Brødskiver

undrendeigjen

Gift med forumet
Nå tenner jeg sikkert lunta på fler her inne men det tar jeg ikke så tung... eller dere her inne på april har vel vist dere som en rolig å sindig gjeng.....hadde vel vært verre inne på generellt[;)].....uansett

Her spiser vi en kvart skive med prim til frokost[;)]
Når jeg og sambo setter oss til bords så tar en av oss henne på fanget og da vet ho hva som kommer... kaver med armer og bein og lager "puppelyd"[:)]

hmmm.. ser jeg skriver vi... merkelig hvordan man blir ett med sitt barn[:D]

Tilfører at jeg har gjort dette med de tre andre også så det er nok derfor jeg velger det slik
Og NEI.. jeg sier ikke det er nødvendig osv... barn som får kun flaske/pupp og eller eventuelt grøt til de er myyye eldre har det helt sikkert like fint......

jeg ble vel egenltig litt paff jeg nå!![8|]

oii men er du ikke redd hun setter det i halsen?? eg respekterer ditt valg med å gi henne det men ville ikke gjort det selv enno. Eg kvir meg til å begynne gi fast føde, er så redd han skal sette det fast[&:][8|]

[;)]

ORIGINAL: mecluc

oii men er du ikke redd hun setter det i halsen?? eg respekterer ditt valg med å gi henne det men ville ikke gjort det selv enno. Eg kvir meg til å begynne gi fast føde, er så redd han skal sette det fast[&:][8|]

Gir henne ikke biter... blir jo egentlig smuler da.... og hjemmebakt som ikke e av den harde faste typen
Hadde helt sikkert vært redd hvis jeg hadde gjort det for første gang, men ikke nå
Når den dagen kommer at du begynner med fast føde så skal du se det går helt fint[:)]
Men din sønn er jo over en mnd yngre en min datter og så lenge han er veeldig fornøyd med det han får så er det absolutt ingen grun n til å begynne med noe annet sku jeg mene[:)]
Men er ABSOLUTT ikke at dette er noe alle må prøve eller noe, men VET (har selv fått pm om det) det er fler som gir mer til ungene en de tør si her (snakker ikke bare april 09 da) på forumet og syntes at det var greit å fortelle at jeg gjør det slik, siden jeg føler meg sikker på det jeg her gjør.... poenget er vel bare å få frem at det ene kan fungere like bra som det andre, og at jeg faktisk er LEI alt dette med at slik MÅ man gjøre, og dette MÅ man ha osv....[:)] Råd er en ting men å dømme andre for sine valg synes jeg ikke hører hjemme

Hmm...  mulig jeg har hengt for mye på generellt i det siste.....[;)]

åja smuler er jo en litt annen ting og[:)]hm ja du er tøff som tør å si det innpå her da, er ikke mange som tør det sikkert. Eg gir ikke noe annet enn tran, medisin mikstur (for trøske) og mm. Noen ganger mme.

ORIGINAL: mecluc

åja smuler er jo en litt annen ting og[:)]hm ja du er tøff som tør å si det innpå her da, er ikke mange som tør det sikkert. Eg gir ikke noe annet enn tran, medisin mikstur (for trøske) og mm. Noen ganger mme.

Måtte kutte ut tran og begynne med dråper vi... ho nektet å svelge det[:'(]
Tror ikke april forumet er den farligste plassen da.... de fleste her virker veldig rolige og lite dømmende
Og jeg tåler en frisk debatt... [;)][:D]

okey! jeg må bare! hadde egentlig bestemt meg for å ikke gidde men! hehe! jeg dømmer deg ikke! hva du gjør er HELT opp til deg!!
men hvorfor? hva er grunnen til at du velger å gi henne brød?? med PRIM?? de har jo forska såpas at de vet gluten ikke er bra for de små magene! og prim er fullt av kumelk og sukker!?

ORIGINAL: Sha

okey! jeg må bare! hadde egentlig bestemt meg for å ikke gidde men! hehe! jeg dømmer deg ikke! hva du gjør er HELT opp til deg!!
men hvorfor? hva er grunnen til at du velger å gi henne brød?? med PRIM?? de har jo forska såpas at de vet gluten ikke er bra for de små magene! og prim er fullt av kumelk og sukker!?

[:)]..... hjemmelagd prim inneholder ikke fult så mye sukker (har en veldig nevenyttig mor).... grunnen... tja.... kan skrive opp og ned og i mente men valget ble slik ut fra at jeg ikke hadde nok melk om morran.... ho sover lenge og var veldig krevende....og så ble det prøvd en morra ho satt i fanget mitt.... nå er det her ikke snakk om mengder med prim da[:)]

Bra at du svarer da..... du har jo alltid forekommet meg som en frisk dame med egne meninger[:)]

hehe ups, tror det er en god del snikere ute å går så du skal ikke se bort ifra at tråden blir linka inne på generelt asså. Og der blir man halshugd for mindre [8D] 
Jeg hadde nok ikke gitt ungen min brødskive så tidlig, men det får bli opp til hver enkelt mamma det.. [;)]

Ble litt paff jeg å, men
respekterer valget ditt, selv om jeg ikke kommer til å gjøre det på lenge enda[:)]
Men har hun fått noen tenner å da eller?

tror ikke prim er det værste man har på brødskive... begynte med leverpostei og prim på mi første... de forsker på så mye rart nå også... et under at vi har vokst opp..

ORIGINAL: Zera

tror ikke prim er det værste man har på brødskive... begynte med leverpostei og prim på mi første... de forsker på så mye rart nå også... et under at vi har vokst opp..

det blir vel litt feil men!! vi vet bedre i dag!! de blåste røyken i trynet på min/vår generasjon og vi lå i bagger i baksetet! vi gjør ikke det med de små i dag selv om vi volste opp[;)]
ikke at det på langt nær kan sammenlignes!

uansett får nå folk gjøre somde vil! deres barn! deres valg[:)][:)] 

Du gjør akkurat som du vil med din egen unge[:D]

Ingen som kan si noe på det uansett[;)] Eller, de kan jo bare si hva de vil... Opp til deg om du gidder å bry deg om det[:)]

ORIGINAL: Zera

det blir vel litt feil men!! vi vet bedre i dag!! de blåste røyken i trynet på min/vår generasjon og vi lå i bagger i baksetet! vi gjør ikke det med de små i dag selv om vi volste opp[;)]
ikke at det på langt nær kan sammenlignes!

uansett får nå folk gjøre somde vil! deres barn! deres valg[:)][:)] 

er det det jeg sier da?? Nei, det jeg sier er at PRIM ikke er det værste man kan gi barnet sitt...
Greit nok at noe av det vi vet nå er bedre en det man gjorde før, men går liksom ikke ann å sammenligne røyk i tryne på små barn, og prim på brødskive...

jeg syns nok du gir brød noen mnd for tidlig, men det er meg da :) at du velger å gjøre det, og ungen din ikke får vondt i magen så gjør det som passer deg.

Ble litt overraska, og måtte lese tråden to ganger, for jeg tenkte først at du skrev sånn "tulletråd" som Elisabeth nesten ble halshugd for da den ble linket til generell forrige dagen...

så lenge du ikke gjør det samme med andres unger, f.eks når man er barnevakt, så gjør det du vil (hadde du skrevet at du står over vogna og røyker hadde jeg faktisk blitt mye mer provosert, for å si det sånn.)

Her blir det grøtprøving om ikke så lenge, for nå er straks lillemann her 4mnd, og for meg er det passe tid til å starte litt med sånt siden jeg ikke fullammer uansett.

ORIGINAL: MiniMoi

hehe ups, tror det er en god del snikere ute å går så du skal ikke se bort ifra at tråden blir linka inne på generelt asså. Og der blir man halshugd for mindre [8D] 
Jeg hadde nok ikke gitt ungen min brødskive så tidlig, men det får bli opp til hver enkelt mamma det.. [;)]

Regner nok med det jeg også... men da har de noe å styre med i kveld å da[;)]

ORIGINAL: Krepsen83

Ble litt paff jeg å, men
respekterer valget ditt, selv om jeg ikke kommer til å gjøre det på lenge enda[:)]
Men har hun fått noen tenner å da eller?

Er ett par på tur som plager livet av henne  (og meg også snart)..... så de å sitte å tygge på smulene er også en nytelse der... uten at det er noe argument...[:)]

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Du gjør akkurat som du vil med din egen unge[:D]

Ingen som kan si noe på det uansett[;)] Eller, de kan jo bare si hva de vil... Opp til deg om du gidder å bry deg om det[:)]

Absolutt.... [:)]

Back
Topp