det til å klaffe også! Og om det sitter en spire denne runden så vil jeg tro glidemiddelet er trygt å bruke under graviditet også? Og jeg får så tørre slimhinner når jeg går gravid (iallfall for 10 år siden), så glidemiddel er gull! :Heartred

Tittet for gøy på sånn kinesisk fødekart, og i følge det så blir det jente om det klaffer i oktober :sign19 Må innrømme at jeg ikke er opptatt av kjønn og vil ikke vite hva det er når jeg går gravid heller, men artig å se om sånt stemmer! :D Noen her inne som har brukt det og det stemte? Gjorde det når jeg fikk mini! Stemte på en prikk!

Vedlegg

• IMG_7075.jpeg
    IMG_7075.jpeg
    234,8 KB · Visninger: 13
  • IMG_7076.jpeg
    IMG_7076.jpeg
    532,7 KB · Visninger: 12
CD 15, PP 5

Da var eggløsningstesten så vidt på vei ned igjen, og toppen var nådd i går! Har fortsatt masse eggløsningsslim på plass, så vi satser på en runde til med aksjelegging i kveld :happy093.

Jeg blir altså så fascinert av kroppen! Holdt ikke på sånn her med førstemann, men nå sjekker jeg utflod som om jeg aldri har gjort annet :laughing021 Har puttet inn to fingre omtrent hver gang jeg har vært på do de siste tre dagene, for å ha oversikt over når det blir mer/mindre slim, men enn så lenge så er det stabilt.

Har også kjøpt meg babyplan sitt termometer, og glidemiddel som skal imitere eggløsningsslim (for god measure!) og hjelper å holde liv i og lede svømmerne dit de skal! Kjøpte både den med applikation til inni, og den vanlige til å spørre på utstyret til samboeren. Anbefales å brukes sammen, så blir spennende! Lukta ingenting, og kjennes skikkelig ut som EL-slim! Det var veldig spesielt! Oppdaterer på hvordan det fungerer så de som evt er nysgjerrige kan få en pekepinn! Spennende om det får det til å klaffe også! Og om det sitter en spire denne runden så vil jeg tro glidemiddelet er trygt å bruke under graviditet også? Og jeg får så tørre slimhinner når jeg går gravid (iallfall for 10 år siden), så glidemiddel er gull! :Heartred

Tittet for gøy på sånn kinesisk fødekart, og i følge det så blir det jente om det klaffer i oktober :sign19 Må innrømme at jeg ikke er opptatt av kjønn og vil ikke vite hva det er når jeg går gravid heller, men artig å se om sånt stemmer! :D Noen her inne som har brukt det og det stemte? Gjorde det når jeg fikk mini! Stemte på en prikk!
Ja, jeg fikk beskjed om jente i 2022, og det ble jente. Nå er jeg nygravid og har allerede sjekket, denne gangen viser det gutt. Vi får se, symptomene er veldig annerledes nå i alle fall, men jeg er kjempekort på vei, og tror ikke det helt går veien pga. dårlig historikk.

Back
Topp